nedeľa 13. decembra 2015

Tipy na darčeky | edition Christmas tips






Po typoch na parfémy ( post TU )  tu dnes mám kozmetiku . Každú ženu poteší nejaká kozmetika či už pečujúca alebo dekoratívna  . Predsa kozmetika je super . Rada skúšam nové veci a preto som sa rozhodla že Vám ukážem čo mňa najviac pri mojom hľadaní darčekov najviac zaujalo . Neviem ako vy ale ja väčšinu vecí objednávam z internetu , možno je na to už príliš neskoro ale zase nemám nejaké obavy že by mi objednané veci neprišli . Lúskala som znovu stránku elnino.sk a tieto kozmetické vecičky ma na nej najviac zaujali . 


Artdeco Eye Shadow Pearl . Značka Artdeco ma veľmi zaujíma keďže sa nedá u nás bežne kúpiť a tieto odtiene sa mi páčia najviac asi čísla 5,8,21 a 47 . Sú to mono tiene ktoré majú majú magnet čiže ak máte doma paletku do ktorej sa dajú takéto tiene skladať máte vyhrané . Ja ju nemám takže si ju budem musieť ešte niekedy dokúpiť . 


Artdeco Perfect Color Lipstick  pre mňa ako maniačku na rúže musí byť aj nejaký rúž od tejto značky. Výber je tak isto široký ale mňa najviac padol do oka odtieň číslo 44 - je len škoda že rúže nemajú svoje názvy . Milujem názvy jednotlivých odtieňov niektoré sú fakt vtipné . 


Za povšimnutie stojí určite aj Astor Perfect Stay Foundation 24h + Primer SPF20 make-up  . V blogovom svete sa prehnal ako víchor v lete a ja som ho dodnes nevyskúšala . A keďže sa môj make up míňa určite najbližšie siahnem po tomto . 


Astor Skin Match Protect Primer SPF25 make-up bázu pod make up som kedysi vlastnila od úplne inej značky ale nevyhovovala mi bola až príliš silikónová ale o tejto báze som čítala len pozitívne recenzia . Takže tým že chcem opäť nejakú bázu vyskúšať asi dám šancu práve tejto . 


Bourjois Paris La Laque Nail Polish aj keď ja si nechty nelakujem pretože mám umelé zvyčajne laky na nechty kupujem kamarátkam . Príde mi to ako vhodný darček ktorým sa nedá nič pokaziť .Výber odtieňov pri značka Bourjois je veľmi široký . 


Bourjois Paris Pamper Me Cocooning Shower Gel kokosová vôňa jednoducho ku Vianociam patrí. Preto sem dávam práve tento produkt je to z dôvodu že sa jedná o sprchové mlieko takže po sprchy nie je potreba telo viac natierať a aj cena je veľmi priaznivá .



Catrice Light-reflecting Concealer  pre dokonalé líčenie je potrebný korektor . Na zakrytie veľkých nedokonalosti preferujem tuhý camoufladge cream ale na rozjasnenie očného okolia určite pomôže aj tento zo štetcom .

Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder myslím si že skvelým pomocníkom pri líčení je aj bronzer . V mojej zbierke dodnes žiaden nemám a preto je fajn začať niečim lacnejším . Tento vyzerá veľmi dobre a aj odtiene vyzerajú byť použiteľné . 

Clarins Cleansing Duo Dry cleansin Milk + Toning Lotion  . Značka Clarins je pomerne drahšia kozmetika preto sa podľa môjho názoru oplatí kupovať rôzne sady ako je napríklad táto ktorá obsahuje čistiace mlieko a čistiaci tonik . Oba produkty sú určené pre normálnu a suchú pleť . 


Clarins Eye Quartet Mineral Palette ak sa rozhodnete že by ste chceli niekoho obdarovať aj drahšou paletou očných tieňov môj typ je jednoznačne odieť 05 Violet . 



Na suchú a zmiešanú pleť tu mám sadu Clinique 3step Skin Care System2 . Myslím si že ja fajn kupovať takéto sady kde sú mini verzie aby si človek vedel odskúšať hlavne čo sa týka drahších značiek . Je to fajn alternatíva . 


Pre mastnú pleť tu mám sadu Clinique 3step Skin Care System4 . Obsahuje čistiace pleťové mlieko,  čistiacu pleťovú vodu  a DDMgel . 


Okrem pleťovej kozmetiky vyrába značka Cliniqe samozrejme aj kozmetiku . Medzi legendy tejto značky patria ich Clinique Chubby Stick čo sú zafarbené balzamy. Veľa žien si ich chváli pretože pery dokážu hydratovať a decentne ich zafarbia . Na výber je mnoho odtieňov mne najviac padli do oka tieto 15 Pudgy Peony, 02 Whole Lotta Honey , 05 Chunky Cherry , 09 Heaping Hazelnut a 16 Voluptuous Violet .  


Do kategórie dostupných značiek patrí určite Česká značka Dermacol . Na výber sú rôzne sady ako napríklad táto Dermacol Aroma Ritual Belgian Chocolate Kit . Mala som doma sprchový gél ktorá voňal ako čerešňa ktorý bol dokonalí a potom kombináciu jahody s rebarborou ale ten už taký fajn nebol , mne moc nevyhovovala vôňa . Ale myslím si že kombináciou pomaranču a čokolády nadchne každú milovníčku sladkých vôní . 


Ak máte radi zo sád len sprchové gély tak táto sada Vás určite poteší . Dermacol Aroma Ritual Shower Gel Kit obsahuje tri sprchové gély a to presnejšie Black Cherry , Mandarine Sorbet a Lemon Splash . A tiež veľkým plusom je to že ak ste také nemehlá v balení darčekov ako ja - obe sady sú krásne zabalené v papierovej krabičke . Takže netreba žiaden papier . 


Dr. Hauschka Clarifying Day Oil olej pre problematickú pleť . Ak trpíte akné tento olej by mohol byť super . Značku Dr. Hauschka chcem vyskúšať už dlhšie a keďže moja pleť je mastná a občas sa nejaké akné objaví , tento olej mi padol hneď od oka . 


Jednou z vecí ktoré poteší hlavne mladšie ročníky je značka EOS  . Táto legendárna značka je dostať aj na tomto eshope , za pomerne dobrú cenu . Ja mám doma niekoľko balzamov - za mňa je to super darček . Malé voňavé vajíčko ktoré poteší každú milovníčku balzamov . V ponuke nájdete okrem spomínaných balzamov aj krémy na ruk alebo krém na holenie . Takže si treba už len vybrať a potešiť tým seba alebo rodinného príslušníka . 


Fajn darček napríklad pre mamu ( mojej by sa páčil ) je Estée Lauder Pure Color Eyeshadow v odtieni 38 Chocolate . Všeobecne značka patrí ku drahším ale samozrejme kvalitnejším . Už to nie je len značka pre staršie ročníky ale aj mladšie . Mňa osobne veľmi zaujal legendárni make up Double Wear alebo aj korektor . Ale stále produkty tejto značky môžete darovať aj niekomu staršiemu . 

zdroj : google.sk

Značka po ktorej túži každá žena je samozrejme Chanel . Postupne sa každá žena dopracuje aspoň ku jednému produktu od tejto legendárnej Francúzskej dámy . Vianoce sú čas kedy si treba robiť radosť- preto určite nebude krokom vedľa ak siahnete po nejakom produkte . Či už to bude parfém  alebo kozmetika . V mojom prípade ma zaujalo niekoľko produktov ako napríklad : balzam na pery  , paletka očných tieňov  v odtieni 202 Tissé Camélia . Pre milovníčky lakov na nechty sa tu tiež niečo nájde ale najviac ma jednoznačne zaujal make up Vitalumiere Aqua . Už viem prečo každá žena potrebuje Chanel . Možno ho potrebujete aj vy , alebo ním obdarujte osobu ktorú máte radi . 


Pre milovníčky alebo aj milovníkov prírodnej značky jednoznačne odporúčam L ´Occitane 
Ja osobne som vyskúšala krém na ruky ktorý je dokonalý recenzia TU . Všeobecne je táto Francúzska značka veľmi chválená , takže určite nebude krokom vedľa práve nejaký ich výrobok . 
Treba len správne trafiť vôňu a kombináciu . 




Tak čo ? Už ste nakúpili darčeky ? Čo vy Vás najviac potešilo pod stromček ?
Určite mi napíšte dole do komentáru . 


S pozdravom Barbora . 


xxx 

O pár dní na Vás čaká pokračovanie , takže sledujte blog aby Vám nič neuniklo . :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.