pondelok 17. apríla 2017

The Body Shop | Vitamin C Daily Moisturiser

The Body Shop Vitamin C Daily Moisturiser

Pleťový krém s obsahom vitamínu C? Prečo nie. Tento od značky The Body Shop ma zaujal práve tým, že obsahuje 5 % koncentrát vitamínu C z bobúľ camu Camu a olej zo sezamových semien. Taktiež bude vhodný práve na začínajúce ročné obdobie keďže má ochranný faktor 30. Z tejto vitamínovej rady som vám už stihla predstaviť sérum taktiež s 5 % koncentrátom vitamínu C.

Krém ma teda zaujal tým, že obsahuje už spomínaní vitamín C ale hlavne príchodom jari a teplejšieho obdobia začínam viac siahať po krémoch s ochranným faktorom. A tento krém ma SPF 30 čo je na jarné počasie priam ideálne.

The Body Shop Vitamin C Daily Moisturiser

Krém je určený pre všetky typy pleti. Má hustejšiu konzistenciu. Na pleti zanecháva mastný film. Ktorý ale nebude vadiť žiadnej pleti. Nejde o žiadnu hrubú vrstvu a krém sa dokáže do niekoľkých minút dôkladne vstrebať. Po aplikácii zostane pleť dôkladne hydratovaná. Taktiež je na dotyk jemná a vyhladená. Krém dokáže pleť jemne rozžiariť. Príde mi, že po použití zostane pleť veľmi prirodzená. Aj keď je krém hustej konzistencie a tým pádom zostáva po ňom pleť mastná stále mi príde, že je naozaj prirodzená. Neviem ako tento efekt lepšie opísať. Krém na tvári s pleťou tak splynie, že mám pocit ako keby som sa ráno ani len nekrémovala.

The Body Shop Vitamin C Daily Moisturiser

Vyhovuje mi vôňa. Citrusy v kozmetike veľmi obľubujem, takže kombinácie pomaranču s citrónom mi len vyhovuje. V tube je krém vôňou veľmi nevýrazní. Ale po rozotrení na pleti je vôňa o niečo výraznejšie a pomerne dlhotrvácna. Prekvapila ma ale jedna vec. Okolo očí krém štípe. Nikdy si teda žiadny krém nenanášam priamo na oči či pod ne - na to je určený úplne iný krém. Ale stane sa človek nechtiac zájde aj na miesta kde nechce. A presne takto som zistila že krém teda v očiach dosť výrazne štípe. Po umytí vodou štípanie prešlo, no oči som mala ešte niekoľko minút podráždene. Takže memento aj pre iných, očnému okoliu sa s týmto krémom vyhnite. Čo sa týka balenia. Ide o klasickú tubu z ktorej krém jednoducho vytlačím. Na takomto obale sa určite nedá nič pokaziť nie je nijako prehnaný a samozrejme praktický.

Aj keď má krém hustejšiu konzistenciu je vhodný pre každého. Vďaka ochrannému faktoru ideálnym pomocníkom práve v jarných a  letných mesiacoch. Aj keď svoje využitie by našiel aj v zime.


The Body Shop Vitamin C Daily Moisturiser má 50 mililitrov a jeho cena je 4,62 €.

Viac produktov od značky The Body Shop ale aj iné nájdete na www.parfemy-elnino.sk.


Aký je váš obľúbený pleťový krém?
Určite mi napíšte dole do komentáru.



P.S.: Recenziu na produkt s Vitamínom C nájdete aj na tomto odkaze.

2 komentáre:

  1. Krém vyzerá moc dobre, značku The Body Shop mám všeobecne veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie len vyzerá dobre ale je aj naozaj dobrý. Určite vyskúšaj! Ja som značke The Body Shop takisto prišla veľmi na chuť a som veľmi rada, že je aspoň nejako dostupná aj u nás. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.