streda 21. júna 2017

Bourjois | Radiance Reveal Concealer





Poslednou dobou sa o tomto korektore hovorí všade. Bourjois priniesol na trh Radiance Reveal Concealer ktorý hravo konkuruje drahým značkám ako napríklad Nars, Too Faced či Urban Decay. A keďže každý o ňom hovorí musela som tento korektor vyskúšať aj ja, či je naozaj taký dobrý a či to nie sú len zbytočne nafúknuté fámy a mýty. Na stránke www.parfemy-elnino.sk majú tento korektor v dvoch odtieňoch. Dnes Vám čo to poviem o odtieni 01 Ivory.


Korektor je určený na prejasnenie očného okolia. Čiže nie je vhodný na zakrývanie nedokonalostí ako napríklad akné. Na takéto nedokonalosti používam tuhý korektor ktorý dokáže zakryť naozaj všetko čo potrebujem. Tekutý korektor je práve na očné okolie vďaka svojej konzistencii ho nezaťažuje a naozaj dokáže prejasniť. Samozrejme si dokáže poradiť aj s kruhmi po očami. Mohla by som spať pokojne aj pol dňa vždy kruhy pod očami mám. Vďaka používaniu očného krému sa omnoho viac zredukovali ale stále ich mám. Apelujem preto na každú z Vás je jedno či máte 17 rokov alebo čo ja viem 50 rokov vždy používajte očný krém- vaše očné okolie sa vám raz určite poďakuje (no to som zase odbočila od témy).


Celkovo je korektor veľmi ľahkej konzistencie. Má pomerne vysoké krytie. A naružovkastý podtón. Do pleti sa zapracuje veľmi jednoducho a rýchlo hlavne vďaka tomu že je naozaj veľmi ľahký a tým pádom ani nijako nezaťažuje očné okolie. Hravo si veru poradí aj s kruhmi pod očami myslím si že bude dobrý aj pre ženy ktoré trápia výrazné kruhy. Samotné očné okolie prejasný na moje počudovanie veľmi dobre priam excelentne. Výdrž je tiež veľmi dobrá. Jasné čakať výdrž napríklad 18 hodín netreba ale bežný pracovný či oddychoví deň dá v pohode. Ja korektor aplikujem ráno o siedmej a odličujem sa večer cca okolo deviatej a korektor v pohode drží. Bez akýkoľvek problémov bez pohnutia. Aj keď veľmi jemne sa začne zlievať už navečer v mojom prípade vždy na tom istom mieste pri slznom kanáliku tak je po čase vidieť, že sa korektor jemne zlial. Ale takýto efekt je bežný počas dňa človek kade tade behá a celkov makeup počas dňa pracuje takže je jasné že sa korektor alebo aj samotný makeup na niektorých miestach jednoducho zleje.


Aplikátor má podobu bežného penového identického napríklad s leskom. Vďaka tvaru sa s ním dostanem všade kam potrebujem. Takýto štýl aplikátora je pri korektoroch úplne bežný ak nie najčastejší . Nemám mu čo vytknúť. Balenie je veľmi jednoduché a malé. Vhodné do kabelky, kozmetickej tašky no jednoducho všade kde ho potrebujem. Naučila som sa korektor nosiť so sebou do práce a počas dňa si jemnú vrstvu občas opätovne aplikujem. Vrstvenie mu nijako nevadí dokáže sa dokonale prispôsobiť pleti. Boom okolo tohto korektoru som zo začiatku vôbec nechápala. Dnes už viem prečo o ňom toľko žien hovorí len samé chváli. Ide naozaj o korektor ktorý hravo dokáže konkurovať drahým svetovým značkám a pritom zostáva jeho cena prijateľná pre všetkých.


Bourjois Radiance Reveal Concealer má 7,8 ml a jeho cena je 7,06 €. Na www.parfemy-elnino.sk ho zoženiete v dvoch odtieňoch 01 Ivory alebo 02 Beige.



Aký je Váš obľúbený korektor?
Určite mi napíšte dole do komentáru.


2 komentáre:

  1. Počula som, že je perfektný. Ja mám momentálne tekutý od Catrice a tiež som spokojná. U tohto sa z tvojej recenzie obávam jediného a to toho neružovkastého podtóna, ja potrebujem práve naopak všetko doružova.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Korektor od Catrice som dodnes nevyskúšala. Vždy keď som v dm-ku odtieň ktorý potrebujem majú vypredaný a cez internet sa mi ho kupovať moc nechce. Keďže sa poznám a viem že by som do košíku hodila aj veci ktoré v konečnom dôsledku nepotrebujem. Pred týmto od Boujois som mala obyčajný od Essence nebol zlý ale tento mi príde o dosť lepší. Jani "chybička se vloudila" :D podtón je naozaj do ružova takže by sa ti mohol odtieňovo hodiť. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.