pondelok 2. mája 2016

Novinky z dm drogérie


Novinky , novinky zase samé novinky ! A ako inak zase z dm drogérie. 


DAS gesunde PLUS Matcha Tee

Boom nazývaný Matcha. Tento zelený čaj je vraj doslova zázrak ktorý musí ochutnať každý. Matcha je druh zeleného čaju, ktorý vznikol pred viac ako 800 rokmi. Čaj obsahuje unikátne katechíny a aminokyseliny. DAS gesunde PLUS mám aktuálne v ponuke matcha zelený čaj z Japonska. Zabalený je do desiatich vrecúšok a vodný je nie len na pitie ale aj na varenie. Cena za balenie 10,79 €

Balea Body Gelée

Na jar a počas leta rada používam na telo niečo veľmi ľahké. Keďže už netreba pokožku chrániť pred chladom siahnem radšej po ľahkých telových krémoch. No Balea prichádza s novinkou Body Gelée , čo je niečo medzi gélom a želé. Vonia príjemne po mäte a melóne konzistencie je veľmi ľahká stvorená práve na jarné a letné dni. Tento gél má 150 ml a stojí 2,09€ POZOR! ide o limitovanú kolekciu no a už čoskoro Vás čaká práve recenzia. :)

Balea BodyFIT celulitídový zábal ,Balea BodyFIT masážna rukavica 

Trápi Vás celulitída ? Okrem športu si môžete pomôcť aj dvoma produktami od značky Balea a to presnejšie Balea BodyFIT celulitídový zábal a Balea BodyFIT masážnu rukavicu. Ako fajn prevencia určite postačí. Cena 4,59 € a 4,09 €

Balea Body Mousse
Hneď na jar potrebuje pokožka dostatočne zvlhčiť, aby mohla počas leta zažiariť. Teraz môžeš Tvoju pokožku rozmaznať novým produktom Balea Body Mousse. Jojobový olej a olej z hroznových jadierok ju rozmazná. Cena 2,59 €

Golden Shine

Golden Shine limitovaná edícia od Balea je opäť tu! Telové mlieko a sprej poskytnú pokožke zlatý lesk a voňajú božsky po lete! Cena 1,99 € a 2,79 €

Balea limitovaná edícia Chuť na dobrodružstvo sprch. gél , tel. mlieko

Sprchové gély netreba dúfam predstavovať nikomu. Tento krát prichádza Balea s limitovanou edíciou Chuť na dobrodružstvo ( sprchový gél , telové mlieko ) . Táto limitka vonia príjemne po broskyniach a vodných ľaliách. Že nevieš ako vonia vodná ľalia ? Určite preto rýchlo navštív najbližšiu predajňu dm a omrkni túto novinku. Cena 0,99 € gél a 1,69 € telové mlieko. 

Balea krém na odfarbenie chĺpkov

S nový krémom na odfarbenie chĺpkov zmiznú chĺpky nielen z tváre, ale aj tela mávnutím ruky. Produkt je samostatne dávkovateľný a je vhodný aj pre citlivú pleť. Cena 7,09 €. 

Suchý šampón pre svetlé a tmavé vlasy

Dobrá správa pre všetkých fanúšikov suchých šampónov. Odteraz nájdete v dm už aj suché šampóny pre svetlé a tmavé vlasy. Cena 2,19 € kus. 




Tak čo zaujala Vás nejaká novinka ? Čo vyskúšate ? Poprípade už ste nejakú novinku vyskúšali ?
Budem rada ak mi napíšete do komentáru . 





5 komentárov:

  1. Mňa zaujalo telové želé a už ho mám aj doma. Myslím, že bude skvelé najmä na parné dni, keď bude nad 30 stupňov :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru to keď som videla na instagrame musela som si okamžite po jedno ísť. Je super síce trochu lepí no očakávala som že bude práve lepkavé. Baví ma hlavne jeho konzistencia keďže želé som doma ešte vážne nemala. Ešte si plánujem kúpiť jedno balenie a presne ako hovoríš v lete úplný ideál. :)

      Odstrániť
  2. Tie suché šampóny na farbené vlasy sú skvelý vynález, kúpila som si ten variant pre hnedovlásky a som fakt spokojná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po suchom šampóne pozerám už nejaký čas, vlastne dosť pokukujem to Batiste no asi najskôr vyskúšam práve hnedý od Balei či vlastne budem zo suchým šampónom spokojná keďže som ešte žiadny neskúšala. :)

      Odstrániť
  3. Prosím je k mání ještě někde Golden shine telovoa voda??

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.