streda 18. januára 2017

Novinky z dm drogérie | Január


Ani v tomto roku nebudú chýbať na blogu pravidelné novinky z dm drogérie. 
Keďže nechcem zbytočne zdržiavať, predstavíme si produkty ktoré nájdete alebo už sú v regáloch.


zdroj fotografií: dm drogerie markt deutschland ( www.dm.de )

V chladnom počasí aké nás momentálne sužuje trpia aj ruky. Nové krémy značky Balea obsahujú ošetrujúci avokádový olej ktorý zanecháva pokožku jemnú a hodvábnu. Na výber sú dve vône Pitaya Coco alebo Melon Berry. Oba krémy sú veľmi ľahkej textúry a preto sa dokážu rýchlo vstrebať a dôkladne tak hydratovať pokožku rúk. 
Cena: od 1,59 €

zdroj fotografií: dm drogerie markt deutschland ( www.dm.de )

Novinky bez nových Balea sprchových gélov ako keby neboli ani novinkami. Tento krát prichádza privátna značka dm drogérie hneď s dvoma. Nechajte sa pohltiť vôňou čokolády alebo sladkých cukríkov marshmallow. Oba gély sú v mojom dizajne. 
Cena: od 1,19 €

zdroj fotografií: dm drogerie markt deutschland ( www.dm.de )

Hydratácia je dôležitá zvnútra ale aj zvonku. Ďalšou novinkou z rady Balea Beauty Effect je nočné sérum s peelingovým efektom, obsahuje kyselinu glykolonovú a dvojitú dávku kyseliny hyalurónovej. Dávka vitamínov ako sa patrí. 
Cena: od 4,69 €

zdroj fotografií: dm drogerie markt deutschland ( www.dm.de )

Suché šampóny sa tešia momentálne veľkej obľube. Tieto od Balei nie sú na trhu žiadnymi novinkami ale určite stoja za zmienku. Keďže času je niekedy málo a nie vždy stihneme všetko, ako si predstavujeme, je tu záchrana. Suchý šampón dodáva vlasom väčší objem a extra sviežosť. Samozrejme vhodný aj na cesty poteší blondíny ale aj hnedovlásky. 
Cena: od 2,19 €. 



Tak čo ktorý produkt Vás z noviniek najviac zaujal? Aký produkt z dm drogérie máte najradšej? 
Určite sa so mnou podeľte o svoje skúsenosti, budem sa tešiť na všetky komentáre. 




6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Čo naozaj Balea vie sú práve sprchové gély nielenže majú veľký výber vôní aj obaly vždy stoja za to. :)

      Odstrániť
  2. Zaujaly mě ty suché šampony. Používám suchý šampon od Batiste, ale i po tomto jsem se v drogerii dívala. Nicméně nevím jak je na tom s funkčností, takže jsem si ho ještě nezakoupila.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak treba vyskúšať. Osobne nemám žiadne skúsenosti som suchými šampónmi keďže vlasy sa mi nijako extrémne nemastia a ani nepotrebujem väčší objem. :D Aj keď zo zvedavosti ma lákajú práve Batiste šampóny no asi sa pozriem aj po týchto lacnejší v DM-ku. :)

      Odstrániť
  3. Tie sprchové..Kupovala som ich este v novembri, ale v takom chudšom a vyššom obale (?), ale presne toto isté a sú famózne :-D dala som sestre marshmallow a ja som mala čokoládu :-) úžasné �� teraz som videla valentínsku limitku, ale neviem či sú už na predajni :-) pre ňu a pre neho ��

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno máš pravdu ide o produkty ktoré zmenili len obal. Sprchový gél v staršom balení mám doma aj a vôňa je síce famózna ale obal dosť nepraktický, vyrobený z pomerne tvrdého plastu. Na jednej strane je odolný ale mne osobne sa dosť zle stláča. Verím že práve toto novšie balenie bude o niečo lepšie. Túto limitovanú edíciu som tiež videla a dúfam že sa ku nám dostane. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.