nedeľa 19. februára 2017

Yves Rocher | Vinaigre de Rinçage


Ešte na jeseň viedli moje kroky do Yves Rocher, kde som urobila pomerne veľký nákup. Medzi všetkými produktami ktoré som hodila do košíku bol aj Malinový ocot pre lesklé vlasy.

Každému bude určite jasné čím ma tento produkt zaujal. Nikdy som nepoužívala na vlasy niečo podobné. A keďže rada skúšam nové veci bolo jasné, že tento produkt v určitý čas skončí v mojom nákupnom košíku. S vlasmi nijaký veľká problém nemám. Kedysi mi síce dosť padali ale od chvíle čo pravidelne užívam zinok padanie vlasov je výrazne menšie. Aby ste si vedeli predstaviť čím som asi trpela. Pri každom česaní vlasov bol tangle teezer plný vlasov zvyčajne tak na dve hrste. Používala som rôzne šampóny a doplnky určené práve na tento problém, no nič nezaberalo podľa mojich predstáv. Až som vyskúšala brať zinok ktorý zabral samozrejme nie okamžite. Ale treba byť opatrní pravdou je že zinok zabráni padaniu vlasov ale ak ho je v tele priveľa môže mať opačný efekt, teda zase môžu vlasy začať padať. Preto beriem doplnok zvyčajne každý druhý deň alebo vtedy keď si spomeniem.


Ocot používam ako posledný krok pri umývaní vlasov. Nanesiem ho do vlhkých vlasov nechám chvíľku pôsobiť a dôkladne zmyjem. Vlasy sú na dotyk omnoho jemnejšie a aj sa lepšie rozčesávajú. Po uschnutí nebadám žiadny lesklý efekt o ktorom je zmienka v názve produktu možno trochu na slniečku ale po umytí sa mi vlasy bežne lesknú takže tento efekt moc nepripisujem práve tomuto konkrétnemu produktu. Po použití sa vlasy nemastia o nič viac ako bežne. Zvyčajne si musím vlasy umývať po troch dňoch čo sa vlastne nezmenilo. Baví ma vôňa. Tá je neprekonateľná. Neviem či cítim konkrétne len maliny alebo ešte nejaké ovocie ale jedná sa o veľmi sviežu ovocnú vôňu. Reálne má ocot jemne kyslastú vôňu. Nejedná sa o typickú octovú vôňu na ktorú sme bežne zvyknutý pri klasickom octe. Ale práve tým že maliny sú prirodzene kyslé aj ocot má tú prirodzenú kyslosť vo svojej vôni. Znie to možno zložito a divne zároveň ale naozaj to je tak- hehe.

Výhodou je že neobsahuje žiadne silikóny ani parabény čiže zbytočne nezaťažuje vlasy ani pokožku vlasov. Neviem ako vy ale keď skúšam nové produkty na vlasy občas mi viac uškodia ako pomôžu. Preto nerada mením svoju zabehnutú rutinu. Aj keď dobre viem, že produkty by sa mali striedať snažím sa ale nejde to tak ako by som si predstavovala. Malinový ocot milo prekvapil. Nekonala sa žiadna reakcia čiže žiadne nadmerné mastenie vlasov či extrémne podráždená pokožky. Nič také! Vlasy mám jemnejšie ak keď nie lesklejšie veľkým plusom zostáva fakt, že po použití tohto produktu vlasy neuveriteľne krásne a dlho voňajú po malinách. Ak mám byť úprimná toto sa mi na celom produkte páči najviac- vôňa ktorá vo vlasoch vydrží dlho.


Ak hľadáte zmenu v starostlivosti o vlasy určite skúste tento produkt. Ide o príjemnú zmenu ktorá určite vlasom neuškodí.


Yves Rocher Vinaigre de Rinçage má 150 ml a stojí 7,70 €. Zakúpiť sa dá v kamennej predajni Yves Rocher alebo na eshope.




Máte skúsenosti s týmto produktom? Aký vlasový produkt najradšej používate?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.