pondelok 19. októbra 2015

Môj aktuálny playlist


Opäť prinášam svoj playlist . Dá sa povedať že od minula sa moc nezmenil len ku nemu pribudlo pár skladieb . Takže dnes sa s Vami o ne podelím . :)



Hardwell feat. Jason Derulo - Follow Me  .  Tu sa nedá ani nič písať , Hardwell to je moja srdcovka takže čo skladba to pecka . :)


TAL feat . Flo Rida - Danse . Neviem ale Francúzsky interpreti ma bavia čoraz viac a viac . Toto nie je žiadna novinka , poznám ju už niekoľko rokov len až teraz som pri pátraní v súboroch pustila a teraz ju počúvam dookola .


Igor Kmeťo ft.Elpe - Tak poď sem . Myslím si že občas nezaškodí niečo zo Slovenskej scény . Igor Kmeťo má už nejaký ten piatok vonku svoj album a ja momentálne idem na vlne tejto skladby . Jednoducho aj ja som funky . :D


Calvin Harris & Ummet Ozcan - Overdrive (Part 2) . Ani neviem ako sa mi toto dostalo do playlistu v mobile . Jednoducho raz pri počúvaní mi začala hrať táto skladba . Konieckoncov je dobrá .


MØ - Waste of Time . Môj prvý kontakt s touto Dánskou speváčkou bol asi pred mesiacom . Kamarát ju má veľmi rád a vďaka nemu som si vypočula niekoľko skladieb a nakoniec dostala aj mňa . Jej hlas je niečo čo sa len tak bežne nepočuje .


Eminem - Kings Never Die ft. Gwen Stefani . Toto je soundtrack ku nejakému filmu moc neviem o aký film ide . Jednoducho ku tejto skladbe som sa dostala prostredníctvom facebooku keď ju niekto zdieľal a ja som si ju vypočula a hneď sa mi zapáčila .


L.U.Z.A. - Priamo z Petržalky II . V tomto momente sa asi chytáte za hlavu čo Vám to sem dávam . Áno asi to vyzerá čudne ale aj ja som kedysi počúvala rap . Neviem či sa za to teraz mám hanbiť alebo sa skôr smiať . V tej dobe kedy som vyrastala ja alebo teda v tých časoch kedy som mala násť sa išla práve takáto hudba . Na tento klip som narazila len včera a od tej doby počúvam tú skladbu skoro stále . Asi sa ku tejto svojej ére nevrátim - je to niečo som mi ale asi zostane navždy niekde v pozadí v srdci . Upozorňujem nie je to pre každého . :)



Na dnes je to už všetko . Vy mi určite napíšte aké pesničky teraz počúvate ? Rada sa inšpirujem .




S pozdravom Barbora .


xxx 

2 komentáre:

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.