nedeľa 1. októbra 2017

DOVE | Advanced Hair Series Oxygen Moisture


Ako často meníte šampón na vlasy?

Túto jednoduchú otázku som Vám takto na úvod položila preto, že ja osobne šampón na vlasy mením dosť často. Jeden druh šampónu používam maximálne dva krá po sebe. Moje vlasy si dokážu veľmi rýchlo zvyknúť a potom si viac menej robia čo chcú. Šampón na vlasy mením práve s takéhoto dôvodu. Preto mi prišlo vhod keď v balíčku od DOVE bol šampón spolu s kondicionérom z rady OXYGEN MOISTURE. Viem táto rada nie je na našom trhu žiadnym nováčikom ale úprimne povedané, nikdy ma nenapadlo pozerať sa po produktoch na vlasy značky DOVE. 


Značka Dove vyvinula prielomovú radu Oxygen Moisture, ktorá bola navrhnutá tak aby vdýchla život jemným a spľasnutým vlasom. Oxygen Moisture obsahuje plne inovatívne a jedinečné zloženie, obohatené o technológiu Oxyfusion. Táto konkrétna rada s ošetrujúcimi zložkami, v sebe ukrývajú kyslík, hydratuje jemné vlasy a dodáva im objem.


Začnem šampónom má veľmi dobrú gélovú konzistenciu. Nie je príliš hustý ale ani nie moc tekutý. Množstvo ktoré si dávam na vlasy, presne neodhadnem vždy sa snažím nedávať príliš veľa aby mi šampón nevylieval zbytočne u rúk. Vždy teda radšej opäť pridám ale tak každý z nás vie aké množstvo pri umývaní používa. Čo sa týka samotného šampón. Vlasy sú po ňom umyté dobe, nie sú vôbec spľasnuté. Čo ale u akéhokoľvek šampónu sledujem je doba výdrže, čiže po koľkých dňoch si musím vlasy opätovne umývať. Bežne si umývam vlasy raz za tri až štyri dni. Pri tomto šampóne som mala mastné vlasy už za dva dni. Čo mi teda vôbec nie je po chuti. Je síce krásne že po umytí sú vlasy lesklé a nie sú teda vôbec spľasnuté. Ale čo s toho, keď už za dva dni ich mám mastné ako keby som si havu neumývala minimálne týždeň. Vôňa je u oboch produktov rovnaké čiže šampón aj kondicionér voňajú identicky. Veľmi jemne, sviežo, nevtieravo. Vôňa je naozaj vecou ktorá ma nadchla veľmi.


Bez mučenia sa priznávam kondicionéri všeobecne nepoužívam. Do vlasov si vždy po umytí aplikujem olej ktorý mám mimochodom momentálne tiež od Dove a čoskoro bude naň samostatná recenzia. Na olej teda nikdy nezabudnem na kondicionér áno. Je to pre mňa krok navyše čakať napríklad stanovenú dobu kým môžem produkt zmyť z vlasov sa mi nechce. Ale snažila som sa tento kondicionér nezabúdať. A úprimne povedané je lepší než šampón. Kondicionér používam do dĺžky vlasov nedávam ho ku korienkom vtedy by sa vlasy mastili ešte viac. Nechám pôsobiť 2-3 minúty a zmyjem klasicky ako šampón. Vlasy sú veľmi jemné a vzdušné. Omnoho lepšie sa rozčesávajú a celkovo na dotyk pôsobia veľmi príjemne. Kondicionér som skúšala používať aj s inou značkou šampónu a vlasy som mala po použití rovnaké a mastiť sa začali cca na tretí deň od použitia. Konzistencia je krémovo gelová. Ide o veľmi zvláštnu textúru ktorá je na dotyk a aplikáciu veľmi príjemná. Vôňu som opisovala vyššie. Je zaujímavé, že aj keď je vôňa jemná vo vlasoch sa drží pomerne dlho. Mala som už aj také šampóny ktorých vôňa vydržala sotva pár hodín maximálne deň. U kolekcie Oxygen Moisture ide o dlhšiu výdrž čo mňa osobne veľmi milo prekvapilo. Aj keď nie som so šampónu dva krát nadšená, kondicionér ma úprimne milo prekvapil a určite ho budem používať opakovane.


V kolekcii Advanced Hair Series Oxygen Moisture sa nachádza okrem šampónu s kondicionérom aj maska ktorá svojou konzistenciu pripomína suflé.


Oba produkty sa pohybujú v cene od 4,49 € za kus.



Máte skúsenosti s týmito produktami? Aký šampón a kondicionér používate vy?
Určite mi napíšte dole do komentáru.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.