streda 20. apríla 2016

Yves Rocher | Jardins du Monde


Niekoľko krát som práve na blogu spomínala moje obľúbené sprchové gély od Yves Rocher no a dnes som sa rozhodla , jeden Vám predstaviť. Všetky gély sú skvelé ale práve tento o ktorom bude dnes reč je môj najobľúbenejší. 

Každý máme radi iné vône. Moje obľúbené vône sú práve citrusové a obzvlášť pri sprchových géloch. A preto je mojím jasním obľúbencom limetka z Mexika. Vždy som viac inklinovala ku sviežim produktom do sprchy , jednoducho mám pocit že práve citrusové gély ma vedia neuveriteľne nakopnúť v momente kedy to najviac potrebujem. V ponuke YR nájdete veľmi veľa vôní čiže je z čoho vždy vyberať. No ja stavím pomerne často na overenú klasiku.


Gél je z 98 % prírodného pôvodu. Obsahuje rastlinné zložky , prírodné esenciálne oleje limetky z Mexika a bio aloe vera. Čo sa týka samotného gélu tak konzistencie je pomerne hustá a samozrejme gélová. Na telo sa nanáša veľmi dobre a pení tiež skvele, Na to že ide o prírodný produkt penivosť je taká ako u bežných géloch ktoré zoženiete v drogérii. Po použití nie je moja pokožka nijako vysušená a to je aj jeden z dôvodov prečo používam práve gély od YR. Jednoducho po aplikácii je pokožka vždy jemná aj keď ja vždy použijem nejaké krém na telo. Nemusela by som po sprche použiť žiadny telový produkt keďže po tomto géle nie je moja pokožka suchá , no ja to vždy radšej robím. Je to taký môj rituál bez ktorého dá sa povedať nezaspím. Vôňa je vec ktorá mi pri tomto géle dostala. Sviežosť, ľahkosť jednoducho toto sú tie prvé slová ktoré sa hodia na opísanie voňe tohto sprchového gélu. Ak máte radi práve svieže citrusové voňe toto bude niečo pre vás.


Gély rada striedam nie vždy vydržím dlhodobo pri jednom druhu. No toto je úplná výnimka, keďže už od minulého leta túto vôňu milujem a dostatočne som sa predzásobila - veď človek nikdy nevie. Zatiaľ som ho ale stále videla na pultoch takže ak máte radi svieže vône určite si jeden zaobstarajte a vyskúšajte na vlastnej koži.


Cena gélu je 2,30 € za 200 ml. Zakúpiť sa dá v kamennej predajni alebo na eshope.




A čo vy a značka Yves Rocher ? Aký máte najobľúbenejší produkt ?

Určite mi napíšte dole do komentáru rada sa pri najbližšej návšteve obchodu inšpirujem.



♥ 

4 komentáre:

  1. Vyzerá skvelo :) Ja YR zbožňujem, žiadny ich produkt ma zatiaľ nesklamal.

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aj skvelý je určite vyskúšaj .... :D Mala som už niekoľko produktov od YR a všetky boli super a bola som s nimi vždy veľmi spokojná . :)

      Odstrániť
  2. Od znacky som nic neskusala. Ktory produkt od YR povazujes za najlepsi?
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa týka úplne najlepšieho produktu ktorý som doposiaľ mala od YR tak jednoznačne hydratačný krém na tvár z rady Sensitive Végétal. Ja mám síce mastnú pleť ale tento krém mi vyhovuje nadmieru. :) No a potom taká klasika sprchové gély , pílingy a toaletná voda tej mám už druhé balenie. :) Určite sa treba napríklad poradiť aj s asistentkami priamo v obchode niektoré toho vedia viac iné zase pomenej no všeobecne vedia poradiť.

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.