streda 6. januára 2016

Marionnaud | Nourishing Lip Care



Doma sa mi už nejaký ten piatok potuluje  balzam od Marionnaud .  Ku tomuto balzamu som sa dostala , ani neviem ako . Keďže ho už mám doma dlhšie . Ale nejde ani tak o to ako som sa ku nemu dostala . Všeobecne navštevujem Marionnaud pomerne často , milujem masky na tvár od značky SYX ktoré sa dajú kúpiť len v tomto obchode ale už niekoľkokrát som tam nakupovala aj parfémy alebo kozmetiku . Jednoducho ak sa mi nechce nič objednávať cez interne moje kroky vedú práve do Marionnaud . Takže som tam pomerne často .


Tento balzam je ale niečo čo ma dosť nemilo prekvapilo . Balzam na pery musím mať vždy pri sebe . Preto je moja zbierka pomerne hojná ale aj dosť rýchlo dokážem balzam minúť . Počas zimy sa moja spotreba zdvojnásobí preto prišiel na rad aj tento milo vyzerajúci ružový " zázrak ". No , radšej som ho mala nechať tak . Lebo toto nie je balzam toto je peklo .
A to hovorím ešte dôstojne - ak by som sa mala vyjadriť úplne presne tak tento príspevok nie je ani publikovateľný .
Obsah balzamu je celkom prijateľný bambucké maslo , olej z hroznových jadierok a vitamín E ktorý by mal pery zvlhčovať , vyživovať a chrániť .
No a ako by som to povedala ja ? Alebo teda hovorím - tento balzam nerobí z toho nič .


Skôr sú pery vysušené a vôbec nie sú chránené ani len pred chladom . Síce sa balzam skvelo roztiera na pery ale vôbec ich nehydratuje . Ako som povedala skôr sú vysušené a to doslova - už po pár minútach ho musím dať dolu z pier a naniesť si niečo iné čo vie viac hydratovať . Lebo tento balzam to jednoducho nevie a ani nedokáže . Čudujem sa ale je to tak ! - je to škoda, že sa to deje práve pri tomto balzame keďže som sa z neho zo začiatku tešila teda pri jeho kúpe . Moja radosť opadla hneď pri prvom vyskúšaní . Dávala som mu niekoľko krát šancu zo začiatku som si myslela že bude chyba vo mne jednoducho ale ono to je pomerne veľká nepriehľadnuteľná chyba v balzame . Ak patríte do kategórie ľudí ktorých netrápia popraskané alebo suché pery možno si s týmto balzamom sadnete ale ak ste na tom rovnako ako ja a počas zimy máte pery suché ako sušienku tak okamžite dajte od neho ruky preč . Skôr ako vyhodíte tie peniaze a budete sklamaný . Nestojí mi za to aby moje pery trpeli preto balzam letel okamžite do koša . Jediná pozitívna vec na ňom ale bola jeho vôňa . Tá bola celkom príjemná veľmi jemne vanilková síce chemická vanilka ale dala sa zniesť . Takže aspoň jedno pre mňa už ale nevýznamné plus . Obal je tiež celkom fajn . Ide o tvrdý plast takže dodnes sa mi nič nezlomilo . U takýchto balzamoch mám problém , že viečko sa po nejakom čase zlomí u tohto sa nič nestalo . A to mi veci pomerne často padajú z rúk . Takže obal sa dá . Ale celkovo balzam nie . Za mňa úplný krok vedľa .


Balzam má 4 gramy a jeho cena je cca 4 € . Takže asi sa niečo podobné od neho dalo aj očakávať . Škoda možno sa objaví od Marionnaud niečo lepšie čo bude stáť za to - tento balzam za to nestál .

Určite mi dajte vedieť či ste tento produkt skúšali ? Aké sú vaše skúsenosti ? A určite ma zaujíma či ste niečo od privátnej značky Marinnaud skúšali ?


Budem sa tešiť na komentáre !







S pozdravom Barbora .






xxx 

4 komentáre:

  1. Som rada, že si tento produkt objektíve ohodnotila. Myslím si, že 4eurá je celkom dosť na to, aby to bol taký prúser ako si opísala. Prajem ti ešte príjemný zvyšok dňa :) Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nezostávalo mi nič iné len ho pravdivo opísať .. Vždy všetko píšem pravdivo ... No čo ja viem zase 4 eurá nie je niečo čo by ma finančne " zruinovalo " mám aj drahšie balzamy ( eos ) a nie som z nich nejako extra nadšená ... :) Ďakujem a aj tebe príjemný deň . :-)

      Odstrániť
  2. Ja som doposiaľ v parfumérii Marionaund tuším ani nebola, asi raz pre leták, mala som raz takú mániu na letáky, no reálne som si nikdy nič z tejto drogérie nekúpila. Škoda, že ten balzam nie je dobrý, už som sa chystala kúpiť si ho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tam určite zavítaj je to ako kozmetické nebo , mániu na letáky som teda ešte u nikoho nevidela :) a ani som nevedela , že Marionnaud nejaké letáky má . :-D Balzam je teda riadna katastrofa očakávala som viac . Ale zase nemrzí ma to mám doma more balzamov ktoré musím spotrebovať a nie vždy musí byť nový balzam dobrý . :o)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.