piatok 11. decembra 2015

Orofluido Beauty Kit | edition Christmas tips






Pred nejakým časom mi pristála v mailovej schránke správa a v nej ponuka na spoluprácu s internetovou parfumériou elnino.sk . Prvých cca päť minút som len neveriacky pozerala na monitor či je to pravda a či sa mi to náhodou len nesníva . Samozrejme že som ponuku prijala a som z nej veľmi nadšená . Stránky som lúskala niekoľko dní a aj s pomocou veľmi milej Veroniky s ktorou za firmu komunikujem som si vybrala sadu od značky Orofluido . Beauty Kit obsahuje dva produkty a to olej na vlasy Original Elixir a parfém . Donedávna som o značke nič nevedela ale tým , že sa ku mne dostal tento set som niečo zisťovala a pátrala . 


Kozmetika Orofluido získava inšpirácie z prastarých tradícií berbertských a egyptských žien , využíva tri prírodné oleje ktoré pomáhajú k ochrane pred UV žiarením . 
Prípravky Orofluido sú ako tekuté zlato , dodávajú vlasom ľahkosť a lesk . 
Sú vhodné ku každodennej starostlivosti určené pre všetky typy vlasov . Olej zanecháva vlasy hladké a jemné . Dokáže vykúzliť zdravé vlasy , na ktoré bude pyšná každá žena . 


Moje vlasy sú kapitola sama o sebe v mojom živote . Takže sa mi vždy zídu fajn veci na vlasy . Čo sa týka nejakej starostlivosti tak tá je u mňa normálna už cca rok používam šampón od značky Kallos . Je to úplne normálny šampón na farebné vlasy nič extra . Na istú dobu som úplne vyradila zo starostlivosti masky a kondicionéry . Ale vrátila som sa aspoň ku kondicionéru momentálne používam od značky SYX .  Nikdy som nebola olejový typ . Preto som chcela nejaký olej vyskúšať a keď sa naskytla možnosť otestovať tento set - prišlo mi to ako fajn vec .


Olej alebo ak chcete Original Elixír sa skladá z troch druhou oleja a preto je tento produkt pre vlasy tak veľmi prospešný . Oleje ktoré sa v zložení nachádzajú sú : argánový ktorý obsahuje veľké množstvo vitamínu E a mastných esenciálnych olejov má podobné zloženie ako naša pleť , ľanový dodáva vlasov potrebný lesk , zacelí a zjemní a posledný olej zo šachoru jedlého - dodáva vlasom jemný pocit hodvábu vďaka tomuto oleju sú vlasy objemné , hladké , pružné a veľmi jednoducho upraviteľné . Kombináciou všetkých olejov sú vlasy jednoducho krajšie a na pohľad aj zdravšie . Sama som nevedela čo očakávať . Ale zistila som , že olej na moje vlasy pôsobí blahodárne . Končeky sú viditeľne v lepšom stave . Nie sú až tak suché ako pred používaním . Vždy som mala problém so suchými končekmi - tento efekt jednoducho pripisujem môjmu farbeniu . Vlasy som mala niekoľko krát farbené , takže je jasné že si to odniesli ale najviac trpeli práve konce . 

obsah oleja 50 ml 
Olej je vec s ktorou som bola vždy opatrná , keďže dávnejšie som podobný olej mala a skôr ako pomáhal vlasy len zbytočne zaťažoval a zmastil . Tento olej to nerobí , práve naopak po aplikácii a následnom vysušení sú vlasy  jemnejšie , lesklejšie a je vidno že dostali potrebnú starostlivosť . Vlasy sa mi nemastia o nič viac ako pred tým - vďaka nejakému zázraku už asi pol roka žijem na systéme umývania vlasov raz za štyri dni jednoducho sa mi vlasy prestali až tak extrémne mastiť za čo som rada , preto obavy že by mi tento olej narušil tento stav sa nekonali . Som rada , pretože je vidieť že vlasom tento olej len prospieva a že sú zdravšie . Čo sa týka vône je príjemná . Vďaka výťažku zo šachoru jedlého olej vonia po vanilke s jemnými tónmi živice . Je to veľmi špecifická vôňa ktorá siaha až to orientálne . Výraznejšiu úlohu ale zohráva vanilka . Dobre viete , že nie som na vanilkové tóny ale v tomto prípade je vanilka jemná a celkovo vôňa sa vo vlasoch drží pomerne dlho . Olej sa nanáša na vlhké vlasy množstvo záleží od dĺžky a hustoty vlasov . Ja si dávam približne veľkosť orechu a bez akýchkoľvek problém si s týmto množstvom vystačím . Toto množstvo nanášam prevažne do koncov a zvyšok nanesiem do dĺžky vlasov . Vďaka oleju sa mi vlasy lepšie rozčesávajú a jednoduchšie sa s nimi manipuluje . Čo sa táka obalu - ten je fajn sklenená fľaška je vždy dobrý krok . Možno by bolo fajn keby balenie obsahovalo nejaký dávkovač keďže s dávkovačom sa manipuluje lepšie . Ak nie je to nič podstatné . 


V sade sa okrej oleja nachádza aj parfém . Myslím si že je to skvelý nápad , že práve parfém sa v tejto sade nachádza . Vôňa je celkom identická ako pri oleji . Len v tomto prípade je omnoho intenzívnejšia . Na tele sa drží skoro celý deň . Vďaka vanilke a jantáru ide opäť o orientálnejšiu vôňu , vhodnú práve na toto zimné obdobie . Jednoducho kto preferuje ťažšie vône tak táto bude pre neho ako stvorená . Ja síce nie som na ťažké vône ale počas zimy sa rada zahalím do niečoho ťažšieho predsa len po vonku chodíme oblečený ako snehuliaci a preto sa výraznejšia vôňa hodí a podľa môjho názoru by nemala chýbať takáto vôňa v zbierke každej ženy . 

obsah parfému 25 ml 

Osobne sa mi páči balenie . Ktoré je veľmi nezvyčajné . Síce sa jedná o obyčajný sklenený flakón s rozprašovačom ale celkovo dizajn je originálny a luxusný . Jednoducho darček vodný pod stromček . 

Ak hľadáte darček ktorým niekoho obdarujete alebo si urobíte radosť vy sami - toto krok vedľa určite nebude . Vaše vlasy ale aj čuchové bunky sa Vám poďakujú . 

Sada Orofluido Beauty Kit stojí 16,26 € a zakúpiť sa dá TU . 


A čo vy ? Poznáte značku Orofluido ? Ako sa staráte o svoje vlasy ? 
Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť . 



S pozdravom Barbora . 

xxx


P.S. : Ešte raz by som sa chcela poďakovať spoločnosti elnino.sk za poskytnutý produkt na recenziu .

6 komentárov:

  1. Túto značku som videla v kozmetických salónoch a musím povedať, že vyzerá fakt dobre. :)
    Pozývam ťa na vianočnú súťaž na mojom blogu: http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto bolo moje prvé zoznámenie s touto značkou a mne sa veľmi pozdáva. Už teraz pokukujem po pár produktoch .

      Odstrániť
  2. ja som si veľa krát vlasy nefarbila ale skor som si dávala palette shampo čo vydrží 24 umytí a to som mávala vždy končeky zničené farby za to asi nemôžu skôr ich treba pravidelne obstrihávať každe 3mes. ževraj, ale inak používam olej od balei od kedy sa objavil v mojej schránke na testovanie a tento set vyzerá teda naozaj luxusne zatiaľ o tejto značke čítam prvý krát

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chodím pravidelne ku kaderníčke zvyčajne raz za štyri mesiace ale vždy ich mám po nejakom čase suché . Ja som si farbila vlasy pomerne dosť zo začiatku len šampónom ale potom aj farbami . Ale teraz už asi rok chodím len na dofarbovanie červených prameňov čo mám , celé vlasy si už nefarbím takže sú celkom fajn až na tie moje nešťastné konce . :)

      Odstrániť
  3. Vanilkový olej na vlasy? To by bolo niečo pre mňa, ja používam momentálne Pandora Oil, ktorý je fakt skvelý, nemastí vlasy, rýchlejšie mi vďaka nemu uschnú a vlasy sú jemnejšie. Moje vlasy sa akosi stále mastia, nie a nie ich to prejsť, umývam ich každý druhý deň, no zišlo by sa aj každý, pretože na druhý deň sú už mastnejšie, no umývať si vlasy každý deň by sa mi fakt nechcelo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno vanilkový tak to by bolo určite niečo pre tebe , treba sa po ňom popozerať . O Pandora Oil počujem po prvý krát ďakujem ja tip určite keď tento miniem sa pozriem po tom tvojom . Ja som trochu zmenila životosprávu nič drastické a ako zázrakom sa mi vlasy už tak nemastia . Vlasy si umývam raz za tie 4 dni niekedy aj skoršie , jednoducho nemám rada neumyté vlasy aj keď si ich nepotrebujem umyť pre svoj vnútorný pocit to urobím ... Možno by nebolo zlé vyskúšať nejaký suchý šampón - vlasy by si nemala až také mastné a vydržali by aj dlhšie ... :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.