sobota 13. augusta 2016

Birthday Giveaway


Ahojte! 

Dnes prinášam veľmi špeciálny post. Pred niekoľkými dňami oslávil môj blog tretie narodeniny. Veľmi sa tomu teším, kedže tri roky sú neuveriteľne dlhá doba. Ani vo sne by ma nenapadlo keď som zakladala tento blog, že tak dlho vydržím. Mojom odmenou je fakt, že môj blog navštevujete a čítate. Preto som na rada aby som nejakým spôsobom odmenila ja Vás. 


Pred tým ako sa pozrieme čo môžete vyhrať, mám pre Vás pokyny ktorými je potrebné riadiť sa! 

1. Sledovať blog cez GFC (nájdete na pravej strane blog). Sledovanie musí byť verejné čiže tak by som Vás mohla v zozname nájsť. 
2. Zanechať komentára so svojím menom pod  ktorým blog cez GFC sledujete. 
3. Ak dáte like na facebook stránku alebo budete tento príspevok zdieľať poprípade ma budete sledovať na instagrame. Máte o jednu možnosť na viac a zvýšiť tak svoje šance. A ako inak zanechať meno pod ktorým aspoň jednu sieť sledujete. 
4. Giveaway platí pre Slovensko aj Česko. 


A teraz už spomínaná výhra. 


Xpel Coconut Water Conditioner
Balea sada sŕdc do kúpeľa v troch rôznych vôňach
Balea čistiace utierky na tvár a očné okolie 
Yakee Candle vosk Wind Sea Grass 
Sally Handsen Xtream Wear Nail Color v odtieni 550 Frazzle Dazzle
Make Revolution Lipstick v odtieni Flashing 
zubná pasta Marvis v príchuti Cinnamon Mint
Cestovné balenie vône Calvin Klein Obsession




Súťaž prebieha od 13.08. do 31.08. Meno výhercu uverejní 01.09. na blogu ale aj facebooku stránke. 


Veľa šťastia! 






5 komentárov:

  1. prajem Všetko Najlepšie k 3. blogovým narodkám... hlavne veľa inšpirácie na nové články... :)
    GFC: Peťuška

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Soňa Lazoriková
    email: s.lazorik@gmail.com

    Pozývam ťa na svoju giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Janie Hannagonova
    kajuska881@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj sledujem ťa pod mojim menom : Darinka Šimková
    mail je : simkovad@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.