sobota 26. septembra 2015

London Fashion Week


Po New Yorskom týždni módy nasledoval ten Londýnsky . A ja Vám dnes prinášam zopár modelov ktoré zaujali mňa . Najviac sa mi ale páčila kolekcia Burberry a čo sa týka originalitou to bola tento krát pre mňa módna prehliadka Vivienne Westwood . 

Amanda Wakeley
Bora Aksu
Burberry
Burberry
Burberry
Burberry
David Koma
Julien Macdonald
Manuel Facchini
Mother of Pearl
OSMAN
Preen by Thorton Bregazzi
Pringle of Scotland
Simone Rocha
Temperley London
Vivienne Westwood
Vivienne Westwood

Určite mi napíšte čo Vás na Londýnskom týždni módy najviac zaujalo .

A čo sledujete módne prehliadky ? 

Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť . 






xxx


Zdroj fotografií : TU .  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.