piatok 19. februára 2016

YVES ROCHER | SENSITIVE VÉGÉTAL

Nejaká dva mesiace dozadu som dostala ako skoro každý mesiac poukážku do Yves Rocher . Vlastním tu ich vernostnú kartičku a vďaka tejto kartičke mi chodia do schránky poukážka , kde sú rôzne zľavy , akcie poprípade ak nakúpim v určitej hodnote dostanem nejaký darček zadarmo. Nie som moc ten typ , čo okamžite nabehne do predajne a kupuje bezhlavo všetko čo je na poukážke. Musím ma najprv niečo zaujať a potom si danú vec poprípade aj kúpim . Najviac nakupujem u YR sprchové gély ktoré sú jednoducho najlepšie na svete a nedám na žiadny dopustiť . Síce sú o niečo drahšie ale kombinácie vôní ktoré majú v ponuke nemá podľa mňa žiadna iná firma. 

Lenže pri poslednej návšteve som neodišla len zo sprchovými gélami ale aj s krémom na tvár z rady Sensitive Végétal . Ide o hydratačný krém na tvár . Vzhľadom na to , že mám mastnú pleť a občas aj nejaké to akné moc som mu neverila . Ale to že mám mastnú pleť neznamená že ju nepotrebujem dôkladne hydratovať . Preto som si povedala , že tento krém vyskúšam a keď si nebudeme nejakým spôsobom sedieť jednoducho ho podarujem ďalej mame alebo niektorej kamarátke . 


No ako to povedať . Zo začiatku som bola v rozpakoch . Nevedela som čo od krému čakať . Je pomerne mastný , jasné veď má pleť hydratovať . Ale nečakala som že bude až taký mastný . Asi to bude aj zvykom keďže som vždy používala len krémy určené na mastnú pleť a tie zvyčajne nie sú až také mastné ako je tento . Aj keď je tento krém mastný pomerne rýchlo sa dokáže do pleti vstrebať , po aplikácii je potom pleť omnoho viac hydratovaná , jemná a mám pocit že aj o niečo viac rozjasnená . 


Tým že ide o krém z hydratačnej rady obsahuje látky ktoré mojej pleti zjavne dosť pomáhajú . Áno stále mám mastnú pleť a aj občas nejaké to akné ale je vidno , že pleť dostáva potrebnú hydratáciu a  je omnoho zdravšia ako pri používaní krému ktorý bol primárne určený na mastnú a problematickú pleť. Asi to znie neuveriteľne ale je to tak . Krém používam cez dva mesiace a badám zmeny na svojej pleti . Po aplikácii je pleť hladká a aj začervenanie je miernejšie viditeľne badám to že moja pleť dostáva všetku potrebnú hydratáciu a starostlivosť ktorú potrebuje . Čo sa týka vstrebávania tak áno to je dlhšie a aj sa po aplikácii jemne lesknem ale to som nejako tak očakávala . Vzhľadom na to že je krém pomerne mastný musí sa aj moja pleť lesknúť.  Ale ak som doma nejako mi tento efekt nevadí a ak sa chystám niekde mimo domu zvyčajne si dávam make up a ten fixujem vždy púdrom čiže nevidím žiadny problém keď sa pleť leskne .


Krém má gélovú konzistenciou alebo teda je to niečo skôr medzi gélom a vodou . Jednoducho pomerne zvláštna konzistencia . Na bežnú gélovú konzistenciu som zvyknutá ale toto je niečo veľmi špecifické a veľmi príjemné . Aj keď je teda konzistencie veľmi príjemná a krém je pomerne ľahký aj tak je vstrebávanie pomalšie . Ale mne to teda nevadí keďže zvyčajne si dám krém a až po pár minútach si nanášam make up a podobné záležitosti . Pomerne dosť záleží aj na množstve ktoré použijem . Počas veľmi chladných dní som používala pomerne silnú vrstvu takže vstrebávanie trvalo aj dlhšie ale teraz keď je relatívne teplo používam len slabšiu vrstvu a vtedy sa krém vstrebe do pár minút . Vôňa je neutrálna čo oceňujem . Čiže žiadna umelá či chemická  , Yves Rocher je prírodná značka takže aj ich vône sú viac menej prírodné . Možno som očakávala nejakú jemnú vôňu napríklad kvetov ale nič necítim - dá sa povedať že krém je bez vône . Čo teda mne vyhovuje keďže už sa mi stalo aj to , že som krém ktorý som si kúpila  nemohla na pleť používať lebo z jeho vône ma jednoducho neskutočne bolela hlava . Takže krém bez vône mne len vyhovuje .


Čo sa týka ceny ja som krém kupovala v zľave a vtedy bola jeho cena 5,75 € za 50 ml . Čo je podľa mňa prijateľná cena bežne sa tento krém dá kúpiť v kamennej predajni alebo na eshope kde je jeho cena momentálne tiež dobrá .


 Ak hľadáte dobrý krém tak tento by mohol byť správa voľba . Ja osobne krémy rada striedam ale určite sa ku nemu raz vrátim keďže mi veľmi vyhovuje .



A čo vy ? Aké máte skúsenosti s kozmetikou Yves Rocher ? Používate nejaké produkty poprípade tento konkrétny krém ? Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť .




2 komentáre:

  1. Barborka krém vyzerá veľmi zaujímavo. Krásne si ho popísala a hlavne že Ti sedí. Nie je nič horšie ako mať od výrobku určité očakávania a potom byť sklamaná. Pa a pekný týždeň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli , veľmi pekne ďakujem za tvoj komentár ... Presne si to vystihla nie je nič horšie ako zlý výrobok . Tento krém je našťastie dobrý, na to že ide o prírodný produkt milo ma prekvapil ... :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.