streda 14. decembra 2016

Caudalie | Zázrak Francúzskych Viníc


Caudalie a ich legendárny Beauty Elixír nie je žiadnou novinkou vo svete krásy. Ak sledujete beauty svet o tomto elixíre ste už zaručene počuli. Ja som tento elixír zaznamenala, približne dva roky dozadu. Vzhľadom na to, že som pred niekoľkými týždňami mala narodeniny. Povedala som si, že sama sebe urobím radosť a zadovážim si túto legendu v starostlivosti o pleť.

Caudalie je Francúzska značka ktorá vznikla v roku 1995, zakladateľmi sú Bertrand Thomas a Mathilde Thomas. Caudalie je unikátnym spojením pokrokovej vedy a čistej prírody francúzskych viníc. Kľúčovou zložkou všetkých produktov je totiž olej z hroznových semien, ktorý je vďaka vysokému obsahu polyfenolov najsilnejším antioxidantom v rastlinnej ríši. Okrem prípravkou na pleť a telo ponúka značka aj prípravky na opaľovanie, vlasovú a dekoratívnu kozmetiku a aj jedinečný rad parfumov. Koncept značky je založený na šetrnosti k prírode a ekológii. Výrobky neobsahujú parabény ani minerálne oleje. Caudalie sa aktívne zapája do rôznych ekologických projektov.
Žiadny z produktov nie je testovaný na zvieratách.


Na chuť sprejom na tvár som prišla veľmi dávno. Ku mojej bežnej starostlivosti o pleť patrí termálna voda. Preto nie je pre mňa žiadny nezvyk používať takéto produkty. Tento produkt je v niečom iný ako bežné termálne vody, a preto ani neplánujem porovnávať prakticky odlišné produkty. Hlavnými zložkami tejto vody sú: hrozno, pomarančový kver, ruža, rozmarín a mäta. Ide teda o kombináciu niekoľkých bylín ktoré na pleti pôsobia veľmi upokojujúco. Niekomu by mohla prekážať vôňa ktorá je vážne výrazne bylinková. Už som od svojho okolia počula aj názor že táto voda vonia ako istý liek nazývaní Bioparox. A ak mám byť úprimná moje prvé privoňanie presne sedelo na spomínanú vôňu lieku. Nebola som z toho nadšená ale postupom času, som si vôňu obľúbila dá sa na ňu jednoducho rýchlo zvyknúť.

Water, alcohol*, bitter orange flower water*, glycerin*, rosemary leaf oil*, potassium alum, peppermint oil*, orange flower oil*, commiphora myrrha extract*, styrax benzoin resin extract*, balm mint leaf oil*, rosa damascena flower oil*, grape extract*, citral*, citronellol*, farnesol*, geraniol*, limonene*, linalool*. * plant origin.

Ja tento elixír používam na noc, kedy chcem pre svoju pleť niečo extra. Vďaka mäte ktorá príjemne chladí je pleť ráno odpočinutá a aj jasnejšia. Niekoľko krát som vodu použila aj ako podklad pod makeup kedy tiež dobre poslúžila na jemné prejasnenie. Dá sa povedať že ide viacmenej o multifunkčný produkt keďže hravo dokáže fixovať makeup a tým pádom bez problém nahradí fixačné spreje. Takáto výdrž makeupu nie je nijako skrátená ani som nebadala iné poškodzovanie počas dňa. Najviac z celého elixíru ma baví práve chladiví efekt ktorý dokáže pleť upokojiť a zároveň aj nabudiť. Ide predsa len o vodu ktorá skôr pleť osvieži ako zhydratuje.
Podľa popisu by mal tento elixír pleť nejakým spôsobom vyhladzovať- úprimne povedané moju pleť teda nevyhladzuje. Ako hovorím skôr ide o produkty ktorý dokáže pleť rozjasniť, nabudiť a osviežiť.


Produkt som si obľúbila ale povedzme si úprimne cenovo je trochu vyššie ako bežné osviežujúce spreje na tvár. Takže je na každom zvážený či do tak drahého produktu je alebo nie je ochotný investovať svoje peniaze.


Balenie 30 ml stojí 9,90 €, 100 ml 27,90 € zakúpiť sa dá na www.notino.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.