pondelok 30. októbra 2017

DOVE | Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil


Olej na vlasy, nepoužívam veľmi často. Ak doma nejaký mám snažím sa ho samozrejme pravidelne používať. Ale keď sa minie nové balenie si zvyčajne nekúpim. Takže mi prišiel vhod balíček od DOVE v ktorom bol aj suchý olej na vlasy Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil. Moje vlasy si prešli hoci čím. Ale vekom dostávam konečne rozum. Mala som úplne krátke vlasy, potom zase dlhé v nich melír až som vyrukovala na svoju kaderníčku že chcem vlasy prefarbiť na čierno. Bol to najväčší omyl v mojom živote. Čiernu farbu som z nich dostávala dole bez odfarbovania viac ako rok. Dnes som už na svojej klasickej hnedej s bežnou dĺžkou tak aby mi nevadili pri práci. Aj keď počas tepla som mala nutkanie ísť opäť na krátko, no vydržala som. Takže je jasné, že vlasy dostali zabrať. Končeky boli extrémne suché hlavne v dobe, keby som používala farby na vlasy. Vďaka tomu aj omnoho viac padali a boli neforemné. 


Momentálne sú moje vlasy v pomerne dobrej kondícii. Raz týždenne im doprajem kúru. Dám na ne kokosový olej a nechám ho pôsobiť pokojne aj pol dňa. Vlasy sú po ňom naozaj jemné a dokonale vyživené. Hlavu si umývam dva krát do týždňa. Pokojne by som mohla len raz za týždeň ale nie je nad pocit dokonale umytých vlasov. Takže je jasné, že sa skoro vôbec nemastia. Ale dosť záleží aj od ročného obdobia alebo celkovo od obdobia v ktorom sa práve nachádzam aj po psychickej stránke. Ak som viac vystavená stresu ako obvykle, ten sa prejaví nie len na pleti ale aj vlasoch. No tieto veci nechám na iný článok. Prejdem ku samotnému suchému oleju.


V oleji je obsiahnutý cenný africký makadamiový olej ktorý pôsobím blahodárne a výživne. Olej sa dá aplikovať na vlhké ale aj suché vlasy. Odporúčam ho dávať len do dĺžky vlasov, vtedy vlasy nijako nezaťaží. Osobne olej používam ešte na vlhké vlasy po klasickom šampóne a kondicionéri. Jemne vlasy vytriem do ručníku a potom aplikujem 2-3 pumpičky do dĺžky vlasov, najviac sa snažím olej aplikovať do končekov aby dostali správnu výživu. Olej vlasy nijako nezaťažuje a ani ich nemám rýchlejšie mastné. Práve naopak po aplikácii a vysušení sú vlasy na dotyk hebkejšie a končeky viac scelené. Poviem Vám čo je na tomto oleji najväčší luxus. Jednoznačne jeho vôňa. Kombinácia vanilky s detským púdrom. Dlho som nevedela prísť na to čo mi vôňa pripomína jasné na prvý čuch som vedela že vanilku ale druhú ingredienciu som vyselektovať nevedela. Až časom som prišla na to, že olej vonia jemne aj po detskom púdre. Asi to znie ako veľmi zvláštna kombinácia. Ale aj pre mňa veľkú milovníčku sviežich vôni je táto niečo neopísateľne.


Ak hľadáte olej na vlasy, ktorý bude naozaj niečo robiť za mňa určite skúste DOVE. Na začiatku som doňho naozaj nevkladala veľa nádejí, a ani po prvom použití ma extrémne nepresvedčil. No teraz je to o inom. Čím dlhšie olej používam tým viditeľnejšie badám na svojich vlasoch pozitívne zmeny. Ku tomu všetkému niekoľko výhod: netreba ho oplachovať, po použití nie sú vlasy vôbec mastné, končeky sú časom omnoho zdravšie, krásne vonia a má aj šikovné dávkovanie. Čo viac človek potrebuje.


DOVE Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil má 100 ml a jeho odporúčacia cena je od 8,49 €.


A čo vy a oleje na vlasy? Od akej značky používate?
Určite mi napíšte dole do komentáru.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.