sobota 21. novembra 2015

Yves Rocher Tradition de Hammam



Tekuté zlato . 
Takto by sa jednoducho dal opísať  sprchový olej z rady Tradition de Hammam od Francúzskej prírodnej značky Yves Rocher . Pred nejakým časom som tu na blogu ukazovala môj dá sa povedať ako keby " narodeninový " haul ( odkaz tu ) . Nakúpila som si toho v predajni pomerne dosť a medzi prevažne produktami do sprchy bol aj tento olej . Dá sa povedať , že od tej doby čo som si tento sprchový olej priniesla domou išli všetky produkty do sprchy bokom . V sprche nesiahnem po ničom inom ako len po tomto oleji . Preto som ho nazvala aj tekutým zlatom . 


Multifunkčný produkt určený do sprchy ale aj do kúpeľa namiesto peny . Takýto je tento olej z bio Marockého argánového oleja . Síce produkt olej obsahuje ale má klasickú gélovú konzistenciu ktorá sa po zmiešaní s vodou zmení na zamatovú mlieču textúru . Je to jednoducho zázrak . Zmenou počasia pociťujem väčšiu potrebu dopriať svojej pokožke dôkladnejšiu hydratáciu . 
Čoraz častejšie siaham po kréme alebo masle na telo . 
Lenže tým aké zostalo počasie viac si doprajem aj horúcu vaňu do ktorej si rada pridám penu alebo soľ do kúpeľa a tým pádom je moja pokožka ešte viac vysušená .
A vtedy prichádza na radu tento môj zlatý pomocník .


Nikdy som nebola na mlieka do sprchy to sa priznávam verejne . Jednoducho mi ten celkový koncept a myšlienka nevyhovuje keďže ak som nejaké takéto mlieko vyskúšala stále som mala potrebu opätovne hydratovať pokožku . Preto si takéto produkty nekupujem . Lenže o tomto oleji som čítala niekoľko recenzií a všetci ho chválili , tak som si povedala že ho vyskúšam aj ja a uvidím či si sadneme alebo nie . Ide o olej takže som moc nevedela čo čakať . Po prvý krát som sa trochu čudovala keď sa po zmiešaní s vodou zmenil na ako keby telové mlieko . Výdatne tento olej pení čiže nie je ho potreba nejaké veľké množstvo . Určite to nie je také intenzívne penenie ako pri klasickom sprchovom géle , ale zase to nie je ani žiadna slabota . Taká tá zlatá stredná cesta . 


Čo sa týka hydratácie tak mám pocti že je vyššia ako pri klasickom sprchovom géle . Bude to tým že sa jedná o olej , ktorého hydratačné účinky sú vyššie . Po umytý zostáva na pokožke jemný mastný film - preto zvyčajne ešte chvíľu čakám kým sa olej dôkladne vsiakne . Nie je to žiadne dlhé čakanie cca minúta ktorú využijem na umytie pleti . Bola by škoda hneď utrieť olej od uteráku takto máš šancu dôkladne sa do pokožky vsiaknuť . Čo sa týka vône tak tá je veľmi jemná nevtieravá . Moc ani neviem k čomu by som ju prirovnala . Jednoducho argánový  olej veľmi príjemne vonia , to musí každý skúsiť . :) Ja osobne v tom cítim sviežosť ktorú tam ani nemá čo dodávať . Takže hovorím argánový olej je jednoducho veľmi špecifický ale pritom veľmi ľahká vôňa . 


Ak sa idem komplexne venovať všetkému tak obal je celkom pekný . Je to plastová fľaša z ktorej sa produkt dostáva von veľmi jednoducho . Oceňujem že v hrdle je malá dierka čiže sa olej okamžite nezadržateľne neleje von . Už sa pomaly blížim ku dnu takže uvidím ako sa mi bude s produktom pracovať a ako dôkladne sa bude dať vypláchnuť celá fľaša keďže dierka je malého rozmeru . Ale to nie je žiadna vada . Oceňujem tento olej hlavne v momente kedy sa mi nechce po sprche krémovať , jednoducho už zo sprchy je moja pokožka dobre hydratovaná a ešte k tomu všetkému krásne orientálne voniam . Olej som si zamilovala a určite toto nie je moje posledné balenie , počas zimy ich ešte niekoľko istotne spotrebujem . 


Sprchový olej Tradition de Hammam  má 200 ml a jeho cena je 5,90 € . Zakúpiť sa dá v kamenných obchodoch Yves Rocher alebo online na yves-rocher.sk . Priznávam sa že úplne netuším ako to v online obchode funguje keďže ja nakupujem len v kamennej predajni v Auparku Piešťany . 


A čo vy a značka Yves Rocher ? Používate nejaké produkty ? Určite mi napíšte dole do komentáru aby som sa mohla poprípade nechať inšpirovať čo ďalšie vyskúšať od tejto Francúzskej značky . 

Budem sa tešiť na Vaše komentáre . 




S pozdravom Barbora . 


xxx 


P.S : ešte stále prebieha na blogu giveaway tak sa určite zapojte . Odkaz na ňu je TU . 

2 komentáre:

  1. Ejha nový dizajn, veľmi pekný, fakt chválim. No a tento olej ma z tvojej recenzie veľmi zaujal, sama od Yves Rocher toho veľa vyskúšaného nemám, ale láka ma tam takmer všetko. Teraz používam na sprchovanie gély Ziaja, sú skvelé a zdá sa mi, že pokožku vôbec nevysušujú. Oleje používam čoraz častejšie, mala som jeden sprchový Eucerin, no ten mi nejako nevoňal, avšak všeobecne oleje milujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno nový dizajn , som rada že sa páči . Tak o oleji od Eucerinu som ani len nevedela - ďakujem za typ popozerám sa po ňom aj keď tento od YR sa bude veľmi ťažko prekonávať . :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.