streda 30. novembra 2016

For Life & Madaga | Balance Tonic


Ako dobre viete tonikum by malo byť súčasťou každodennej starostlivosti o pleť. V priebehu niekoľkých mesiacov som skúsila hneď niekoľko značiek. V dnešnej recenzii sa budem venovať toniku od značky For Life & Madaga


Konkrétne sa jedná o Balance Tonic ktorý je určený pre normálnu a zmiešanú pleť. Tonikum obsahuje aktívne látky hamamelis a arniku horskú. Obe tieto bylinky napomáhajú správnej tonizácii pleti, normalizujú a zlepšujú jej štruktúru. Taktiež má znížení obsah alkoholu.


Práve vďaka nižšiemu obsahu alkoholu toto tonikum pleť až tak nevysušuje. Čo mne osobne vyhovuje. Aj keď mám mastnú pleť produkty ktoré obsahujú až príliš mnoho alkoholu neobľubujem. Áno ak sa mi objaví akné vtedy siahnem po takých produktoch ktoré alkohol obsahujú. Po iné dni zase ale nie, takže koncept tonika ktoré je určené pre mastnú pleť ale neobsahuje príliš veľa alkoholu oceňujem.

https://bar-bor-ka.blogspot.sk/2016/11/for-life-madaga-balance-tonic.html

Tonikum používam ako posledný krok starostlivosti o pleť. Podľa toho aký zostane kozmetický tampón viem či je moja pleť čistá alebo musím nejaký krok zopakovať. Priznám sa zvyčajne som lenivá opakovať celý proces od začiatku takže použijem pár navlhčených tampónov s tonikom a pleť jednoducho dôkladne dočistím. Ale takýto prípad sa stáva výnimočne. Zvyčajne na úplne dočistenie pleti spotrebujem cca dva tampóny napustené tonikom. Ak mám voľný deň a nenosím žiadny makeup a ani nikam nejdem, čistím pleť len mydlom na tvár a týmto tonikom. Nepostrehla som žiadnu zmenu- tým myslím že aj samotné tonikum dokáže pleť dôkladne očistiť. Pleť po aplikácii nie je vysušená ani podráždená. Zostáva hladká a svieža. Tonikum vonia príjemne po bylinkách. Na túto vôňu som u značky For Life & Madaga zvyknutá.


Ak nemáte radi veľmi výrazné vône tak všeobecne vám budú produkty tejto značky sedieť. Ide o príjemné nevtieravé bylinkové vône, tak ako aj v prípade tohto tonika. Praktické je aj balenie. Fľaša v ktorom sa tonikum ukrýva je z pomerne odolného ale pritom mäkkého plastu. Čiže sa dá dobre stlačiť. Taktiež otvor cez ktorý vyteká tekutina je dostatočne veľký, príde mi že až príliš. Vždy sa mi podarí navlhčiť odličvací tampón o niečo viac ale to je už, len môj osobný problém asi vždy až príliš nahnem fľašku- som jednoducho dosť nešikovná.


Balance Tonic má objem 200 ml a jeho cena je 8,70 €. Dá sa zakúpiť aj menšie balenie o objeme 15 ml (vhodné na cestovanie) v cene 1,50 €.


Používate tonikum? Aké je vaše obľúbené?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.