sobota 19. mája 2018

Môj aktuálny playlist | 2018

zdroj: google.sk

Po nejakom čase tu mám pre Vás opäť aktuálny playlist. Aj keď pesničiek nebude asi až tak veľa. Keďže poslednou dobou teda cca mesiac som počúvala pri cestovaní alebo len tak doma audio knihu. Jasné papierové knihy sú a vždy budú najlepšie, no siahla som po knihe ktorá nie je ľahká na čítanie. A sama seba dobre poznám a viem, že by ma nebavila. Takže preto som si vybrala audio verziu. Pred tým som nikdy audio knihu nemala, prekvapila ma jej dĺžka- takže ako hovorím posledný mesiac hrala v mojich slúchadlách viac práve takáto "hudba" ako klasické pesničky. Btw. ak by Vás zaujímalo o akú knihu išlo tak bola to kniha o Elonovi Muskovi. Za mňa môžem odporúčať ak sa viac orientujete v problematike jeho firiem ako je napríklad SpaceX či Tesla. Ale to som už ako vždy odbehla od témy. Okrem teda knihy občas hrali v slúchadlách aj nejaké tie pesničky, no nebolo ich veľa. Keďže sa ale ja sama inšpirujem hudobnými playlistami druhých. Povedala som si, že aj keď bude tento post možno o niečo viac chudobnejší na počet pesničiek. Budem ho s Vami zdieľať. 


Určite mi nezabudnite napísať dole do komentára akú pesničku ste si v poslednej dobe obľúbili vy. Rada sa inšpirujem. :) 

Marshmello & Anne-Marie - FRIENDS


 The Chainsmokers - Sick Boy


Marlon Roudette - Ultra Love


 Eminemft. Kehlani - Nowhere Fast (Extended Version)

Professor Green feat. Ruth Anne- Remedy 
(síce už dosť stará pesnička, no občas je fajn nájsť v mobile aj takéto veci) 


Imagine Dragons - Next To Me (Audio)


Justin Timberlake - Filthy





P.S.: Stále prebieha hlasovanie v ankete Bloger roka 2018 budem preto veľmi rada ak svojím hlasom podporíte práve môj blog. Všetky potrebné informácie nájdete hore na pravej strane obrazovky. Ďakujem za Vašu podporu!






zdroj hudby: YouTube.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.