štvrtok 12. mája 2016

Balea | BODY GELÉE

Balea Body Gelée
Produkt ktorý ma zaujal hneď v okamžiku ako sa objavil je novinka Balea Body Geleé alebo ak chcete telový gél / želé. Myslím si že koncept s ktorým prišla Balea je fajn a bude sa hodiť hlavne počas horúcich letných dní. Ako príjemné osvieženie a spestrenie v jednom.

Balea Body Gelée
Začnem voňavou kombináciou mäty a melónu. Teda neviem či sa moje čuchové bunky zbláznili ale ja veru žiadny melón necítim , viac ako melón prevláda práve mäta ktorá je samozrejme výrazná sama o sebe no v tomto prípade som asi očakávala práve výraznejší melón. Nevadí keďže aj samotnú mätu mám veľmi rada. Vôňa nie je nijako vtieravá aj keď pomerne umelá. Výdrž je priemerná po nanesení cítim vôňu výrazne no po pár minútach sa prakticky všetka vôňa stratí. Síce oficiálne je tento produkt gélom na telo, konzistenciou viac pripomína želé. Dosť ma baví práve konzistencia s ktorou som sa doposiaľ nestretla. Každé používanie je ako hranie sa zo želé. Nanáša sa rovnako ako hoci ktoré telové mlieko.

Balea Body Gelée
 Jediná nevýhoda ktorú som našla je lepkavý pocit po nanesení. Kým sa produkt vsiakne dosť na tele lepí preto si musím dávať tenšiu vrstvu aby sa gél rýchlejšie vsiakol. Gél nie je ani žiadna vysoko hydratačná bomba takže pre extrémne suchú pokožku určite neodporúčam. Priznávam , že aj ja ktorú netrápi v tomto ročnom období suchá pokožka mám problém. Jednoducho mám pocit toho ako keby gél nedostatočne moju pokožku hydratoval a nájdu sa na mojom tele suchšie miesta. Ktoré musím vždy aj tak pretrieť nejakým viac hydratačním krémom. Ako som spomínala gél sa hodí práve na leto kedy je teplo a človek nerád na seba natiera vysoko hydratačné mlieka. Vtedy bude tento gél ideály je ľahký na tele pomerne príjemný a skladovaním v chlade bude na pokožke aj príjemne chladiť čo je počas horúceho leta priam ideál všetkých ideálov.

Obsah je pomerne malý oproti bežným produktom na telo. Gél má 150 ml a stojí 2,09€. Cena je myslím si prijateľná vzhľadom na to že ide o limitovanú edíciu. Takže určite ak vás gél zaujal bežte si poň do drogérie kým sa ešte dá kúpiť.


Zaznamenali ste tento produkt ? Poprípade aké sú vaše skúsenosti ?
Budem rada ak mi napíšete dole do komentáru .




2 komentáre:

  1. Ja už ho mám, zatiaľ neoskúšaný, práve ako spomínáš, sa ho chystám otvoriť až keď začnú zase letné horúčavy a vtedy bude fajn na hydratáciu :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Síce je obsah menší myslím si že do leta a ešte počas leta vydržím s týmto jedným balením. Vzhľadom na to aké množstvo si dáva. Ja ho už mám v chladničke vložené používam ho aj teraz také studené hlavne po horúcom kúpeli úplný ideál. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.