nedeľa 28. januára 2018

NIVEA | 1 Minute Urban Detox Mask

NIVEA | 1 Minute Urban Detox Mask


NIVEA je pre mňa modrý krém ktorým ma mamina natierala celé detstvo. Nikdy som po tejto značke nijako nebažila. Teda po ich produktoch okrem legendárneho krému ten mám doma vždy. Ide o nostalgický produkt môjho detstva takže nemôže v mojej zbierke chýbať. A jasné občas ho použijem. No naozaj veľmi, veľmi sporadicky. Lenže pred nejakým časom sa ku mne dostala nová maska. Ide o jednominútovú detoxikačnú masku. Ktorá obsahuje biely íl a výťažok z magnólie.

NIVEA | 1 Minute Urban Detox Mask

 Maska sa dá použiť hneď na niekoľko spôsobov. Klasicky ako pleťová maska alebo ako peeling. Obsahuje jemné čiastočky ktoré dokážu dôkladne odstrániť z pleti odumreté bunky. Maska pleť detoxikuje a odstraňuje nečistoty spôsobené vonkajšími vplyvmi. Mňa maska oslovila tým, že je určená na jednu minútu. Jednoducho klasicky ráno ešte pred tým ako použijem všetky produkty nanesiem masku na umytú tvár nechám pôsobiť po dobu kým si umyjem zuby a zmyjem. Zároveň urobím aj peeling kedy masku odstraňujem jemnými krúživými pohybmi. Ideálny produkt na ráno. Predsa len každá z nás ráno v kúpeľni trávi najviac času. A prečo nedopriať pleti okrem klasického čistenie aj niečo extra.
NIVEA | 1 Minute Urban Detox Mask

Samotná maska je krémovej konzistencie. Nanáša sa veľmi jednoducho a rýchlo. U akejkoľvek masky na tvár používam štetec. Nechcem byť celá od masky. Ale dá sa naniesť aj prstami. Takže štetcom nanesiem tenkú vrstvu masky, počkám cca 3 minúty. Naozaj ju nechám pôsobiť len po dobu kým si umývam zuby. A jednoduchými krúživými pohybmi masku zmyjem vlažnou vodou. Po umytý zostáva pleť vďaka peelingu na dotyk hladká a dôkladne vyčistená. Maska má veľmi príjemnú vôňu. Nijak výraznú. Pripomína mi vôňu kvetou možno trochu aviváž. Áno aviváž. Ale celkovo nejde o nič výrazné čo by hneď ráno vadilo mojim čuchovým bunkám. 

Od masky som na začiatku moc nečakala. Vzhľadom na to, že takéto produkty používam často prejdú mi rukami v hojnom množstve. A nemyslela som si, že by NIVEA vedela prísť na trh s niečím čo bude stáť za to. Ale táto maska za to rozhodne stojí. Vyhovuje mi či už konzistenciu, účinkami ale hlavne celý konceptom. Ráno nanesiem masku a nemusím zbytočne dlho čakať kým na pleti uschne. Jednoducho ju nechám pár minút pôsobiť a ešte v kúpeľni pred líčením sa zmyjem z pleti dole. Také jednoduché a rýchle. Zaručene jeden z mojich tohtoročných objavov a to sme ešte len na začiatku roka. 

Maska sa dá kúpiť v drogérii alebo na internete v cene cca 5,00 €. 

Čo vy a značka NIVEA? Aké produkty od nich používate? Skúšali ste túto masku? 
Určite mi hodte svoj názor dole do komentáru. 



NEZABUDNITE ŽE PREBIEHA NA BLOGU GIVEAWAY TAK NEVÁHAJTE A ZAPOJTE SA! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.