piatok 9. októbra 2015

Freedom Lipstick



Značka FREEDOM MAKE UP sa v poslednom čase na blogoch a vo videách poriadne rozmohla . 
Je to firma z Veľkej Británie má široký výber produktov a je určená či už pre začiatočníkov ale aj pre ostrieľaných profesionálov . Žiadny produkt tejto značky nie je testovaný na zvieratách .  Podobnosť zo značkou Makeup Revolution London je v tomto prípade dosť viditeľná nie len tým že obe sú Britské značky a aj obaly sú si dosť výrazne podobné . 


Zaobstarala som si rúž ako inak - je v odtieni 119 ADORA . Čo je odtieň ktorý sa tvári byť vínový .
Poslednom čase siaham len po vínových odtieňoch , jednoducho ročné obdobie si to priam vyžaduje.
Jeseň je v plnom prúde a preto vínová patrí k tomu . Pár rokov dozadu by ste na mne taký odtieň hľadali márne , mala som z neho obavy - či mi bude slušať a či sa aj mne bude nejaký taký odtieň páčiť .  Podľa mňa nie je vínová ako vínová . Počas svojho hľadania som v mojej zbierke našla ešte dva iné odtiene vínovej ktoré sú úplne iné ako je tento .


Odtieň tohto rúžu je pre mňa záhadou . Občas sa tvári menej výrazne ale zase po pár minútach je to doslova vínová bomba na mojich perách . Čo som v tomto prípade postrehla je aj to , že rúž má v sebe kvapku ružového odtieňa . Čiže je to na môj vkus až moc teplý odtieň , ktorý asi skôr využijem na jar a nie v tomto aktuálnom počasí . Ale snažím sa nosiť rúž aj teraz , nevydržala by som mať ho len tak niekde položení . Tým že počasie je občas ešte slnečné rúž vyťahujem hlavne vtedy , čiže posledné dni či týždne ho nosím skoro vždy keď idem niekde von a mám na to prispôsobené aj líčenie . Myslím si , že naplno ho využijem v období Vianoce ( ktoré sú už skoro za dverami :) jedným z dôvodov je aj fakt že rúž obsahuje jemné trblietky čiže svojou farbou sa priam hodí na Vianočné obdobie . Trblietky  som si pri výbere na fotke nevšimla . Zostala som prekvapená keď som si doma urobila swatch a na ruke sa objavili trblietky . Nie sú výrazné ale sú tam . Nie som moc typ čo siaha po rúžoch s trbliektamy prídem si potom ako disko guľa . V tomto prípade sú ale trblietky veľmi jemné a na perách sa objavia len pri určitom uhle alebo keď svieti slnko a samozrejme keď si dám sinejšiu vrstvu rúžu vtedy ich je vidno riadne .


Čo sa týka výdrže tak tá je priemerná . Približne tri hodiny vydrží rúž bez akéhokoľvek pohnutia , potom sa začne strácať . Všimla som si že mizne od stredu pier čo teda nie je dobré . Zvyšná plocha pier je pokrytá ešte slabou vrstvou ale v strede už nie je nič . Takže je potrebné rúž kontrolovať a vždy keď sa začne tento efekt diať pretrieť pery . Výhodou je vrstvenie , čiže nie je potreba nejakým spôsobom pred novou aplikáciou rúž utrieť alebo odllíčiť . Pery nejako nevysušuje ale zase ani nehydratuje . Pred akýmkoľvek rúžom používam silnú vrstvu balzamu aby som pery dostatočne zhydratovala , takže ak nie je rúž hydratačný nejako mi to nevadí pretože si pery chránim balzamom . Ak sa jedná o klasickí rúž prakticky balzam ani z pier neotieram ak ide o matný produkt vždy pred aplikáciou na pery zotriem balzam a až potom dávam rúž . Ak teda hľadáte hydratačný rúž, toto nebude správa voľba . Teda ak Vám vyhovuje slabá hydratácia tak potom určite áno . Ja osobne som teda žiadnu hydratačnú bombu nečakala , predsa len na hydratáciu máme na trhu rôzne balzamy na to neslúžia rúže . Rúž je bez vône . Môže to niekomu prekážať ale zase ja poslednou dobou viac preferujem rúže bez akejkoľvek vône . Pri niektorých rúžoch mi prekáža vôňa a preto ich nepoužívam . V tomto prípade nie je vôňa žiadna a myslím si , že výrobca spravil dobre . 


Čo sa týka obalu ten je fajn . Kombinácia čiernej a striebornej nepokazí nikdy nič . Oceňujem na obale hlavne priehľadnú časť kde je dobre vidieť o aký odtieň rúžu ide . Na skladovanie kozmetiky ako takej  nie som pedant mám ju len tak voľne položenú  na poličke ale je fajn , že keď hľadám nejaký konkrétny odtieň rúžu nemusím každý jeden  otvoriť a pozrieť aká farba v ňom je , jednoducho otočím a hneď vidím aká farba sa v ňom nachádza . Takýto systém by mohli zaviesť všetky značky . 

Rúž stojí 1,95 € čo je super cena v porovnaní s jeho kvalitou . Značku Freedom nájdete na stránke pinkpanda.sk aj keď tento konkrétny odtieň som už v ponuke nenašla . Je to zvláštne keď rúž mám doma ani nie mesiac a pol . 

Značku Freedom hodnotím celkom pozitívne , je to nová značka na trhu a pre tie ktoré 
ešte len začínajú s make - upom prijateľná alternatíva ku drahšej kozmetike . 


Určte mi napíšte či ste už značke Freedom počuli ? A či s ňou máte nejaké skúsenosti ? 



Budem sa tešiť na komentáre . 




S pozdravom Barbora . 

♥ 


P. S . : Pridávam Vám aj môj wishlist produktov ktoré ma od tejto značky ešte zaujali . :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.