nedeľa 7. januára 2018

Veľká Povianočná Recenzia | alebo ako boli zmarené moje plány


Ešte počas Novembra som obdržala nádielku kozmetiky od parfemy-elnino.sk. V pláne bola veľká recenzia a hlavne typ na darček pod stromček. Moje plány ale stroskotali a na recenziu sa dostáva až dnes. Preto sa pohodlne usadte dajte si dobrú kávu alebo čaj a spolu sa vrhneme na mega recenziu kozmetických produktov. Ktorých teda vôbec nie je málo. 




Makeup Revolution London Girl Panic Eye Palette

Očných tieňov nie je nikdy dosť. Preferujem očné paletky, sú skladnejšie a obsahujú širokú škálu farieb. Preto vo svojej zbierke mám minimum mono očných tieňov. Prevažujú práve paletky. Čo sa týka obľúbenej značky zaručene ňou bude Makeup Revolution London. Má široký výber produktov za veľmi prijateľné ceny. A hlavne produkty sú naozaj kvalitné a vysoko pigmentované. Taká je aj paletka Girl Panic. Obsahuje 18 očných tieňov. Z toho 6 matných a 12 obsahuje trblietky. V líčený siaham radšej po matných tieňoch ale už sa postupne učím používať aj tiene ktoré obsahujú jemný lesk. Začína veľmi opatrne. Ale aj malí detail napríklad v očnom kútiku alebo na strede viečka dokáže líčenie rozžiariť. Snáď sa postupom času naučím nosiť aj odvážnejšie farebné kombinácie. Paletka je veľmi dobre poskladaná. Obsahuje tiene na bežné denné líčenie ale aj na večerné o niečo dramatickejšie. Pigmentáciu majú všetky tiene vysokú. Až teda na jeden telový tieň ktorý nie je až tak dobre pigmentovaný. Zvyšných 17 farieb je ale pigmentovaných až nadpriemerne. Tiene síce troch prášia ale s tým počítam. V mojej zbierke už produkty od MRL mám a prevažne všetky prášia. Štetec pred nanesením na očné viečko poriadne oklepem a tým pádom nemám pod okom žiadne nečistoty. Dôležitejšia ako pigmentácia je výdrž. Bez báze pod očné tiene neprežije žiadne líčenie na viečkach viac ako dve hodiny. Takže vždy musím bázu použiť. S ňou vydržia tiene 8-10 hodín bez akéhokoľvek pohnutia. Paletka obsahuje aj veľké zrkadlo a penový aplikátor. Zrkadlo využívam pri každom líčení a nemám mu čo vytknúť a je už štandardom u väčšiny značiek. Penový aplikátor je vec ktorú nevyužijem nikdy. Líčim sa štetcami takže je pre mňa v paletke úplne zbytočný. Na druhej strane ale chápem, že sú ženy ktoré sa s takýmto aplikátorom dokážu bez problémov nalíčiť a veľmi dobre. Ako som povedala už v úvode. Paletka je poskladaná veľmi dobre a aj sa s ňou veľmi dobre pracuje. To čo od nej očakávam dokáže každý deň splniť na 100%.


Bourjois Paris Air Max Foundation SPF10 odtieň 01 Rose Ivory - cena 3,33 €

Bourjois Paris Air Max Foundation SPF10 odtieň 01 Rose Ivory

Makeup často nestriedam. Keď si nejaký kúpim používam ho do momentu kým ho neminiem. Mám ale vždy dva odtiene. Jeden na leto ktorý je tmavší a potom jeden na zimu ktorý je logicky svetlejší. Počas leta som používala makeup od značky Astor ktorý som si objednávala cez internet. Na zimné obdobie mi makeup chýbal. Preto som siahla po produkte Francúzskej značky Bourjois od ktorej mám aj výborný korektor (recenzia). Výber makeupu cez internet je obtiažnejší ako v drogérii. Preto treba jednoducho len googliť a hľadať fotky kde je makeup podrobne zdokumentovaný a rovnako aj prečítať si niekoľko recenzií. Vybrala som si teda odtieň 01 Rose Ivory. Makeup má žltí podtón. Mne viac vyhovujú odtiene  viac do ružova. Na pleti mi ale sedí. Nedávam si hrubú vrstvu a celkovo sa dokáže veľmi dobre zapracovať do pleti. Krytie má stredné. Na pleť nerobí maskový efekt čo je u makeupu veľmi dôležité. Schne do matna. Pre tie ktoré majú suchšiu pleť asi moc nebude. Ja osobne mám plať mastnú a aj na mňa je makeup pomerne vysušujúci. Po prvý krát pri makeupe nemusím používať púder. Jasné po niekoľkých hodinách pleť prepúdrovať musím ale zvyčajne mám mastnú len T-zónu po cca 6 hodinách od nanesenia. Celkovo mi príde makeup ako priemer. Nič z čoho by som si sadla na zadok. Určite ho miniem ale, že by som sa ku nemu vrátila to nie.


Maybelline Great Lash Blackest Black Mascara - cena 2,93 €


 Maybelline Great Lash Blackest Black Mascara

Myslím si že túto riasenku od Maybelline pozná každá správna "maniačka" na kozmetiku. S riasenkou to mám rovnako ako s makeupom. Používam stále dookola jednu pokiaľ sama nevyschne. Aj keď riaseniek mám viac ako makeupou. Nie je ich zase moc. Presnejšie tri. A jedna z toho je vodeodolná práve na leto. Občas sa mi stane že pri líčení na riasenku úplne zabudnem. Nerobím z toho veľkú drámu. A pokojne idem von aj bez toho aby som ju mala. Štetiny má táto riasenka syntetické a veľmi husto pri sebe. Takýto typ aplikátora mojim riasam vyhovuje. Riasy nezlepuje a robí ich objemné a husté. Mám s ňou ale jeden problém. Po cca 5-6 hodinách začína opadávať. Pod očami zostávajú malé kúsky farby ktoré teda nevyzerajú vôbec pekne. Farba je naozaj intenzívne čierna.

NYX High Voltage Lipstick odtieň 02 Wine & Dine - cena od 2,74 €


NYX High Voltage Lipstick odtieň 02 Wine & Dine

Rúže sú mojou veľkou vášňou. Preto mám práve pomerne veľkú zbierku rúžov na pery od klasických lesklých cez matné až po lesky na pery- ktoré sa ešte učím nosiť pravidelnejšie. Preto je jasné, že nemôžem zaobísť bez nového kúsku. Siahla som po značky NYX s ktorou nemám až takú skúsenosť. Ale rada skúšam nové veci a hlavne značky. Tentokrát mi padol do oka typický zimný odtieň. Vínovú farbu nosím práve veľmi rada v zime. Jemné nude líčenie očí a k tomu výrazné vínové pery. To je pre mňa dokonalé zimné líčenie. Rúž má lesklý finiš. Je príjemnej krémovej konzistencie. Tým pádom nie je jeho výdrž dlhá. Rúž v priemere vydrží na perách 3-4 hodiny. Vďaka krémovej konzistencii nie sú pery po aplikácii vysušené. Má minimálne hydratačné účinky. Farba z pier mizne postupne od kútikov úst. Svojím tvarom sa nanáša na pery rýchlo a jednoducho. Na presné detaily odporúčam používať štetec na pery s ktorým rúž predsa len nanáša lepšie. Ale ide to aj bez neho. V tejto kolekcii je veľa zaujímavých odtieňov či už sú to prirodzené nude odtiene alebo žiarivé letné farby na svoje si príde určite každá milovníčka rúžov.


Revlon Charlie Pink - cena 2,39 €/ 30 ml 


Revlon Charlie Pink

Prvé zoznámenie s toaletnou vodou značky Revlon bol u mňa už v roku 2014 kolekcia Charlie je veľmi široká a obsahuje niekoľko vôni. Tento krát som siahla po Charlie Pink. Ide o sladkú vôňu. Obsahuje mandarínku, červené bobule, kvetinové tóny a vanilku. Preferujem svieže ovocné vône hlavne citrusové a je jedno aké ročné obdobie práve je. No chcela som skúsiť niečo iné. Vôňu ktorá nebude príliš výrazne sladká či korenistá a bude vhodná na jesenné a zimné obdobie. Vôňa sa mne osobne viac hodí práve na zimné obdobie. Obsahuje síce svieže tóny ale prevažuje aj vanilka ktorá pôsobí veľmi sladko. Nie príliš ale je cítiť. Pre niekoho kto má rád sladké vône a vôňu vanilky bude vôňa ideálne po celý rok. Ako som v úvode spomínala preferujme svieže ľahké vône ktoré sa ale nehodia na chladné jesenné a zimné obdobie. Preto je práve táto vôňa pre mňa ideálne v tomto období. Nie je extrémne skladá ale je výrazná a pritom aj svieža. Opisovanie vôni mi moc nejde. Aj keď ide len o toaletnú vodu výdrž má výbornú. Vôňa sa na koži drží pomerne dlho a s oblečenie je cítiť aj po niekoľkých dňoch. Síce sa tento ružový krásavec predáva len v 30 mililitrovej verzii vystačím si s ním dlho. Naozaj netreba na kožu aplikovať veľké množstvo vôňa je intenzívna a vydrží dlho. A to sa u každej toaletnej vode nevidí.




Čo ste si naposledy zaobstarali do svojej zbierky vy? Napíšte mi dole do komentáru aký je Váš najobľúbenejší produkt? Rada sa inšpirujem a vyskúšam niečo nové.






Stále prebieha Giveaway o niekoľko produktov tak sa nezabudnite zapojiť. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.