sobota 26. augusta 2017

Instagram | moje obľúbené profily


Pred rokom som robila článok, v ktorom som Vám predstavila niekoľko profilov ktoré veľmi rada sledujem na instagrame. A keďže sa toho za rok udialo veľa, prinášam update toho koho momentálne sledujem na instagrame. Nejde o všetky profily ale len o niekoľko tých ktoré naozaj stoja za zmienku. Na konci postu máte link, na blogu prebieha narodeninová súťaž, neváhajte a určite sa do nej zapojte. Budem rada ak mi napíšete dole do komentáru koho na instagrame najradšej sledujete vy rada sa inšpirujem aj Vami.



kamcalindova


thefeedfeed.vegan

vimergy

supersmoothiebowl

aja_beautylife

miadoxanska

evglamazon

anie_songe

jackharries

finnharries

elledecor

housebeautiful


visitnorway

topgreecephoto

santorini

choosechicago

living_europe

visitaustria


Samozrejme môžete na instagrame sledovať aj dva moje profily. Ten prvý je osobný a druhý som pred nejakým časom založila blogu.

barborapetrovicova / lifeisbeautiful.blog 


P.S.: nezabudnite, že sa kráti čas v narodeninovej súťaži, budem rada keď sa zapojíte klik:tu

4 komentáre:

  1. Ja milujem instagram @ni_ky13 fotí nádherné fotky!

    www.annslifea.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skvelé ďakujem za tvoj inšpiráciu určite sa na profil pozriem. :)

      Odstrániť
  2. Spoustu profilů také sleduji a teď nově i Kamču, mám ráda její recepty :-) sama nejím maso, nejsem zrovna vegan, ale ráda se nechávám inspirovat.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skvele :D ja tiež nie som síce vegan no sledujem prevažne profily ktoré vegan sú človek tam nájde nespočetne veľa inšpirácii a veľa receptov som už vďaka tomu aj skúšala. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.