streda 2. decembra 2015

Christmas Decoration | edition Christmas tips

ilustračné foto zdroj : tu



Presne ako aj minulý rok aj tento som si pre Vás pripravila sériu Vianočných tipov .
Ako prvé tu dnes mám post o dekorácii . Každoročne sa u nás doma robia rôzne dekorácie či už sú to vonkajšie alebo vnútorné , skrátka dekorácia musí byť . Zvyčajne čerpám inšpiráciu zo stránky pinterest.com kde nájdete všetko . Ak človek raz objaví pinterest začne z toho byť postupom času závislosť to len tak mimochodom - ja som už teraz stránke podľahla a mám na nej aj svoj účet tu . Pri hľadaní som našla niekoľko dekorácii a preto som sa rozhodla , že sa s vami o ne podelím možno sa necháte inšpirovať ktovie . 

Hurá na to !





















vlastná dekorácia ... úplne schválne je špička trošku na krivo 

Čoraz viac sa mi páči aj škandinávsky štýl takže hľadám dekorácie a inšpiráciu aj v tomto štýle . 

















Určite mi napíšte do akej farby ladíte vaše dekorácie ? A aký štýl sa vám naviac pozdáva . 
Budem sa tešiť na komentáre . 


S pozdravom Barbora . 


xxx 

2 komentáre:

  1. jej potešila si ma týmto článkom :) aj mne sa veľmi páči škandinávsky štýl. Ten Tvoj stromček je náhodou super, napíš aj ako si ho robila. My (rozumej ja a maminka :)) sme posledné dva roky namotané na biele ozdoby na stromček. máme už snehové vločky, pávy, vtáčiky, no a tento rok som v jednom nábytku Daza našla strapce hrozna a hroznový list... no krása.Okrem toho mám rada ešte také malé drevené postavičky ladené do červeno-biela, no a vždy sa mi páčili sklenené gule, také tie ručne zdobené, čo sa zas vracia do obchodov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super som rada že ťa článok potešil . Stromček je veľmi jednoduchý potrebuješ len pár vecí a veľkú dávku trpezlivosti .
      Klasický kvetináč ktorý doma nájdeš naplň pieskom alebo hlinou ja odporúčam piesok . Následne potrebuješ nejaké konáre ja som si vybrala tis presný počet konárov ti ale nepoviem . Jednoducho do stredu som dala dva dlhé a potom po krajoch o niečo krajšie tak aby som zaplnila kvetináč . A potom nasleduje len drôt ktorý som omotávala a sťahovala tak aby som vyrobila požadovaný tvar . Na koniec som ešte stromček omotala bavlnkou ktorá konáre ešte viac spevnila . A ak sa ti podarí tvar aký chceš nasleduje ozdobovanie . Ja som zvolila rôzne ozdoby ktoré som doma našla a už ich na dekoráciu nepoužívame lepila som ich pomocou horúceho lepidla .
      Pridávam link odkiaľ som sa inšpirovala : https://www.facebook.com/313511482092106/photos/a.787931911316725.1073742197.313511482092106/787932217983361/?type=3
      Tak mi už dva roky ladíme stromček do strieborno biela ... Máme klasické strieborné ozdoby z Ikeii a biele ručne robené vločky zo stúh ... Tento rok ku ním pribudnú menšie sestričky tak aby sme už nič iné na stromček dávať nemuseli . Určite hodím niekedy fotku na facebook alebo instagram . :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.