utorok 16. mája 2017

DOVE| Nourishing Secrets Restoring Ritual Shower Gel

Dove Nourishing Secrets Restoring Ritual Shower Gel

Ruku na srdce, koľký z Vás majú doma minimálne jeden produkt značky Dove?

Dnes som tu preto s recenziu na sprchový gél. Priznám sa hneď takto na začiatku so sprchovými gélami od Dove nemám skoro žiadnu skúsenosť. Asi to znie ako nezmysel, no je to tak. Pátrala som v pamäti a ak dobre rátam za celý svoj život ktorý teda nie je vôbec krátky som vyskúšala asi tri sprchové gély od značky Dove. Tento kokosový je teda štvrtý v poradí. 

Dove Nourishing Secrets Restoring Ritual Shower Gel

Dove pred nejakou dobou prišiel s kolekciou Restoring Ritual . V kolekcii s vôňou kokosu nájdete sprchový gél, telové mlieko, telový krém, šampón a kondicionér. A prečo práve kokos? Je všeobecne známe že kokosový olej má blahodárne účinky a všestranné využitie. Už ženy v Indii pred viac ako 4000 rokmi používali práve kokosový olej pre jeho výnimočné liečivé schopnosti. Gél okrem kokosového oleju obsahuje aj mandľový olej ktorý sa zase používa v ajurvéde keďže má regeneračné schopnosti.

Dove Nourishing Secrets Restoring Ritual Shower Gel

Samotný gél je pomerne hustej konzistencie. Vyhovuje mi hlavne preto že nesteká kade tade. Nemám rada moc riedke gély keďže potom sú všade len nie je mojej pokožke. Takže konzistenciou mi gél vyhovuje. Čo sa týka účinkov ide o priemerný gél ktorý neurazí ale ani nenadchne. V géloch preferujem dve veci- konzistenciu a vôňu. Už dávnejšie som niekde čítala, že penenie nie je až také dôležité. Či na tom niečo pravdy je alebo nie je, asi skúmať hlbšie nebudem. Tento konkrétny gél pení priemerne. Na pokožke zanechá súvislú vrstvu peny.

Dove Nourishing Secrets Restoring Ritual Shower Gel

Po umytí je pokožka tela jemná a trochu vysušená. Ale vysušenejšiu pokožku by som možno ani tak nebrala do úvahy keďže poslednou dobou je úplne jedno aký sprchový gél použijem, pokožka je vždy suchšia. Počas zimy som na suchú pokožku trpela omnoho viac. Teraz v jarných obdobiach sa dáva dokopy, preto sa občas ešte nájdu suchšie miesta na tele. Hravo si s nimi poradí telové mlieko. Preto moc neprežívam, že po použití gélu mám suchú pokožku keďže som s tým aj rátala. Vôňa je iná kapitola. Gél vonia logicky po kokose. Vôňa kokosu v kozmetike mi nevadí. Čo mi ale vadí je prehnaná umelá niekedy už chemická vôňa. V tomto prípade je vôňa umelá ale nie až príliš silná. Po umytí ju z pokožky cítim lenže do pár minút sa stratí. Samotný gél je svojimi účinkami veľmi priemerný. Síce je hustej konzistencie aj pení dobe mňa až tak nenadchla vôňa.

 Gél sa predáva v dvoch prevedeniach 200 ml a 500 ml cena záleží v akom obchodnom reťazci produkty Dove kúpite. Odporúčaná cena je od 2,59 € po 3,99 €.

V kolekcii Nourishing Secrets nájdete okrem iného aj kolekciu Glowing Ritual s lotosový kvetom a ružovou vodou, Replenishing Ritual s maruľovým olejom a mangovým maslom, Invigorating Ritual s avokádovým olejom a extraktom z nechtíku lekárskeho alebo Realxing Ritual s obsahom levanduľového oleja a extraktom z rozmarínu.
Mimochodom zaujala ma posledná spomínaná kombinácia po ktorej sa razručene v obchode pozriem.


A čo vy? Aký je váš obľúbený sprchový gél od značky Dove?
Určite mi napíšte dole do komentáru, rada vyskúšam aj iné druhy.


4 komentáre:

  1. Mne sprcháče od Dove veľmi vyhovujú, sú jemné a pokožku hydratujú. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcem sa ešte po nejakých Dove sprchových géloch pozrieť možno mi bude vyhovovať iná vôňa ponuka je široká tak verím, že nejaký nájdem. :)

      Odstrániť
  2. Já až tak sprcháče neřeším a beru, co je, ale Dove mám ráda. A kokos miluju, takže je to ideální kombinace. Celkově mám Dove moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sprcháče od Dove jsou super. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.