pondelok 1. mája 2017

DOVE | New in


Ahojte. 



Dnešný post bude menšie predstavenie noviniek. Konkrétne ide o noviny značky Dove produkty sú už bežne dostupné v obchodoch, Dove pozná každý z nás a neváham povedať, že ju veľa z nás aj pravidelne používa. RP zastúpenie značky mi pred niekoľkými dňami zaslalo produkty na testovanie. Vzhľadom na to, že nie každý sleduje moje sociálne siete ako facebook či instagram. Rozhodla som sa, urobiť tento krátky predstavovací post. Postupne budú na blogu vychádzať jednotlivé recenzie, preto dnes len veľmi rýchlo a hlavne informatívne. 




Mydlo Cream Oil má vyživujúce účinky obsahuje prídavok Marockého Argánového Oleja. Olej chráni pokožku rúk pred vysušením. 
Cena: od 1,15 €


Sprchový gél  Restoring Ritual s kokosovým olejom a mandľovým mliekom. V Dove sa nechali inšpirovať 4000 rokov starými rituálmi Indických žien a vytvorili túto obnovujúcu radu ktorá dostala názov Nourishing Secrets. Obsahuje blahodárny kokosový olej ktorý lieči a obnovuje pokožku rovnako ale obsahuje aj mandľové mlieko ktoré pokožku hydratuje. 
Rada obsahuje: sprchový gél, telové mlieko, telový krém, šampón a kondicionér.
Cena gélu: od 2,59 € do 3,99 €


Z kolekcie Invigorating Ritual je telový krém s obsahom avokádového oleja a extraktu z nechtíku lekárskeho. Vďaka svojmu zloženiu by sa tento krém mal rýchlo vstrebať a pokožku okamžite hydratovať. Mňa osobne viac zaujala vôňa ktorá je veľmi príjemná kvetinovo svieža.
Rada obsahuje: sprchový gél, telové mlieko
cena telového mlieka: od 4,69 € do 5,99 €


Neváham sa povedať najobľúbenejším produktov je momentálne antiperspirant Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera. Tento antiperspirant doma už mám a jeho vôňa je neprekonateľná. Teda okrem dokonalej hruškovej vône obsahuje aj aloe vera ktoré pokožku podpazušie upokojí od podráždenia taktiež obsahuje 1/4 hydratačného krému ktorý rovnako dokáže upokojiť pokožku. Výdrž 48 hodín určite berieme všetci ako príjemný vtip ale inak nemá antiperspirat problém chrániť pred potom celý deň.
Sada obsahuje: tuhý antiperspirant deodorant, antiperspirant deodorant v spreji alebo guľôčkový antiperspirant deodorant. 
Cena spreju: od 3,25 €


Ak máte radšej svieže kombinácie potom bude pre vás ako stvorená rada Go Fres Cucumer & Green Tea. Opäť v niekoľkých prevedeniach či už ako tuhý, sprejový alebo guľôčkový antiperspirant.
Pokožku v podpazuší zanecháva sviežu a chránenú pred zápachom. 
Cena guľôčkového antiperspirantu deodorantu: od 3,25 €


Dove nezabúda ani na mužov. V kolekcii Men+Care nájdete niekoľko produktov. Tento konkrétny antiperspirant deodorant je z kolekcie Men+Care Mineral+ Sage. Antiperspirant chráni pred potením a nepríjemný zápachom po dobu niekoľkých hodín. Vôňa Minerals+ Sage je kombináciu prírodných minerálov a šalvie ktorá je známa svojimi regeneračnými schopnosťami. 
Sada obsahuje: tuhý antiperspirant deodorant, antiperspirant deodorant v podobe spreju a sprchový gél.
Cena antiperspirantu: od 3,25 €



Aký je váš najobľúbenejší produkt od značky Dove?
Určite mi napíšte dole do komentáru.



 ♥


P.S.: Nezabudnite sledovať Dove na Facebooku alebo Instagrame. Takto Vám neuniknú žiadne noviny ani súťaže. 

5 komentárov:

  1. Zaujali ma tie prípravky proti poteniu, ale trochu som zmätená z popisu antiperspirant deodorant. Deodoranty fungujú inak a mám ich radšej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka nie si jedná osobne som z týchto názvom zmätená aj ja, celá názvy som čerpala z oficiálnej brožúry ktorá prišla s produktami a takto sú v nej uvedené. Sama neviem čo presne tým chcel "básnik" povedať no uvidím. Budem hlbšie pátrať a v recenzii určite nájdeš rozumné vysvetlenie keďže som na to zvedavá aj ja. Za seba môžem už teraz určite odporučiť hruškovú variantu keďže tú som používala už aj pre tým- po aplikácii sa nepotím a vôňa je niečo neuveriteľné a celkovo na na tele alebo oblečení vôňa drží skoro celý deň. :)

      Odstrániť
  2. Všetko vyzerá fajn, akurát už Dove kozmetiku nepoužívam. Snáď si produkty užiješ! :) ✿

    * Giveaway - Cerruti 1881 *

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V mojom prípade to je zase opačne ku Dove som sa dostala až teraz. Samozrejme mala som doma už pred tým nejaké produkty no celkovo som značke moc nehodovala takže toto testovanie je pre mňa niečo nové- uvidím ako sa produkty budú správať. :)

      Odstrániť
  3. Najviac ma zaujali Go Fresh produkty, vyzerajú luxusne. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.