sobota 24. októbra 2015

TAG │ FOOD FALL

hrýbovú
Ahojte . 

Po pomerne dosť dlhom čase tu mám opäť TAG . Dlho som žiaden nerobila a dôvod bol jasný nič ma nezaujalo . Až pár dní dozadu som na youtube videla TAG od Kateřiny z blogu Smooth Cooking . Ak nepoznáte Kateřinu  tak vrelo odporúčam pozrieť sa na jej blog ktorý je ako inak o jedle je veľmi inšpiratívny a určite zavítajte aj na jej youtube kanál TU má skvelé vlogy ktoré mňa neskutočne bavia. A ona prišla s TAG-om ktorý sa nazýva FOOD FALL TAG . Povedala som si že by som aj ja mohla odpovedať na jej otázky tak teda nebudem zdržiavať a poďme hneď na to . :)


1. Najobľúbenejší druh kávy ? 
No ja neviem . Síce som milovníčka kávy ale poslednou dobou sa ju snažím obmedzovať . Jednoducho jej nepijem toľko . Ale čo sa týka obdobia jesene tak milujem latte buď zo škoricou alebo s vanilkou . V mojich podmienkach to funguje tak  že si navrch na penu nasypem škoricu a som v siedmom nebi . Tým ako to píšem som naň dostala neskutočnú chuť . :)

2. Najobľúbenejšia jesenná polievka ? 
Tak teraz je veľkým hitom dyňová polievka . Ktorej som sa neprišla nejako moc na chuť . Preto ju nejako nevyhľadávam . Ale v tomto studenom a hlavne sychravom počasí si rada dám napríklad hubovú alebo paradajkovú polievku . Tieto dve by som mohla pokojne jesť v kuse . 

3. Najobľúbenejší nápoj , ktorý Ťa zahreje ? 
Počas jesene je to samozrejme čaj . Síce čaj pijem celoročne na jeseň je to omnoho viac . Siaham po ňom viac ako po čistej vode . Čo sa týka treskúcej zimy ktorá je aj teraz tak dobre občas si dám pohár vareného vína , ale nie je to často . Nejako alkoholu neholdujem takže je to len občasné .

4. Apple Pie alebo brownies ? 
Ešte ani raz som doma nepiekla brownies úplne neviem ako na to , jesť som ho jedla ani doma som tento koláč nikdy nepiekla . Preto skôr apple pie alebo teda hoci aký koláč s jablkami . Najradšej v tomto období mám jablkovú štrúdľu zo škoricou a hrozienkami . Mňam . :)

5. Najobľúbenejšia jesenná farba ? 
Postupne sa dostávam do štádia že jeseň mám rada. Som typ čo miluje leto ale aj jeseň má už niečo do seba . Všade samé farby , pod nohami šuchoce lístie a zrazu všetko dostane inú farbu . Na jeseň nosím hlavne vínovú a tmavú . Povedala som si , že sa budem musieť tej tmavej zbaviť a preto som zaradila do šatníku aj červenú síce len v podobe doplnkov ale aj to je pre mňa pokrok . Čiže top je vínová a aj červená . :)

6. Ovsená kaša alebo smoothie ? 
Skôr ako ovsenú kašu ráno raňajkujem ryžovú od Mixit. Túto kašu milujem a výhodou je , že sa dá zaliať horúcou vodou . Keďže ja mlieko nepijem . Kaša je rýchla chutná a zasýti ma . Smoothie moc nepijem , občas si nejaké spravím ale nie je to pravidelne . Skôr som na jeseň za teplé raňajky .

7. Horúca čokoláda , čaj alebo káva ? 
Jednoznačne káva a čaj . Horúca čokoláde je len občasné potešenie . :)

8. Typická jesenná surovina ? 
Jednoznačne škorica , klinčeky a vanilka . Toto sú pre mňa koreniny ktoré mi evokujú jeseň .

9. Najlepšia vec na jeseňi ?
Počasie to určite nebude . :) Na tomto období najviac milujem tie farby . Keď sa všetko okolo nás zafarbí a žiari . Aj keď je počasie pod psa , stačí jeden pohľad na hoci aký strom a všetko je preč . Lebo je až neuveriteľné koľkými možnými farbami dokáže žiariť jeden strom . :)

10. Najobľúbenejší recept ? 
Môj veľký problém je to , že ak varím čo sa v poslednej dobe stáva často nikdy si nič nezapisujem . Asi by som mala lebo niektoré veci ktorú uvarím sú chutné lenže na druhý pokus už to také nie je lebo vždy niečo zabudnem pridať . Ale čo sa týka nejakého rýchleho typu napríklad na večeru tak milujem grilovanú alebo teda opekanú zeleninu a varené zemiaky . Vec ktorá trvá asi 20 minút a je to najlepšie jedlo na celkom svete . :)

11. Obľúbené miesto na prechádzky ? 
Žijem na dedine čiže všade naokolo je príroda a relatívne ticho . Máme to lesy do ktorý rada chodím alebo aj rieku ku ktorej sa občas prejdem a len tak pozorujem ako tečie a šumí voda . Toto na mieste kde žijem milujem . Takže úplne najobľúbenejšie miesto na prechádzky nemám . 



To by bolo z dnešného TAG-u všetko . Zodpovedala som na všetky otázky a verím že Vás tento TAG bavil tak ako mňa . 


Určite budem rada ak mi napíšete svoje odpovede , nemusia byť všetky vyberte si jednu otázku ktorá sa Vám najviac páčila a napíšte mi do komentáru . Ja sa budem tešiť . A pre tých čo majú blogu určite neváhajte a urobte aj vy tento TAG nech sa šíri ďalej . :) 


Užívajte si krásne slnečné počasie kým ešte je . Ja bežím von na slniečko kým ešte svieti .
 Príjemný víkend všetkým . 



S pozdravom Barbora . 


xxx 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.