nedeľa 29. novembra 2015

BALEA | Doprajme si relax .



Je potrebná vedieť si dopriať relax . Najdôležitejšie sviatky roku sa nezadržateľne blížia a v tomto hektickom období je potrebné vypnúť a len tak relaxovať . 
Preto tu mám pre Vás dva skvelé tipy  od dm . 


V chladnom počasí je potrebné dopriať perám výdatnú starostlivosť a preto sa už v regáloch nachádza Balea Lippenbutter - čiže voňavé maslo na pery .  Maslo má príjemnú sladkú vôňu ktorá by vraj mala pripomínať vôňu citrónovej trávy a mandlí . Ja osobne cítim výraznú sladkú vôňu citrónu alebo teda citrónovej trávy ale mandle určite necítim . Balzamy a masielka na pery mám veľmi rada ale toto nie je také klasické maslo na pery . Pod pojmom maslo na pery si predstavím - tuhú konzistenciu . Konzistencia u toho masla je skôr krémová ba dokonca až vodová . Bola som priam nadšená keď som videla že aj Balea prichádza zo svojím maslom na pery . Ale toto nadšenie zo mňa už aj opadlo. Už jeho konzistencia mi moc nevyhovuje . Jednoducho na môj vkus je toto maslo až moc krémové - áno teraz mi môžte oponovať že lepšia krémová konzistencia ako príliš tuhá . Ale mne osobne viac vyhovuje práve tá tuhá ide predsa len o maslo na pery ktoré sa musí rozpúšťať pri dotyku s prstom . Čo sa týka hydratácie tá je priemerná nie je to žiadne hydratačná bomba, ktorá moje pery dá do skvelej kondície - to určite nie . Ale na také priemerné zhydratovanie sa to dá .


Ale po pár minútach mám zase nutkanie si maslo opätovne naniesť . Čiže výdrž nie je silná . Nevýhodou je aj to že pri tomto masle si nemôžem dať silnú vrstvu keďže má prenikavú vôňu ktorá mne dosť prekáža. Neviem ako to máte vy ale občas sa mi stane že nedopatrením hoci aký balzam ochutnám . Jednoducho sa pozabudnem a pery oliznem . A úprimne chuť tohto masla nie je dva krát príjemná . Ale nie som tu na to aby som degustovala produkty na pery . Som tu preto aby som Vám niečo o nich hovorila - a v tomto prípade otvorene hovorím že s týmto maslo ja kamarátka nebudem . Moje očakávania boli väčšie ako produkt samotný . Ak sa mám vyjadriť ku baleniu . Kovová plechovka je fajn a aj dizajn je pekný . Aj keď viečko nedrží tak ako má a preto neodporúčam nosenie  v kabelke . Všeobecne moc nemusím produkty do ktorých musím ísť prstami na domáce používanie je to fajn ale na používanie niekde vonku to určite nie je . Hygiena je hygiena . :)  Určite je len a len na Vás či do tohto masla pôjdete predsa len cena je 1,89 € za 19 ml čo je myslím si prijateľná suma .


Aby som nebola len negatívna teraz tu mám niečo z čoho som " paf " .



Ak ste maskové typy tak ako ja tak teraz zbystrite . Maska Lavander Mousse bude niečo pre Vás . V zime masky doslova milujem a moja spotreba v tomto období riadna narastá . Mám masky ktoré pleti pomáhajú a potom tu mám také ktoré sú určené na oddych . Táto maska je penovej konzistencie a krásne vonia po levanduli . Obsahuje oleje z provensálskej levandule , prírodný mandľový olej ktorý je bohatý na nenasýtené mastný kyseliny , bambucké maslo ktoré ošetruje pleť - panthenol zase pleť upokojuje a dodáva jej potrebnú hydratáciu . Už len jej vôňa je niečo čo som si zamilovala .
Všeobecne na mňa vôňa levandule vplýva veľmi upokojujúco , jednoducho pri jej vôni vypnem a neriešim nič . A toto je aj prípad tejto masky . Keď som ju objavila v balíčku ktorý prišiel na testovanie nečakala som že bude nejaká skvelá nebodaj zázračná .


No síce zázračná nie je ale je skvelá . Vďaka penovej textúre sa veľmi dobre nanáša a na pleti je ľahká a pomerne rýchlo sa dokáže aj vstrebať . Samozrejme záleží na tom akú silnú vrstvu si dám . Maska je rozdelená na dve časti čiže je na dve použitia , ale v pohode by sa dala použiť aj viac krát . Pri prvom použití som po chvíli nemala kam už dať masku ale nakoniec som si ju dokázala aplikovať celú . Je potrebné nechať masku na pleti pôsobiť 10 - 15 minút tak znie rada na obale . Priznávam sa že ja som mala masku cca 25 minút a žiaden nežiadúci efekt sa nekonal . Takže žiadne pálenie alebo podobne . Takýto čas mi osobne vyhovuje viac pretože väčšie množstvo masky sa dokáže vstrebať do pleti . Zvyšok masky som ešte jemne vmasírovala do pleti a nadbytočné množstvo umyla vlažnou vodou . Jej príjemná levanduľová vôňa ma dostala . Je to niečo neskutočné - nie nadarmo sa hovorí že levanduľa pôsobí relaxačne . Jednoducho tá vôňa je sen - ako keby som sa prechádzala niekde vo Francúzsku po poli plnom levandule .Masku som si dala na seba po náročnom dní a preto mi padla veľmi vhod jej vôňa na mňa pôsobí veľmi upokojujúco . 
Čo sa týka nejakého efektu tak pleť som mala zhydratovanejšiu a jemnejšiu . Neobjavili sa žiadne alergické reakcie ako to občas pri maske mávam , za to som veľmi rada . 
Určite ak hľadáte masku na oddych tak túto vám môžem pokojne odporúčať . 
Cena je veľmi prijateľná 2 x 8 ml stojí 0,99 €


Určite mi dajte vedieť či ste niečo z noviniek vyskúšali ? Aký je Váš názor ? A určite hodte nejaký tip čo ste si naposledy kúpili v dm ? Rada sa inšpirujem . :)



Krásny deň . 



S pozdravom Barbora . 


xxx 

6 komentárov:

  1. S tým maslom od Balea to mám rovnako, cítim chvíľu že sú natreté a vyživené a po 15tich minutách ma začnú pery pnúť a mám potrebu ich natrieť znova. Takže ho používam doma na denné premazanie a na noc Blistex.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som rada že nie som jediná ktorému nesedí ... Ja som mám položené na stole a občas som použijem keď mám suché pery ale mám doma veľa balzamov / masiel po ktorých siahnem radšej ... Toto od Balei som začala používať na okolie nechtov kde mám suchú kožu . :)

      Odstrániť
  2. O tom či je nejaky produkt na pery v plechovke kelímku alebo v tyčinke je mne osobne jedno lebo páčia sa mi aj také aj také. Ale samozrejme že tie v tyčinke nosím zo sebou v kabelke kedykoľvek ho budem potrebovať. Tieto v kelimkoch mávam doma alebo keď viem že ruky nemám špinavé že ich mám umyté beriem si so sebou aj tieto čo sa nanášajú prstom. Keď nemám so sebou krém na ruky tak v tom najnutnejšom prípade mi pomôže aj tento balzam na pery takže ho niekedy použijem aj na ruky hlavne na suché miesta. A stou hydrataciou sa stotožňujem aj ja a tak isto.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si na to dosť potrpím , jednoducho mi viac vyhovujú balzamy v tyčinke nie len z tej hygienickej stránky ale aj to že sú podľa mňa skladnejšie aj keď v kabelke vždy nejaký balzam hľadám a keď ho neviem nájsť pekne ma to hnevá . :) Ako krém na ruky som toto maslo neskúšala ale ako krém na okolie nechtov áno tam je to super. :)

      Odstrániť
  3. maska vyzerá byť fajn, za tú cenu stojí za vyskúšanie takže ďakujem za dobrý tip na nákup. Čo sa týka toho masla, tak ja ho mám tiež a som s ním celkom spokojná, moje pery hydratuje celkom dobre a páči sa mi aj to zloženie čo má...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maska je vážne super za tú cenu som veľmi milo prekvapená . A už mám aj nové balenie . Tak je fajn že si spokojná s maslo mne až tak nevyhovuje takže je presne vidieť že každý máme iné potreby a nároky . :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.