štvrtok 24. decembra 2015

Merry Christmas !

zdroj : tu


Máme to najočakávanejší deň roku , sú tu Vianoce ! 


Verím, že si užívate pohody a pokoja v rodinnom kruhu . Ja veru áno , sedím vo svojom obvyklom Vianočnom outfite a pozerám na rozprávky . Sem tam tu  máme súboj o ovládač ale momentálne vediem , takže sa pozerá to čo mám rada ja . Takže všetky rozprávky tie klasické Slovenské / České ale aj animované . Milujem toto obdobie nič nerobenia a užívania si chvíľ s rodinou . 


Ale keďže aj Vás moji milí beriem ako rodinu nedalo mi to a chcem Vám aspoň takto popriať krásne Vianočné sviatky . Veľa pohody , radosti a lásky . Užívate si tieto chvíle a ničím sa nestresujte . Nevadí že nejaké darčeky ste nekúpili ani ja som nezohnala všetko čo som chcela ale nič si z toho nerobím . Preto sa uvolnite a užívajte si !


Želám Vám krásne Vianoce , a o pár dní sa vidíme pri nejakej kozmetickej recenzii .


S pozdravom Barbora . 


xxx



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.