sobota 24. decembra 2016

Christmas 2016 | Christmas TAG

A je to tu! Dnes je štedrý deň. Dúfam že si ho užívate. 

Áno som dospelá a aj dosť stará, no teším sa ako malé dieťa. Povedala som si, že dnes vydám taký oddychový post. Predsa dnes sa len oddychuje a čaká do večere na darčeky. A čo je lepšie na oddych teda okrem klasických rozprávok? No predsa TAG a najlepšie ako inak Vianočný. Nebudem teda zbytočne zdržovať nejakým dlhým úvodom, vrhneme sa spolu hneď na otázky. 


1. Máš rada Vianoce?
Samozrejme, že mám rada tieto sviatky. Nie že mám rada ja ich milujem. Síce zimu ako ročné obdobie nemusím, ale Vianoce áno. Toto je obdobie na ktoré sa počas roka teším najviac. Milujem tú atmosféru a milujem dávať darčeky. Konečne po niekoľkých rokoch som dostala rozum a nerobím z Vianoc stresové obdobie. Skôr naopak užívam si ho, možno rovnako ako keď som bola malá. 

2. Čo sa ti vybaví ako prvé, keď sa povedia Vianoce?
Rodinné stretnutia. Keď sa stretne celá moja rodina na prvý sviatok Vianočný vždy je to zážitok to vám poviem. 

3. Čo pre teba znamenajú Vianoce?
Čas kedy viem, že konečne budeme všetci spolu. Ak mám byť úprimná celá moja rodina je pomerne cestovateľská. Takže nie vždy sa počas roka dokážeme zosúladiť a byť pohromade spolu. Takto na Vianoce sa všetci stretneme a užívame si spoločné chvíle. Vždy je veľa zábavy povedzme si úprimne keď sa s niekým vidím raz ročne musíme sa povedať všetko čo sa od minulých Vianoc v našich životoch udialo. A vzhľadom na to, že nás je vždy veľa vieme byť aj pekne hlučný. No jednoducho povedané, ak sa stretne celá moja rodina vedia o tom všetci naokolo. A pre toto milujem Vianoce. 

4. Ako by si vysvetlila Vianoce, niekomu kto ich nepozná?
Uf, toto mi príde dosť ťažké na opísanie. Jednoduchšie by bolo keby dotyčná osoba mohla tieto sviatky zažiť na vlastnej koži.

5. Kedy rozbaľujete darčeky? Ráno alebo večer?
Samozrejme večer. 

6. Nejaký špeciálny zvyk na Vianoce?
Tak čo ja viem či zvyk ale celý štedrý deň teda až po štedrovečernú večeru trávime v pyžame. Ešte niekde v rodinnom albume mám fotku ako celá rodina sedíme v obývačke vo Vianočných pyžamách. Teraz mám také pyžamo len ja, no inak sme všetci v pyžame, pozeráme rozprávky a jeme koláče. A poobede začíname pripravovať večeru. 



7. Obľúbené vianočné jedlo?
Hubová kapustnica od mojej starej mamy. Tá je jednoducho neprekonateľná. Ale mám rada aj rybu a šalát. No kapustnica vždy vedie. 

8. Obľúbená vianočná pieseň?


Vianoce bez All I Want For Christmas Is You? To by predsa neboli Vianoce. Nemám problém túto pieseň počúvať aj v lete takže na Vianoce určite nesmie chýbať. 

9. Bez ktorého filmu/rozprávky si nevieš predstaviť Vianoce?
Vianočný film úplne nemám. Jednoducho pozerám to čo práve dávajú v televízii. Ale čo ma baví stále dookola je Sám doma,Láska nebeská a Popolvár. Čo ale už nemôžem pozerať je Mrázik a Tri oriešky pre Popolušku. Možno sa teraz niekto z vás bude chytať za hlavu a povie si veď to sú Vianočné klasiky a asi práve preto. Jednoducho nie od istého momentu tieto dve rozprávky nepozerám. (viac obľúbených filmov nájdeš na tomto linku )

10. Ako si sa dozvedela o Ježiškovi? 
Svojou zvedavosťou. Pátrala som kam by len ten Ježiško mohol tie darčeky schovávať až som ich nakoniec objavila. Ale pod Vianočným stromčekom som sa tvárila, že ešte na Ježiška verím, No nakoniec zo mňa vyšlo čo som robila potajme. 

11. Máš nejaký špeciálny vianočný darček ktorý si praješ? 
Na darčeky som už veľká. Ja som rada tomu, že sa stretneme celá rodina a strávime spolu toto krásne obdobie. Som vďačná že sú všetci zdravý, šťastný a spokojný. To je pre mňa najväčší darček.



Týmto by som chcela aj Vám zaželať krásne a pokojné Vianoce v kruhu najbližších. 



Aký je váš Vianočný zvyk? Čo radi robíte v tento deň?
Podeľte sa o svoje myšlienky dole v komentári bude sa tešiť.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.