streda 1. februára 2017

Barwa| Sulphuric Liquid Soap


Dôkladné čistenie pleti je alfou a omegou ako docieliť zdravú a dokonalú pleť. 

Už niekoľko rokov na takéto čistenie používam len mydlá, či už tuhé alebo ako v tomto prípade tekuté. Značka Barwa je pre mňa jedna veľká neznáma. Jedine čo o tejto značke viem povedať že s istotou pochádza z Poľska. Narazila som na ňu úplne náhodou pri objednávke zo stránky notino.sk. Zaujala ma hlavne širokým výberom produktov ktoré sú za veľmi dostupné ceny. 

Rozhodla som sa preto vyskúšať tekuté mydlo pre mastnú pleť so sklonkom ku akné


Toto tekuté mydlo je podľa popisu vhodné na tvár ale aj telo. Efektívne čistí a pomáha vyrovnávať optimálne pH pleti. Mydlo používam len na čistenie pleti ako ráno ale aj večer. Je podstatné pleť čistiť ráno aj večer na tieto kroky by človek nemal zabudnúť nikdy. Aj keď som občas lenivá a nechce sa mi stáť 20 minút pred zrkadlom vždy nevynechám čistenie pleti práve mydlom. Počas dňa nosím makeup v noci sa zase pleť mastí rovnako ako počas dňa. Takže je vždy potrebné dôkladne sa o pleť postarať aby na nej nezostali žiadne nečistoty a netvorilo sa tak akné poprípade iné problémy. Mydlo je určené či už pre mastnú pleť ale aj pre pleť ktorú trápi akné. Úprimne z éry akné som sa už dostala samozrejme objavia sa nechcený "kamaráti" ktorý sú vždy úplne v nevhodný čas a ešte aj na najnevhodnejšom mieste. Asi to pozná každá z nás. V určité dni v mesiaci sa tomu jednoducho nevyhneme. Takže nemôžem úplne posúdiť či pomáha na aknóznu pleť na takú ktorú tento problém trápi viac ako len pár dní. Preto budem tento produkt posudzovať zo strany majiteľky mastnej pleti. Ktorá je tiež pomerne náročná.
Tekuté mydlo používam ako som už spomínala dva krát denne.


 Samozrejme ráno a potom aj večer. Minimálne dva krát týždenne pleť čistím aj hĺbkovo pomocou kefky od Ebelin. Inak na čistenie používam ďalší veľký objav v podobne konjakovej špongie taktiež od značky Ebelin. Špongiu namočím do teplej vody ona zmäkne a následne na ňu nanesiem práve toto mydlo. Vďaka špongii mydlo dostatočne pení a dôkladne pleť vyčistí. Samozrejme každý z nás pleť čistí inak a iným spôsobom. Dávnejšie som takéto pomôcky ani len nepoužívala a hravom som si vystačila s prstami. Ale príde mi, že vďaka týmto pomôckam je moja pleť o dosť lepšia. Hlavne pretože prsty alebo dlane nedokážu pleť dôkladne vyčistiť ako napríklad špongia či kefa. Mydlo je klasickej tekutej gélovej konzistencie. Pení pomerne dosť. Zvyčajne používam jednu maximálne dve pumpičky na celú tvár. Vtedy viem, že pleť je dôkladne vyčistená a nezostali na nej žiadne nečistoty. Ak hľadáte účinný produkt na odstránenie vodeodolného makeupu, tekutého rúži tento produkt spĺňa všetky atribúty. Nečakala som, že by si vedel poradiť aj s takto odolnými produktami- ale vie a pomerne dobre. Na pleti mydlo nijako neštípe ani som nemala po použití žiadnu alergickú reakciu. Určite si treba dávať veľký pozor v okolí očí ak sa mydlo dostane do priameho kontaktu s očami začne štípať. Ale to prakticky každý podobný produkt. Vôňa je veľmi špecifická. Pomerne dosť sladká a ladená do pomarančova. Aj keď ide o sladkú vôňu nie je nijako prehnane silná. A preto mi pri používaní nevadí. Dá sa povedať, že ju ani nevnímam. Oceňujem pumpičku vďaka ktorej sa s mydlom manipuluje jednoduchšie a aj rýchlejšie. Ale recenzie nie je o obale ale o samotnom tekutom mydle. Na to, že ide o úplne neznámu značku produkt ma veľmi milo prekvapil. Hlavne účinkami a tým ako jednoducho si vie poradiť aj s vodeodolným makeupom. Určite ide o jeden veľký objav ktorý spĺňa všetko čo od takéhoto produktu vyžadujem a aj v konečnom dôsledku dostanem.


Takže čo sa týka cena vs. kvalita za mňa určite jeden z objavov v starostlivosti o pleť.

Barwa Sulphuric Liquid Soap má 300 ml a stojí 2,90 €. Objednať sa dá na www.notino.sk

4 komentáre:

  1. O značke počujem prvýkrát, no z tvojho opisu sa zdá byť gél celkom fajn. Inak cena je veľmi priateľná. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som túto značku nepoznala. Narazila som na ňu úplne náhodou pri jednej objednávke. Zaujal ma veľký výber produktov a samozrejme cena ktorá je priam smiešna. Nedávala som tomuto mydlo veľkú nádej ale teraz je mojím veľkým obľúbencom. :)

      Odstrániť
  2. Tento produkt vyzerá veľmi zaujímavo, aj keď nemám mastnú pleť hľadám nejaký dobrý gél na čistenie pleti asi sa pozriem na túto značku :)

    Ardnaxela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetko záleží od tvojho typu pleti. Ale myslím si že tento gél by ti uškodiť nemal. Ak hľadáš naozaj dobrý gél za rozumné peniaze tento ním určite bude. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.