nedeľa 19. marca 2017

Xpel | Tea Tree Foaming Face Wash


Xpel je pre mňa úplne neznáma značka. Preto som okamžite musela niečo vyskúšať. Zaujala ma produkt s čajovníkom - presnejšie ide o čistiacu penu na tvár.  V ponuke nájdete okrem pleťovej kozmetiky aj produkty na vlasy, masky na nohy, odličovacie obrúsky, peny do kúpeľa či repelenty. Ide naozaj o rozmanité produkty za veľmi prijateľné ceny. Značka ma v ponuke parfemy-elnino.sk zaujala práve prijateľnými cenami.


O čajovníku je všeobecne známe že pôsobí ako prírodné antiseptikum a má antimikrobiálny účinok. V kozmetike sa používa zvyčajne zriedený pretože čistý čajovník môže mať rôzne nežiadúce účinky. S čajovníkom sa nestretávam vôbec po prvý krát. Kedysi som trpela na akné a práve čajovník je účinným liekov v boji s týmto problém. Nanášala som si ho lokálne na miesta ktoré to najviac potrebovali, Po pár dňoch nebolo po akné žiadnej zmienky, hojenie prebiehalo bezproblémovo a hlavne rýchlo. Preto mám aj teraz vo veľkej obľube práve produkty s čajovníkom. Nielenže sú vždy účinné táto Austrálska rastlina aj veľmi príjemne sviežo vonia.


Momentálne sa u mňa zišlo niekoľko produktov na čistenie pleti. Čistiace peny, gély či mydlá mám všeobecne veľmi rada a vyhovujú mi omnoho viac ako napríklad čistiace obrúsky. Penu používam ráno a večer. Dôkladné čistenie je alfou a omegou dokonalej pleti, a preto netreba takúto vec nikdy zanedbávať. Ani ja nie som dokonalá a občas sa mi nechce, hlavne večer keď prídem neskoro domov. Neraz vynechám krém či sérum, no pleť si vždy dôkladne očistím. Penu nanášam klasicky do dlaní a následne ju rozotriem po tvári, aj keď minimálne dva krát týždenne používam čistiacu kefu ktorá pleť vyčistí viac do hĺbky. Zelená tekutina sa v pumpičke premení na penu ktorá pleť dôkladne očistí od mazu ale aj makeupu. Hravo si poradí aj s vodeodolnou riasenkou.


Po použití nie je pleť vôbec vysušená tak ako som bežne pri produktoch s čajovníkom zvyknutá. Po použití zostáva pleť očistená, jemná a pripravená na ďalšie kroky v starostlivosti o pleť. Okrem tejto peny pleť aspoň raz  kontrolne očistím tonikom aby som sa uistila že je naozaj dôkladne čistá a potom nanášam už zvyšné produkty ako: denný/nočný krém, pleťové sérum, očný krém a občas ešte nejakú termálnu vodu. No najdôležitejším krokom aj tak stále zostáva očistiť pleť od prebytočného mazu a makeupu.  S týmto sa pena vie poradiť na môj vkus veľmi dobre. Prekvapila ma práve ako si vie poradiť aj s vodeodolnými produktami. V očiach neštípe takže s ňou viem odstrániť aj riasenku a tiene.

Najviac sa mi osvedčilo najjednoduchšie nanášanie. Do dlane dám pár pumpičiek ktoré následne rozotriem po tvári krúživými pohybmi. Nechám pár sekúnd pôsobiť a umyjem vlažnou vodou. Pleť zostane jemná a dôkladne čistá.


Ak hľadáte užitočného pomocníka pre vašu pleť určite odporúčam práve Xpel Tea Tree Foaming Face Wash. Táto zelená tekutina má 200 ml a stojí 1,91 €. Čo je naozaj prijateľná cena.
Viac produktov od značky Xpel nájdete na www.parfemy-elnino.sk.




Poznáte Xpel? Aký je váš obľúbený produkt na čistenie pleti?
Určite sa o svoj názor podeľte dole v komentári.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.