streda 8. februára 2017

Clarins | Dynamic Delight


Rôzne kozmetické sety sa tešia veľkej popularite, hlavne ako darčeky. Vďaka takýmto setom dokáže človek nielen ušetriť ale vyskúšať naraz hneď niekoľko produktov. A kedže sa nám blíži Valentín berte tento článok aj ako inšpiráciu. Zo stránky www.parfemy-elnino.sk som si vybrala set dvoch produktov od značky Clarins.


Clarins nie je vôbec neznáma značka a v mojej zbierke sa už jeden produkt nachádza- ide konkrétne o legendárny olej na pery Instant Light Lip Comfort Oil v odtieni Red Berry. Vzhľadom na to, že ma táto značka láka rozhodla som sa preto vyskúšať set Dynamic Delight ktorý obsahuje hneď dva produkty. Telové mlieko a osviežujúcu vodu ktorú by som nazvala skôr toaletnou vodou.


Clarins Eau Dynamisante Moisturizing Body Lotion


Hydratačné telové mlieko s veľmi špecifickou vôňou. Asi takto by sa dalo najjednoduchšie opísať práve toto telové mlieko. Používanie takýchto produktov je u mňa na dennom poriadku. Natieram sa hlavne večer po sprche kedy je pokožka tela vysušená a občas ma vďaka tomu aj dosť výrazne škriabe. Preto mám spotrebu rôznych telových mliek, masiel, olejov nadmieru vysokú. Počas zimy ešte väčšiu. Mlieko nie je vysoko hydratačné. Práve naopak jedná sa o slabší priemer. Pre človeka ktorého netrápi suché pokožka tela ideálny produkt. Pre niekoho kto ale trpí na takýto problém, že mám suchú pokožku poprípade len niektoré miesta- toto mlieko určite nebude ideálne. Konzistencia je pomerne vodová.


Takže vsakovanie v tomto prípade prebieha veľmi rýchlo. Vôňa je kapitola sama o sebe. Konceptom tejto rady je aby sa žena cítila každý deň ako v spa. Takže ide o veľmi bylinkovú a zároveň relaxačnú vôňu ktorá podľa môjho názoru nebude sedieť každému. Úplne podrobne vôňu asi opísať nedokážem. Ale ak mám byť veľmi stručná ide o kombináciu spomínaných byliniek a nejakej ako keby pánskej parfémovej zložky. Výhodou bude asi to, že krém môže používať žena ale aj muž. Vážne sa mi vôňa opisuje veľmi ťažko. Nie som na presný opis vôní žiadny odborník. Ale ak hľadáte príjemnú relaxačnú vôňu ktorá nebude príliš vtieravá tento krém
 by vám určite vyhovoval. Ak teda netrpíte na suchú pokožku.



Clarins Eau Dynamisante Vitality Freshness Firmness  Eau De Soins


Zloženie: hlava: koriander, pomaranč, citrón, petitgrain, rasca
srdce: rozmarín, tymián, karafiát, kardamóm
základ: pačuli 


V sade sa okrem spomínaného telového krému nachádza aj toaletná voda z rovnakej rady. Nejde určite o dlhotrvajúcu vôňu. Práve naopak. Toaletná voda ako keby mala dve tváre. Inak sa správa na koži a inak na oblečení. Primárne aplikujem akúkoľvek vôňu rovno na koži a až potom jemne na oblečenie. Tento produkt je v niečom úplne iný. Presnejšie iný v tom, že na pokožke sa správa pomerne nevýrazne a na oblečení zase dosť intenzívne. Viem znie to ako totálna "somarina" ale je to jednoducho tak.


Výdrž je taká podpriemerná. Jedná sa o toaletnú vodu, takže je úplne zbytočné očakávať celodennú výdrž. Práve naopak, vôňa sa stráca ako keby postupne. Čo je výhoda ale zase za cca 4 hodiny ani len necítim že som nejakú vôňu v tomto prípade teda toaletnú vodu použila. Vôňa je rovnaká ako pri telovom kréme bylinkovo/ pánska, tým pádom sa táto toaletná voda radí do kategórie unisex vôni. Čiže je vhodná ako pre ženu tak aj pre muža. Mne osobne omnoho viac vonia táto vôňa na mužovi ako na žene. Príde mi že práve na mužovi je o dosť výraznejšia a silnejšia. Ale toto je dosť subjektívny pohľad. Skôr by som odporúčala používať túto vôňu práve v takomto chladnejšom zimnom období. Keďže ide presne o vôňu ktorá sa hodí do konkrétneho ročného obdobia. Určite nejde o typickú letnú vôňu kedy všade prevláda sviežosť a citrusové tóny. Nehovorím vôňa je samo o sebe veľmi špecifická a vďaka relaxačným tónom určite ulahodí špecifickým čuchový bunkám. Tým sa snažím povedať, že sama by som si túto vôňu asi nikdy nekúpila keďže viac siaham práve po sviežich tónoch. Ale ako príjemné oživenie počas zimy- prečo nie.




Oba produkty sú v 100 ml baleniach celý set Dynamic Delight stojí 15,97 €. Viac produktov od značky Clarins zoženiete na www.parfemy-elnino.sk.




A čo vy a značka Clarins? Aký produkt máte radi? Poprípade aký by ste radi vyskúšali?
Určite mi napíšte do komentáru.




4 komentáre:

  1. Já se značkou Clarins nemám žádnou zkušenost, ještě mě ta značka moc neláká. Ale složení toho parfému vypadá lákavě. Škoda jen, že je to inspirace spíš pro kluky, co mají koupit drahým polovičkám, musím vymyslet, co mám koupit příteli a vůbec nevím :D

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak každý z nás má iné obľúbené značky ktoré používa či by chcel používať. Mne je práve takýmto spôsobom blízka značka Clarins mám od nej už jeden produkt takže viem čo čakať viac menej... Nemyslím si že by to mala byť inšpirácia skôr pre pánsky darček- vôňa je unisex takže by mala vyhovovať obom pohlaviam. Už mám skúsenosti práve s unisex vôňou od CK a tá mi vyhovuje v tomto príde ide o veľmi špecifickú vôňu oboch produktov takže by som odporúčala každému nejakým spôsobom najprv ovoňať produkt a až potom kupovať keďže hovorím nie každý znesie bylinkové kombinácie.

      Odstrániť
  2. Máš moc pěkný blog :). Od této značky jsem ještě nic nevyzkoušela, ale produkt vypadá zajímavě :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu, vážim si ju. :) Tak určite v budúcnosti niečo vyskúšaj určite sa oplatí investovať.

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.