piatok 4. decembra 2015

For Life & Madaga | Krém na ruky



Počas chladných dní trpia aj naše ruky . Je potrebné dopriať im špičkovú starostlivosť v podaní krému na ruky . Dnes Vám takýto skvelí krém predstavím je od značky For Life & Madaga . O tejto značke ste na mojom blogu mohli čítať už niekoľko recenzií , som rada že ešte stále mám možnosť s touto skvelou značkou spolupracovať a tak prinášať aj Vám nové tipy na produkty . 


Krém obsahuje nechtíkový olej , vitamíny a ochranné oleje . Vďaka týmto látkam sú ruky jemné a vláčne .  Spotreba krémov na ruky sa v chladnom / zimnom období u mňa zvyšuje . Ruky trpia a preto sú často krát vysušené . Suchý pocit z celého srdca neznášam takže všade kam idem zo sebou ťahám krémy na ruky . Jednoducho som taká  krémová kráľovná asi to máme v rodine . Ale späť ku meritu veci . Čo sa mi páči a veľmi je hustá konzistencia . Krém je dostatočne hustý a preto sú ruky po rozotrený jemné a hydratované . Aj keď je krém hustý žiaden mastný film sa nevytvára .


Aj vstrebávanie je pomerne rýchle , samozrejme záleží aj na to akú silnú vrstvu nanesiem . Ja preferujem v chladnom období silnejšiu vrstvu takže vstrebávanie chvíľku trvá . Samozrejme že ak sa niekde ponáhľam alebo viem že budem niečo chytať dám si slabšiu vrstvu ktorá sa vstrebe rýchlo . Ale zistila som že slabé krémovanie nemá zmysel preto si radšej dám silnejšiu vrstvu kde viem , že pokožka dostane potrebnú hydratáciu a ruky nebudú suché . Vôňa je veľmi príjemná . Krém vonia po nechtíku je to ale veľmi jemná vôňa ktorá mi neprekáža . Všeobecne značka FL&M robí veľmi prirodzené a prírodné voňe . Nie je to nič chemické , takže vôňu veľmi oceňujem . 


Krém používam cez mesiac a stále v ňom je pomerne dosť produktu . Aj keď si dávam väčšie množstvo jeho spotreba nie je vysoká . Čo sa týka balenia tak to skvelé . Veľmi skladné je ploské a dobre sa skladuje či už v kabelke alebo na poličke skoro vôbec nezaberie miesto . Malou nevýhodou je tvrdosť plastu . Zo začiatku som krém vytláčala z tuby ťažšie ale postupom času ako keby plast trochu zmäkol a už obal nie je taký tvrdý , aj keď ešte stále musí použiť väčšiu silu . Ale nie je to nič čo by mi zabránilo používaniu tohto krému . Jednoducho si na to treba len zvyknúť . Všetko sa dá keď sa chce . Ak trpíte na suché ruky tak ako ja , vrelo tento krém za sebe odporúčam . 

Krém na 100 ml jeho cena 8,20 € a zakúpiť sa dá TU . Uznávam že cena tohto krému je vyššia ale jeho účinky zodpovedajú cene . Výhodou značky FL&M je aj to , že sa dajú objednať menšie vzorky vzorka tohto krému má 4 ml a stojí 1,50 € čo je myslím si prijateľná cena . Vzorka je veľká a preto sa dá vyskúšať či Vám krém bude sedieť alebo nie . Toto by podľa mňa mohli zaviesť aj iné značky , keďže neraz sa mi stalo že produkt mi nesedel a cena bola vyššia . Takže určite by si mali brať príklad aj iné firmy . :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.