nedeľa 3. decembra 2017

Christmas 2017| Advent Calendars


Oficiálne začína Vianočné obdobie. Prvá adventná nedeľa je tu a ako aj minulí rok tak aj tento som sa rozhodla robiť na blogu niečo ako blogmas. Takže každú jednu adventnú nedeľu bude na Vás čakať na blogu post s Vianočnou tématikou. Verte nie je jednoduché vymyslieť štyri Vianočné posty za sebou. Už minulí rok som s tým mala veľký problém. Ale beriem to ako výzvu. Plánovať som začala už koncom októbra, takže snáď túto moju snahu oceníte. Prvý post bude o adventných kalendároch. Nie takých s čokoládou- aj keď nepohrdla by som ani ním. No budú to ako inak kozmetické kalendáre. Ktoré neváham povedať potešia každú ženu ktorá sa aspoň minimálne zaujíma o kozmetiku. S kúpou takéhoto kalendáru netreba váhať. Musí sa kúpiť v momente keby príde na trh, takže je viac ako pravdepodobné, že už bude väčšina u svojich šťastných majiteľov. Ale tak aspoň týmto postom sa spolu pokocháme čo si pre nás kozmetické firmy na tohtoročné Vianoce pripravili. 

Pred tým ako sa pozrieme čo si pre nás jednotlivé značky pripravili. Budem rada keď mi dole do komentáru napíšete. Či nejaký kozmetický adventný kalendár máte? Od akej značky je? A ktorý kalendár Vás z môjho výberu najviac zaujal? 


dm balea

dm alverde 

dm trend it up

Douglas


look fantastic

Estée Lauder

Benefit

Clarins

Clinique

Charlotte Tilbury

Jo Melone

Kiehl´s

L´Occitane

Lush

Soap & Glory

NYX

Makeup Revolution London


feel unique

Ciaté
bare minerals

sleek

Zoella lifestyle


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.