nedeľa 9. apríla 2017

The Body Shop | Vitamin E Face Mist

The Body Shop Vitamin E Face Mist

Už dlhšie môžete nájsť na blogu recenziu o skvelom toniku od The Body Shop. Presnejšie ide o Vitamin E Hydrating Toner . Pred niekoľkými týždňami som si do ružovej zbierky zaobstarala Vitamin E Face Mist čo je vlastne čistiaca voda v podobe spreja.

The Body Shop Vitamin E Face Mist

Rôznym osviežujúcim vodám som prepadla zhruba dva roky dozadu v lete. Kedy som po prvý krát vyskúšala termálnu vodu v spreji. Človek ktorý vymyslel tento produkt bol génius. Od tej chvíle používam na pleť práve takéto produkty prakticky celoročne. Vzhľadom na to, že už z tejto rady jeden produkt používam viem čo zhruba očakávať. Musím sa priznať, že tonikum ktoré používam niekoľko mesiacov sa stalo mojím veľkým obľúbencom a používam ho na dennej báze. Oba produkty sú určené pre všetky tipy pleti. Vitamín E pleť hydratuje, vyživuje a zjemňuje.

The Body Shop Vitamin E Face Mist

Čistiacu vodu používam ako jeden z krokov pri starostlivosti o pleť. Ešte pred krémom či sérom používam práve tento face mist. Jemne nastriekam tekutinu na pleť a nechám samovoľne vstrebať do pleti. Nie je badať určite žiadnu okamžitú hydratáciu no po určitom čase je vidieť zmeny. Pleť je jemnejšia a aj rozžiarenejšia. Dá sa použiť teda klasicky priamo na pleť alebo potom na kozmetický tampón kde je naozaj vidieť že čistiaca voda dokáže pleť aj vyčistiť. Nie úplne ale dokáže. Viac sa mi osvedčil ale spôsob priamej aplikácie. Jednoducho vyčistím pleť tak ako bežne kedy viem, že je naozaj dôkladne čistá a potom na osvieženie pred krémom aplikujem ešte túto vodu.

The Body Shop Vitamin E Face Mist

Produkt veľmi príjemne vonia. Jemne cítim ruže ale veľmi jemne. Ide naozaj o príjemnú nevtieravú kvetinovú vôňu ktorá pleť nijako nedráždi a nedráždi ani moje čuchové bunky. Čo sa týka aplikátora ide o bežný rozprašovač s veľmi jemný rozptylom. To aké množstvo na pleť aplikujem je len na mne. Ak chcem aby sa voda vsiakla prakticky do niekoľkých sekúnd stačia dve pumpičky ak chcem "silnejšiu" vrstvu s dlhším vsakovaním aplikujem viac pumpičiek. Vyskúšala som tento produkt aj ako fixátor makeupu. V tomto prípade si makeup viac sadol a vyzeral prirodzenejšie no zafixovať ho nevedel. V konečnom dôsledku na tieto účely sú iné produkty.

Ak ste rovnakým fanúšikom pleťových vôd ako ja, určite tento produkt vyskúšajte. Robí dobrú službu či už ako príjemné osvieženie pleti ale aj ako dobrý pomocník na dočistenie pleti. Neviem prečo ale táto voda mi príde ako dobrý cestovateľský kamarát. Momentálne sa častejšie presúvam medzi rôznymi mestami, a práve táto voda je prvý produkt ktorý hádžem do kozmetickej tašky. Nielenže ju vyžijem na osvieženie dokážem si ňou  očistiť aj pleť. Síce nie na sto percent, no ako rýchla záchrana za mňa určite áno. Malé ružové balenie sa zmestí do každej kozmetickej tašky.


The Body Shop Vitamin E Face Mist má 100 ml a stojí cca 3 eurá. Viac produktov od značky The Body Shop zoženiete na www.parfemy-elnino.sk.


Máte radi speje na tvár? Aký je je ten váš obľúbený?






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.