nedeľa 12. februára 2017

Balea | Beauty Effect Nacht Serum




V pravidelnom poste kde vám predstavujem aktuálne novinky v dm drogérií ste mohli zaznamenať aj nočné sérum Balea Beauty Effect s peelingovým efektom. Sérum ma zaujalo hlavne svojím tzv. peelingovým efektom. Nikdy som takéto sérum nevidela a ani nepoužívala. Takže keď sa naskytla možnosť otestovať práve túto novinku neváhala som. A dnes Vám prinášam recenziu. 


Samotné sérum obsahuje kyselinu glykolovú a dvojitú dávku kyseliny hyaluronovej. Vek pri tomto séra nehrá žiadnu rolu, môže ho používať každá bez ohľadu na vek či typ pleti. Konzistencia séra je gélovo vodová. Nanášanie je veľmi jednoduché a rýchle. Podstatné je sa vyhnúť pri použití očnému okoliu. Priznám sa raz som na toto dôležité upozornenie zabudla. Sérum som aplikovala tesne pod oči a tie ma začali neuveriteľným spôsobom štípať. Takže je naozaj potrebné dodržiavať pokyny na obale!


Čo sa týka efektu. Po nanesení je pleť omnoho jemnejšia a vyhladenejšia. Jediné čo som v celom koncepte tohto séra nepochopila je tzv. peeling. Úprimne sérum v sebe žiadne peelingové čiastočky neskrýva. Predstavovala som si klasické pleťové sérum s prídavkom bežného peelingu takého ako používam raz týždenne či už na pleť alebo na telo- samozrejme na všetko používam iné produkty. Lenže toto sérum nič také v sebe neukrýva. Áno pleť je po aplikácii jemná a aj vyhladenejšia ale to podľa môjho názoru zapríčiňujú všetky kyseliny obsiahnuté v produkte a nie nejaký neviditeľný peeling. Vôňa je veľmi nevtieravá. Jedná sa o neutrálnu vôňu, ktorá bude vyhovovať každému.


Balenie je praktické. Obsahuje pumpičku vďaka ktorej neprídem do priameho kontaktu zo sérum. Sérum nanášam na pleť tak že ho jemne rozotriem a potom ako keby prstami jemne zatláčam do pleti. Toto nanášanie sa mi osvedčilo najlepšie. Príde mi že efekt po nanesení séra je o niečo väčší práve takýmto nanášaním. Určite treba vyskúšať niekoľko techník na správe nanesenie.

Nočné sérum mi príde ako fajn produkt, aj keď mi ušla pointa peelingu celkovo hodnotím produkt pozitívne. Ide o moju prvú skúsenosť s podobným produktom takže som moc nevedela do čoho idem. Teraz už viem, že sérum je jedným zo základných produktov v kvalitnej starostlivosti o pleť.


Balea Beauty Effect Nacht Serum má 30 ml a stojí 4,69 €. Zakúpiť sa dá v  predajni dm drogérie. 

4 komentáre:

  1. Princíp chemického peelingu nespočíva ako pri manuálnom, že maličké čiastočky v podstate "osmirgluju" vrchnú časť pokozky, ale v tom, že kyselina v bezpečnej koncentrácii rozpustí to, čo by si pri manuálnom peelingu musela smirglovat😉

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne by hrozne vadilo to štípanie. Mám citlivú pleť, a ak by som si aplikovala sérum len troška ku očiam, už by bolo zle.

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:
    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak máš citlivú pleť tak to vôbec nebude produkt pre teba. Osobne znesiem veľa no toto štípanie bola už aj na mňa silná káva. Ale zase bola to moja chyba keď som si nanášala sérum na obale je upozornenie neviem nad čím som v tom momente uvažovala. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.