štvrtok 17. septembra 2015

HAUL : IKEA , MARKS & SPENCER



Ahojte . 

Chcela by som Vás privítať pri mojom historicky prvom nákupnom článku alebo teda ako všetky hovoria pri haule . :) Tieto články určite nebudú nejaké pravidelne skôr ojedinelé . 
Preto dnes taký článok prinášam . Včera som bola v Bratislave . Mala som nejaké povinnosti ale aj trochu času a preto som si zašla do Ikeii a do môjho milovaného Marks & Spencer na nákup .
Niečo fajn som kúpila a preto som si povedala , že Vám to dnes ukážem . Je pravda že do Ikeii nechodím nejako často aj keď do Bratislavy áno tak Ikeii sa vyhýbam - sama neviem čím to bude ale raz ročne tam vždy zájdem . A čo sa týka Marks & Spencer tak keby som tento obchod mala za rohom som v ňom stále - teda aspoň v ich potravinách kto ste nevedeli tak áno M&S majú aj vlastné potraviny a tam som tentokrát urobila väčší nákup ako v samotnej Ikeii . Takže sa poďme hneď aj na to pozrieť . 


Začneme Ikeiou . 


Sem som išla cielene len na sviečky . Zvyšok sú len úlovky ktoré ma zaujali a boli za rozumnú cenu .

Začneme ľavej strany .
Sviečky BRACKA v najmenšom prevedení s vôňou cukríkov  1,49 € .
Sviečka SINNLIG najväčšie prevedenie s vôňou jahôd 2,99 € .
Sviečka SINNLIG stredné prevedenie s vôňou jabĺk 0,99 €
Uzávery ja vrecúška 30 kusov od najmenšieho po najväčšie 1,49 € .
Svietnik SKURAR malé prevedenie 1,99 € . Svietnik som si zakúpila asi ako každá bloggerka na účeli skladovania štetcov . Je kovový a celkom odolný . 
Odmerky STAM v prevedení 1 ml , 5 ml , 15 ml a 50 ml cena 0,99 €
Na fotke nie je balík čajových sviečok . 100 kusov stojí 1,79 €

Zo sekcie jedla som kúpila len pár vecí .
Bazový sirup 500 ml cena 2,49 € . Sirup som ešte nikdy neskúšala , preto úplne neviem aký bude . Určite po vyskúšaný dám vedieť či je dobrý . 
Pomarančovo bazový džem obsah 425 g cena 3,19 € . Džem je pre mňa overená vec , kupujeme ho vždy keď som v Ikei. Je chutný a nie moc sladký - džem obsahuje kúsky pomarančovej kôry . 
Brusnicový nápoj , niečo ako džús cena za tri krabičky ( 200 ml jedno balenie ) je 1,49 € . Nie je to úplne 100 % džús ale aj tak je veľmi chutný . Vraj by to mal byť bio nápoj čomu moc neverím . Chuť je fajn cítim brusnice a nápoj nám o sebe nie je sladký - ja si ho ale ešte riedim s vodou . 



A teraz sú na rade potraviny z Marks & Spencer . 


Do M&S chodím vždy pravidelne na čaje . Tie sú priam dokonalé a vždy si beriem hneď viac balení . Najchutnejší je určite mätový - nie je to len taký ten slabý mätový odvar . V tomto prípade je čaj silný a chuť omnoho výraznejšia .

Z ľavej strany .

Čaj jahoda a malina 20 vreciek 1,99 € .
Čaj čistá mäta 20 vreciek 1,99 € dva kusy .
 Organický zelený čaj s citrónom 20 vreciek cena 1,99 € . Pri tomto čaji stačí jedno vrecko aj dva krát zaliať čiže dva poháre z jedného vrecka . Ale každému vyhovuje niečo iné - v tomto prípade ale moc silný čaj neodporúčam .
Limonáda červený melón , kokos a biely čaj 750 ml za 2,09 € . Túto vodu mám po prvý krát takže ešte neviem aká je . Musí sa dobre vychladiť hlavne z dôvodu že ak je teplá tak sa vážne piť nedá . Rada mám kombináciu mäty a zeleného čaju cena je rovnaká a chuť je fajn . Ak máte radi mätový čaj rovnako ako ja vrelo odporúčam . Nie je ani moc sladký takže uvidíme aká bude táto kombinácia .
Džem kombinácia citrón a limetka má 340 g a stojí 2,59 € je to skôr marmeláda ako džem . Konzistencia mi pripomína želé obsahuje kúsky citrónovej kôry . Takéto džemy / marmelády mám najradšej . Je chutná kyslá ale pri tom aj akurát sladká .
Lúpané a solené kešu oriešky 150 g cena 2,24 € . Po prvý krát som niečo ukoristila v zľave . Dôvode prečo sú tieto kešu oriešky za takú skvelú cenu je jednoduchý - koncom mesiaca im končí záruky a preto sú o 0,85 € lacnejšia ako obvykle . Pravdou je aj to , že za plnú cenu by som si ich nekúpila . Ale u nás doma idú akékoľvek oriešky na dračku nie je problém že im bude končiť záruka . Keďže sa do tej doby stihnú spotrebovať .
Tenké ryžové rezance 250 g za 1,19 € . Ako milovníčka cestový som s niečim odísť musela . Ale už ma nebavia klasické cestoviny preto som sa rozhodla vyskúšať ryžové rezance . Príprava je podľa návodu jednoduchá tam možno urobím aj nejaký receptový post . Neviem ešte ako chutia takže to bude moja úplná prepiera . :)


Mini nákup Manufaktura . 


A vzhľadom na to , že mi zostal ešte nejaký čas zabehla som aj do predajne Manufaktura kde som si kúpila soľ do kúpeľa s vôňou Mojita . Na túto soľ už mám recenziu ktorú nájdete TU . Soľ má 300 gramov a cena je 3,90 € . Na výber je niekoľko druhou a ak som dobre videla vyrábajú aj už aj voňavé bomby do kúpeľa a na svete je aj nová rada s vôňou hrušky . Nejako ma moc nezaujala a preto som siahla po overenej veci akou je pre mňa táto soľ do kúpeľa . Keďže prichádza zima a soľ sa mi práve v zime hodí . A ak hľadáte nejaký pekný darček tak určite odporúčam pozrieť sa práve do Manufaktury .



A čo ste si v poslednom čase kúpili vy ? Budem rada za nejaký fajn typy kam zájsť na nákup . 


S pozdravom Barbora . 

♥ 

xxx







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.