nedeľa 15. januára 2017

Calvin Klein | ck One Summer 2014



Každoročne prichádza firma Calvin Klein s letnou edíciou vôní. Už dávnejšie ma zaujala práve tá ktorá vyšla v roku 2014. Calvin Klein ck One Summer 2014 táto toaletná voda bol na mojom wishliste pomerne dlho. A konečne sa ku mne dostal.


Zloženie:
hlava: grapefruit, limetka, melón
srdce: cyprus, tequila, frézia
základ: cukor, kokosové mlieko, céder 

Ck je unisexová voňa, čiže vhodná pre ženu ale aj muža. Toto je moja premiéra čo sa týka unisex vôni, nikdy som žiadnu nemala a preto úplne nevedela čo očakávať. Toaletná voda ma zaujal len podľa popisu a obalu. Preferujem svieže citrusové vône ktoré používam celoročne. Sladšie parfémy/toaletné vody mi nerobia dobre a zvyčajne ak sedím pri niekom kto používa výraznú a ešte k tomu sladkú vôňu  začne ma bolieť hlava. Parfémy/toaletné vody milujem a zbierku mám teda širokú a všetky sú ako inak z citrusovej kategórie. Nikdy nepoužívam vône podľa ročného obdobia ale podľa toho akú mám aktuálne ráno náladu. Práve svieže citrusové kombinácie milujem pre ich výnimočnú schopnosť nabudiť človeka aj v čase kedy nie je všetko ideálne, v mojom prípade skoro každé ráno- hehe.


Túto vôňu som po prvý krát ovoňala až keď mi prišla domou. Dovtedy som vôbec netušila o akú vôňu pôjde, samozrejme zloženie človeku veľa napovie ale presnú čuchovú  predstavu z popisu nezistíte. Takže hneď po otvorený krabičky som úplne nevedela, či mi vôňa bude sedieť. Úprimne povedané na privoňanie je vôňa dosť pánska čo mi až tak nevadí keďže pánske parfémy milujem. A niekedy mám vážne nutkanie takýto parfém použiť- ale asi by na mňa ľudia divne pozerali. Ako náhle si ale toaletnú vodu aplikujem na kožu zmení sa na jemnú ženskú. Najviac z nej cítim grapefruit, melón, limetku, tequilu, jemne fréziu spolu s cédrom. Takže ako som už spomínala viac prevládajú určite svieže tóny ktoré spolu dokonale ladia a vytvárajú harmonickú vôňu. Veľmi jemnú vôňu nijako výraznú alebo extrémne vtieravú. Výdrž je tiež pomerne dobrá. Na to že ide o toaletnú vodu pokojne vydrží celý deň. Vôňa sa samozrejme drží pomerne dlho na oblečení, no aj na aplikovanom mieste priamo na koži je cítiť dlho.


Dôvodom prečo ma táto vôňa zaujala bola aj jej obal. Obal robí pri kúpe pomerne dosť. Páči sa mi ploský flakón ktorý je tým pádom dobre skladní a zmestí sa hoci kde. Musím sa priznať som ten typ človek ktorý nemá problém nosiť celé balenie parfému v kabelke aj keď flakón a aj samotný obsah sú pomerne ťažké. Občas mi príde, že vo svojej kabelke nosím asi polovicu svojho života- vážne z nej dokážem vybrať hoci čo, takže nejaký parfém sa mi v nej stratí. Takže plus má u mňa táto vôňa za obal. Ak sa čudujete kde má  toaletná voda rozprašovač, ten príde zvlášť a musí sa klasicky nasadiť na hrdlo. Mala som obavy ako bude tesniť uzáver rozprašovača na hrdle dodnes teda nebol žiadny problém. Nikde tekutina nevytiekla ani nepresakuje. Ak teda preferujete svieže vône a chcete skúsiť niečo iné ako len bežné dámske vône. Určite sa mrknite práve po kolekcie ck One Summer, nemusí to byť práve táto konkrétna vôňa vzhľadom na to, že každý rok prichádza značka Calvin Klein s novou edíciou možno Vás zaujme niektorá z prechádzajúci.
Ja už teraz netrpezlivo čakám s čím príde tento rok.


Toaletná voda Calvin Klein ck One Summer má 100 ml a stojí 24,20 € a objednať sa dá na notino.sk.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.