streda 15. marca 2017

Balea | sladké penové pohladenie


Určite ste už zaznamenali na pultoch dm drogérie nové sprchové peny od značky Balea. Ku nám sa dostali Sweet Cake a Vanilla Cream. Obe vyzerajú lákavo nie len obalom ale aj kombináciou vôní. A keďže kombinácia sladkého koláču ma zaujala najviac dnes Vám prinášam recenziu na sladké penové pohladenie v podaní značky Balea. 

Sprchová pena má v mojej kúpeľni premiéru. Všeobecne mám sprchové gély od značky Balea veľmi rada keďže robia to čo majú, pekne voňajú, majú vždy krásny obal a cenovo sú veľmi priaznivé nie je čo viac ku ním povedať. Ale sprchová pena je o niečom inom. Ide o veľmi zábavný produkt. Preč zábavný? Kto sa nechce sprchovať šľahačkou ktorá vonia ako jahodovo vanilkový koláč? Ruku na srdce takýto produkt musí baviť každého - veď už len to, že obyčajný sprchový gél sa dá premeniť na penu ktorá reálne vyzerá ako čerstvá chutná šľahačka je asi zázrak ktorý som videla po prvý krát až pri tomto produkte. 


Pena sa od bežného sprchového gélu svojimi účinkami nijako nelíši. Skôr je pena určená len na efekt, inak ide o bežný sprchovací produkt ktorý ale teda veľmi pekne vonia. Ale späť ku účinkom. Po použití zostane pokožka tela trochu vysušená čo sa mi až tak bežne u klasických sprchových géloch nestáva. Nejde o žiadne extrémne vysušenie no na tele sa mi objavujú suchšie mieste práve po použití tejto peny. Hlavne v oblasti dekoltu. Urobila som aj test s bežným sprchovým gélov od Balei pre svoj dobrý pocit a hlavne aj preto, aby som zistila či ma trápi niečo kožného problému alebo ide len o samotný produkt. Po použití obyčajného gélu ktorý kupujem pravidelne len teda striedam vône sa žiadne suché miesta neobjavili. Po pene áno. Takže som usúdila, že problém bude v spomínanej pene a nie až tak v mojej pokožke. Určite ale nejde o nič výrazné. Pokožka ma nijako neškriabe ani ju nemám podráždenú, len sa jednoducho objavia spomínané suchšie mieste ktoré musím pretrieť kokosovým olejom ktorý je najúčinnejší.



Nikdy som neriešila čo používam pri sprchovaní. Netrápila ma suchá pokožka ani žiadne alergické reakcie. Takže toto je pre mňa úplne nová skúsenosť. Vzhľadom na to, že koncept sprchovej peny je skvelý nápad je mi ľúto, že mojej pokožke očividne až tak sedieť nebude. Kombinácie vôní Balea vie to sa musí nechať. Aj v tomto prípade ide o veľmi príjemnú jahodovo- vanilkovú vôňu. Po použití naozaj cítim čerstvo upečený koláč. Čo je až nereálne ale je to jednoducho tak. Samotná vôňa na pokožke vydrží priemerne určite netreba počítať s tým, že ešte ráno budete s pokožky cítiť "koláčovú" vôňu. Určite nie cca po hodine sa vôňa vytratí. Použite je veľmi jednoduché, balenie treba pretrepať ako klasickú šľahačku dávkovačom aplikovať potrebné množstvo a už potom len dôkladne rozotrieť po tele a precízne umyť.


Ďalšou z vecí ktorú všeobecne značka Balea vie sú obaly. Povedzme si úprimne produkt okrem príjemnej vône predáva aj obal. A v tomto prípade sa veru vydaril. Ide o pekný dizajn ktorý určite skrášli každú kúpeľňu a určite poteší aj ako darček.

Balea Sweet Cake má 200 ml a stojí od 2,09 €.



Skúsili ste už túto novinku? Aký je váš najobľúbenejší sprchový gél?

Určite sa o názor podeľte v komentári.






2 komentáre:

  1. Pěny mám ráda. A Baleu taky, takže tohle je ideální kombinace. Určitě ji vyzkouším, až se dostanu domů :) jen mám strach alergické reakce, jak píšeš. Mám citlivou pokožku:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Balea mám všeobecne veľmi dobré produkty aspoň čo sa týka sprchových gélov. Nikdy som sa pri nich nestretla so žiadnou alergickou reakciu. Preto som sa náramne tešila aj na túto penu, no deje sa mi s ňou to čo sa mi deje- úplne neviem či bude vhodná pre citlivú pokožku, pokiaľ nevyskúšaš nezistíš :). Cenovo nie je nejako drahá takže za vyskúšanie nič nedáš. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.