nedeľa 7. februára 2016

Antistresové omaľovánky | Hit ktorý pobláznil celý svet

zdroj
Boom okolo omaľovávaniek pre dospelých zaregistroval každý z nás . Ešte minulý rok sa tento trend začal šíriť tak rýchlo ako to je len možné . Zo začiatku som to nejako nevnímala skôr som si myslela, že po nejakom čase to veľké haló splaskne ako každá trendová bublina . Ale ono sa tak nestalo skôr naopak záujem o takéto omaľovánky rastie dodnes . Niekde som čítala že to bol najkupovanejši darček minulých Vianoc , takže je jasné prečo je okolo toho taký veľký ohlas .

Áno aj ku mne sa tieto omaľovánky dostali . Sama som sa po nich pozerala ale všetky čo som držala v rukách sa mi nepáčili . Bude to asi tým . že som sa po nich pýtala v dobe kedy výber nebol až taký veľký . Takže sa nedalo prakticky ani z čoho vyberať . Jediná moja podmienka bola aby okraje jednotlivých obrázkov neboli hrubé . A samozrejme čo čert nechcel všetky čo som pozrela mali okraje tak hrubé že to vyzeralo pekne odfláknuto . 


Lenže aj ja mám pozorných priateľov a ako Vianočný darček od kamarátky som dostala práve antistresové omaľovánky . Popravde takýto darček som ani nečakala keďže zvyčajne si dávame maličkosti a toto podľa mňa až taká maličkosť nie je . Táto kniha je od Nikolett Corley a je plná rôznych vzorov hlavne teda kruhových . Nikdy som neverila , že by som až takto podľahla . Tým myslím že od momentu čo som túto knižku dostala každý deň aspoň pol hodinu si nájdem aby som niečo vyfarbila . Ani keď som bola malá som takto intenzívne nekreslila tobôž nevyfarbovala . Vždy mi prišlo vtipné ako každý hovoril že dobre som pri tom oddýchne až do momentu kedy som to neskúsila aj ja . Počas Vianoc som nad tým mala sklonenú hlavu stále . Jednoducho popri pozeraní rozprávok som si vyfarbovala . Asi najvtipnejšie na to bolo to že aj keď som dostala túto knihu na vianoce doma som nemala ani jednu farbičku . Takže okamžite som nabehla a pokúpila farbičky a fixky aby som mohla tvoriť . A od toho momentu vyfarbujem každý deň aj keď občas je u nás malí boj kedže po tajme mi knižku kradne mamina a najlepšie že už som nad ňou videla sedieť aj oca . Takže celá rodina vyfarbujeme ako za mala .


Myslím si že knižka určite nie je určená pre malé deti . Lenže určite sa hodí pre tých ktorý doma nemajú ani jednu detskú hračku a potrebujú nejako zabaviť najmenšiu návštevu . Mám to odskúšané.
Ak premýšľate nad kúpou niečoho takéhoto tak za mňa hovorím chodte do toho ! Na trhu je nespočetne veľa dizajnov a rôznych kombinácií  určite máte z čoho vyberať . Ale ak by ste bol náhodou taký nerozhodný ako som bola ja určite pozrite na pinterest
( napríklad TU alebo TU  ) kde je možnosť nájsť si jednotlivé obrázky a tak si zostaviť vlastnú antistresovú omaľovávanku . Ja som túto možnosť využila pred časom kedy som kamarátke vyrobila vlastnú knihu - netreba na to veľa vecí lepšiu tlačiareň a potom len tvorivosť a pevné nervy . Z knihy sa veľmi tešila a už teraz premýšľam , že urobím opäť nejakú a venujem ju k sviatku niekomu z rodiny . Alebo si sama vyrobím nejakú zo vzormi ktoré vy som potom využila ako obrazy . Obrázky sa vyfarbené dajú využiť nemusia zostať len niekde založené , ak teda máte estetické cítenie určite sa hodia ako dekorácie na stenu poprípade ako darček niekomu k sviatku .



A čo vy , podľahli ste tejto zábavke pre dospelých ?
Určite mi napíšte do komentáru .





4 komentáre:

  1. hmmm.... vidím, že máme veľmi podobné úchylky :o)Aj na FB je fajn skupina. Ja som si ich tiež vypýtala od Ježiška. Ten nápad s DIY-knihou je skvostný. Asi okopčím s tvojim dovolením. Krásny príspevok, prajem peknú nedeľu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Túto úchylku očividne zdieľa veľa ľudí ... :D Ďakujem pred pár dňami som robila ďalšiu pre kamarátku a mala veľkú radosť tak som zvedavá ako dopadne jej tvorenie .... :D Samozrejme máš dovolenie som rada že sa ti tento nápad páči ... :) Aj tebe peknú nedeľu ... :-)

      Odstrániť
  2. Premyslam stale ci to ma zmysel kupovat, ci by to nelezalo niekde v policke odlozene. Niekde som videla omalovanky Prahy. Takze take nieco by sa mi pacilo kupit aj ako suvenir aj ako omalovanku.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si že len tak ti ležať na poličke nebudú . Stačí len raz niečo vyfarbiť a myslím si že ťa to chytí je to vážne relax . Myslím si že koncept Prahy alebo aj iného mesta je super , na také som ešte nikde nenarazila ale tiež by sa mi to páčilo či už ako suvenír alebo len tak . Príde mi to lepšie ako si z výletu doniesť nejakú obyčajnú magnetku vyfarbené obrázky sa dajú použiť ako pekná dekorácia . :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.