pondelok 18. septembra 2017

LEGANZA | Rose Water


Istú dobu som mala veľmi obľúbenú jednu pleťovú vodu. Konkrétne išlo o ružovú pleťovú vodu od značky Hanus, používala som ju pravidelne niekoľko mesiacov. Po nejakom čase ale začala byť moja pleť na tento produkt ako keby odolná. Celý tento proces vyvrcholil tak, že sa mi urobila na brade vyrážka. Takže bolo jasné, že s ružovou vodou na istú dobu končím. Ružovú vodu som teda nepoužívala niekoľko rokov. Až doteraz! Na notino.sk pri hľadaný úplne iného produktu som narazila na značku LEGANZA. Ide o Bulharskú prírodnú kozmetiku a do veľkej miery vo svojich produktoch používajú bulharský ružový olej. Okrem ruže značka vo svojich produktoch používa: levanduľu, materskú kašičku, keratín a ďalšie blahodárne ingrediencie. 


Ružovú pleťovú vodu používam ako tonikum. Začínam už v sprche kde používam čistiacu penu a dvakrát do týždňa aj peeling. Potom nasleduje micelárna voda ktorú zmyjem z pleti klasickou čistou vodou a na dokonalé dočistenie a tonizáciu používam práve túto konkrétu ružovú vodu. Beriem ju ako takú poistku kedy presne vidím na tampóne či mám pleť očistenú dôkladne a všade alebo potrebuje ešte niekde dočistiť. Ale každý z nás má v starostlivosti o pleť svoje presné kroky. 


Čo sa týka účinkov. Vodu používam už nejaký ten piatok dodnes sa mi nevytvorila žiadna vyrážka ani podobná nežiadúca reakcia. Na pleti sa správa veľmi príjemne. Pleť dokáže naozaj dôkladne dočistiť a stonizovať. Určite dokáže blahodárne pôsobiť aj na akné. Na malé a lokálne určite. Pleť po použití nie je vysušená a ani sa neleskne, čo mne ako majiteľke mastne pleť vyhovuje náramne. Jediné mínus vidím vo vôni. Samotná vôňa ruží mi nevadí práve naopak. Čo vidím ako mínus je príliš silná parfumácia. Nie som veľká milovníčka výrazných vôní v kozmetike. Tobôž v pleťovej. Postupne som si na prenikavú vôňu zvykla ale určite by nebolo na škodu ubrať z nej, nech nie je taká výrazná. Ale zase je to len o samostatných preferenciách daného človeka. Samotný produkt hodnotím veľmi pozitívne. Po dlhšej dobe som vyskúšala ružovú vodu a určite kúpu neľutujem. Naozaj dokáže s pleťou samé zázraky. 


LEGANZA Rose Water má 135 ml a stojí 2,90 €


Čo vy a ružová voda? Používate ju? Akú značku? 

Určite mi napíšte dole do komentáru. 



2 komentáre:

  1. Ružovú kozmetiku používam teraz dosť často. Mám rada aj ružové pleťové vody. Táto by sa mi asi páčila, navyše je bulharská a tí vedia čo robia. A keď pozerám na cenu tak to rozhodne stojí za vyskúšanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Za vyskúšanie určite stojí. Ja som z nej veľmi milo prekvapená, určite si kúpim ďalšie balenie. Aj keď teraz pokukujem po levanduľovej pleťovej vode. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.