sobota 19. decembra 2015

Instagram and photo



Už dlhší čas som nerobila post o fotkách zo života . Preto dnes ako oddych si dáme práve nejaké tie fotky a ja Vám ku ním aj niečo poviem .


Poslednou dobou som sa nejako odmlčala zo sociálnych sietí . Teda ak nerátam blog . Zvyšné siete viac menej ignorujem ale zopár fotiek sa mi nahromadilo .



Ak ešte stále hľadáte darčeky pod stromček môžem za seba odporúčať Yankee Candle . Jednoducho či už siahnete po vosku alebo sviečke krokom vedľa to nebude . Takúto nádielku som ja dostala ešte v Októbri kedy som mala narodeniny . Bol to ten najlepší darček aký som od rodiny mohla dostať . Sviečka krásne vonia po jahodách a vosky sú u mňa skvelá garancia , teším sa z každého jedného a aj všetky mi voňajú . Myslím si že sviečky sú skvelý darček napríklad aj na Vianoce .



Je presne vidieť ako vosky milujem . Momentálne pálim síce Vianočné ale príjemné vône sú či už Wild Fig alebo Icicles čo je pomerne zvláštna vôňa ale príjemná . Jednoznačnou láskou je See by Chloé ktorú používam teraz stále a aj olej od Balei je fajn .



Favoritmi na líčenie je paletka od Sleek , tekutý rúž od Puppy a aj lesk od NARS . Krém na ruky od Yves Rocher obsahuje bio Arniku a že by nejako príjemne voňal sa povedať nedá ale hydratácia je fajn , nosím ho v kabelke takže v nutných prípadoch sa použiť dá . Neviem či sa ešte dá kúpiť keďže bol z limitovanej edície . Kozmetická taštička od Victoria´s Secret bol darček tým aká je malinká je super skladná v kabelke - síce sa do nej veľa vecí nezmestí ale potrebná veci do nej uskladním .



Nakopilo sa mi aj pár balíčkov takže ja som už kozmetické Vianoce mala . Olej a parfém od Orofluido  som si veľmi obľúbila hlavne teda olej ktorý mojim vlasom viditeľne pomohol . Najbližších dňoch sa na blogu objaví aj veľká recenzia na Českú kozmetiku E style . Takže určite sledujte mojej stránky aby vám neušla .



Stáva sa to aj Vám ? Idete do drogérie kúpiť jednu vec a odídete aj s tým čo nepotrebujete . Mne sa to pravidelne stáva v DM - ku . Išla som pre slnečnicové semienka a odišla aj s tým čo som nepotrebovala . Najviac momentálne fičím na detských výživách . Je to priem smiešne keďže nikdy som tieto výživy nemusela ale teraz je to iné . Každé ráno si výživu náva do jogurtu a je to ozaj chutné . Tie babylove taštičky nosím v kabelke a keď mám na niečo chuť vždy si ju načnem je to určite lepšie ako nejaká sladká tyčinka . Jediná podmienka ktorú pri týchto výživách mám je , že nemôžu obsahovať banán keďže ho nemám rada .



Obdobie Fíg znamená , že doma máme toto ovocie na kilá . Keďže ich celá rodina milujeme . Len je ťažšie vymyslieť ako ich pripraviť . Mne osobne najviac chutia s Chia pudingom .



A keď už sme pri to jedle , tak momentálne skoro pravidelne každý víkend robím Palmiers čo je úplne banálny recept a zvládne ho každý - teda keď to zvládnem ja tak už každý . Na internete je niekoľko receptov . Ja ich robím z lístkového cesta a dávam škoricu , cukor a vanilkový cukor všetko nejako tak od oka . Nemusí to byť nejako extrémne sladké ale to je už podľa chuti .



Prvá Vianočná dekorácia . Nejako z toho doma moc nešalieme tento rok . Okrem klasickej výzdoby sme dokúpili len tento darček ani neviem v akom obchode som ho objavila ale je to pekný detail , momentálne sa len tak potuluje po dome ale o pár dní robíme stromček tak potom pôjde pod neho . Svetielka v rose gold prevedení sú z Kik asi za 3 € a mám ich ako dekoráciu v izbe aby som si navodila Vianočnú atmosféru .



O tomto stromčeku som už písala , je mojej výroby a zdobí nám schody do domu . Na obrázku ktorým som sa inšpirovala vyzerala príprava pomerne jednoducho ale nakoniec som sa trápila niečo cez dve hodiny . Najhoršie bolo jednoznačne spojenie konárov drôtom aby som docielila požadovaný tvar ozdobovanie už išlo rýchlo . Ak neviete čo použiť ako dekoráciu von tento stromček je určite skvelý nápad . Inšpirovala som sa TU .


Čo sa týka ešte nejakej vonkajšej výzdoby okrem teda svetielok na dome robila som už len ako keby veniec . Pred domom máme menší plot a aby nevyzeral tak smutno uložila som  vetvičky špagát slúžil na uviazanie a potom som už len dozdobila . Staré gule ktoré už nepoužívame na stromček a nejaké drobné ozdoby aby veniec nevyzeral , že je nedorobený . Takáto dekorácie vydrží pomerne dlho keďže je chladno vetvičky sú stále rovnaké . Najviac sa mi ale páči ako na na ozdobách drží ranný mráz zaujímavá prírodná dekorácia .



Určite už aj vy pečiete o sto šesť . Úprimne už sa mi o pečení , zlepovaný a dekorovaní aj sníva . Tieto formičky sa dali vymeniť za body ( 70 bodov ) v dm- ku . Nie je to žiadna kvalita ale aj to sa cení . Mne sa viac páčili dózy minulý rok ale je formičky sa hodia . Hlavne sa hodia v momente keď s vade je perníček ten mi v mojej formičkovej zbierke chýbal . :)



Tohtoročná zima ma vážne baví . Ja keď nie je sneh vonku je krásne . Takýto západ slnka sme mali asi v polovici Novembra a bol by hriech neurobiť fotku .



Dôkazom toho že zima je ozaj krásne je fotka stará pár dní . Potrebovala som nejaké vetvičky na dekoráciu a preto som sa vybrala u nás ku rieke bolo naozaj krásne počasie . Vonku príjemne a na slniečku bolo aj pomerne teplo . Je síce škoda toho že nemáme sneh ale zase takéto počasie mi vôbec nevadí . Lepšie sa trávi čas vonku keď je pekne ako keby bolo škaredo .


Ako býva zvykom vždy na konci príde nechtové okienko . :)



Po veľmi dlhej dobe som mala na nechtoch ružovú . Fakt je to pre mňa farba ktorú nenosím takže mať tri týždne ružové nechty je v mojom prípade veľký pokrok . Nebola by som to ja keby som nechty nejako nechcela oživiť jednoducho sa mi nepáčia len jednofarebné nechty takže vždy musí byť ešte niečo v tomto prípade strieborná ktorá spolu s ružovou vyzerala pomerne elegantne . 



Po tom ako som uvidela tento modrý gél bolo jasné že ho musím mať . Takéto nechty som tuším mala úplne po prvý krát modrú som síce mala už , ale vždy bola svetlejšia . V tomto prípade išlo o výraznú kráľovskú modrú ktorú si ešte určite dám . 


Predvianočné . Viem asi si hovoríte toto je úplne Vianočný motív áno je ale ešte o pár dní idem znovu na nechty a preto sú tieto predvianočné . Vždy to tak mám pred Vianocami si dám motív ako tento a na Vianoce si dám úplne niečo iné . Mala som už aj čierne ktoré mi prídu ako fajn , takže asi to vyzerá tak že opäť pôjdem do čiernej a doplním to buď nejakou inou farbou alebo farebnými ozdobami . Vždy sa rozhodnem až priam na dorábaní .



Tak pre dnes sme už na konci !

Vy mi určite napíšte akú výzdobu robíte ? A čo doma dobré vypekáte na Vianoce ? 

Budem sa tešiť na všetky  komentáre . 





S pozdravom Barbora . 


xxx 

2 komentáre:

  1. tú sleek paletku by som si aj ja mohla nejakú zaobstarat nebolo by odveci keď su všetky snimi spokojné:)a nechty máš krásne to máš gélové?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak za mňa určite áno mám od Sleek dve peletky - Oh so special a Dancing til dusk čo je skvelá paletka na cestovanie a obsahuje aj dve lícenky takže pecka za mňa tu ju môžem na 1000% odporúčať . Ďakujem a áno nechty sú gélové no ono to je tak že celkovo sú moje ale na povrchu mám gél ktorý mi ich spevňuje . Vlastne vďaka tomu , že som si dala asi pred cca 3 rokmi gélové nechty som sa dopracovala až ku takejto dĺžke akú mám . :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.