streda 21. decembra 2016

Bourjois | Rouge Edition Aqua Laque


Poznáte Bourjois? Toto je môj úplne prvý kontakt s touto Francúzskou značkou. Svoju ponuku na stránkach parfemy-elnino.sk má značka pomerne rozsiahlu. Vždy som nejaký produkt chcel vyskúšať a teraz mám tú možnosť. Z celej ponuky ma najviac zaujal Rouge Edition Aqua Laque v odtieni 02 Rosé on the rocks. Viac známejšie z kolekcie Rouge Edition sú matné tekuté rúže ktorá sa nazývajú velvet. 

V tomto prípade som ale nesiahla po matnom produkte ale po lesklom. Nie som veľký fanúšik leskov na pery. Stále hľadám ideálny. Taký ktorý bude dobre držať a nebude lepiť. Viem požiadavky ktoré skoro žiadny lesk nedokáže splniť. 


Lesk je  vo veľmi príjemnej ružovo- nude farbe. Siahla som po ňom z dôvodu toho, že občas sú dni kedy nechcem úplne nosiť výrazné farby rúžov. A čo ideálnejšie v tomto období vybrať ako prirodzený lesk na pery. Akýkoľvek lesk na pery sa dá použiť aj cez rúž, ak potrebujem oživiť nejaký nudný odtieň ktorý je sám o sebe nevýrazný alebo zle pigmentovaný. Stačí vziať práve lesk ktorý z rúžu vyčarí niečo nové a zaujímaví. Nevýhodou takýchto produktov ale stále zostáva lepkavý efekt. Neviem prečo, ale práve tento efekt nedokážem na perách zniesť. Snažila som sa skúšať rôzne značky lacné aj drahšie ale vždy som pri lesku zostala len krátky čas. Jednoducho ak niečo na mojich perách lepí neznesiem to. Možno sa teraz pýtate. Prečo si teda nedám pokoj so skúšaním leskov na pery?


Odpoveď bude jednoduchá. Snažím sa nájsť stále ten ideálny taký ktorý bude spĺňať všetky moje požiadavky. Zo začiatku som tomuto lesku moc nedôverovala. Predsa len, po toľkých omyloch človek zase očakáva len sklamanie. Ale nie je to tak. Lesk milo prekvapil. Aj keď stále lepí na perách je omnoho viac príjemnejší ako jeho predošlý kolegovia. Konzistenciou pripomína tekutý rúž ktorý obsahuje veľmi vysoký lesk. Neviem či ma chápete ale inak to vysvetliť jednoducho neviem. Konzistencia pri tomto produkte nie je vôbec rovnaká ako u prechádzajúcich leskov. Práve naopak je pomerne dosť hustá ako nejaký hybrid medzi rúžom-balzamom a leskom na pery.


Čo sa týka výdrže určite nejde o produkt ktorý vydrží na perách hodiny. Práve naopak vzhľadom na to, že ide o lesk výdrž je slabá. Už cca dve hodiny od nanesenie nie je na perách žiadna zmienka po farbe. Aplikátor ktorým sa lesk nanáša je bežný na ktorý som zvyknutá aj u napríklad tekutých rúžoch čiže iných leskov na pery manipulácia s ním je veľmi dobrá a rýchla. Vadí mi jediná vec- vôňa. Nikdy som neriešila vôňu v kozmetických produktoch. Pri tomto lesku ale musím. Na môj vkus je vôňa až príliš sladká a ku všetkému prehnane intenzívne. Asi sa nájde veľa ľudí ktorý preferujú sladké vône, ale mňa v tejto kategórii veru nehľadajte. Nevadí mi až tak samotná vôňa po vanilke skôr intenzita.Okrem farby ma baví aj obal. Povedzme si úprimne všetko to je rose gold je top. Takže aj v tomto prípade obal môžem len a len pochváliť. Lesk sám o sebe je skvelý, vyhovuje mi konzistencia a aj farbu má krásnu. Ako som povedala jediným mínusom je vôňa.


Bourjois Paris Rouge Edition Aqua Laque v odtieni 02 Rosé on the rock stojí 6,32 €. Momentálne je síce vypredaný. V ponuke nájdete zo spomínanej kolekcie iný odtieň. Ak vás lesk zaujal viac nájdete na www.parfemy-elnino.sk


Máte skúsenosti s Bourjois? Aká je Váš najobľúbenejší produkt? 






6 komentárov:

  1. už len to balenie je neskutočne krásne ! :))

    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obal bol asi jedne z hlavných dôvodov prečo ma tento lesk zaujal. Samozrejme, že som chcela vyskúšať hlavne značku, no obal tiež robí veľa. :)

      Odstrániť
  2. Mám od Bourjois všetky druhy z ich Rouge rady okrem tohto lesklého, práve preto lebo lesky nemusím. Ale farba je krásna.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je môj prvý produkt od Bourjois ale rada by som ešte vyskúšala nejaký matný odtieň. Predsa len matné produkty na pery sú mi bližšie ako lesky. :)

      Odstrániť
  3. Krásna farba! Takéto som si v poslednom čase veľmi obľúbila ♡ ◠‿◠ ♡

    * Kórejské plátenkové masky na pleť *

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno farba je to naozaj krásna. :D Mne sa na nej páči práve to, že je veľmi prirodzená.

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.