utorok 15. septembra 2015

for life & madaga grapevine line therapy cream


Ahojte . 

Dnes by som Vám chcela predstaviť novinku z dielne českej značky For Life & Madaga , presnejšie ide o Grapevine Line Therapy Cream . Ktorí je na trhu približne tri mesiace . 


Grapevine Line je špeciálna mikroemulzná prírodná rada , založená na báze bioaktívnych ingrediencií . Zameraná na účinnú látku δ-Viniferin , cenenú hlavne pre jej regenerační , ochranný a detoxikačný efekt . Krém je na báze prírodných surovín pre dokonalý vzhľad . komplexnú ochranu a anti - age efekt sa hodí pre všetky typy pleti , okrem veľmi mastnej . V kréme sú obsiahnuté oleje z jadierok vínnej révy a tak isto šťavy z jadierok hrozna ďalej sa v obsahu nachádza bambucké maslo. Vďaka UV filtru je vhodný pred každodenné použitie . Doporučuje sa malé množstvo na vyčistenú pleť a samozrejme sa dá krém aplikovať samostatne alebo pod make up . 

zdroj foto : www,forlifeandmadaga.com
Keď som dostala opätovnú možnosť vyskúšať nejaké produkty od FL&M vybrala som si produkty a tento krém som dostala ako novinku . Sama som ani nevedela čo z tejto novej rady dostanem . A keď prišiel balíček ani som moc nevedela čo od krému čakať . Moja spotreba krémov sa poslednú dobu radikálne zväčšila . Takže som mala radosť , keď sa objavil tento krém . Na svoje používanie si ale musel istý čas počkať , Vzhľadom na to , že som mala otvorené nejaké iné krémy na tvár a nechcela som zbytočne otvárať ďalší nový . Preto je táto recenzia až dnes . 


Krém je hustej konzistencie . Štruktúrou tento krém pripomína krém na opaľovanie . Je to logické vzhľadom na to , že obsahuje UV ochranu . Na to aký tento krém hustej konzistencie do pleti sa pomerne rýchlo vsakuje a nezanecháva žiadny mastný film . Pleť sa síce po aplikácii leskne , ale po pár minútach tento efekt zmizne . Pleť je okamžite hydratovaná , jemná a badám na nej lepší vzhľad . Čo mi trošku vadí je rozotieranie , krém nanesiem na pleť a chvíľku trvá kým ho dokážem do pleti zapracovať . Prakticky jeho konzistencia ho k tomuto efektu predurčuje . Tak isto ako aj krém na opaľovanie tiež sa horšie do pokožky zapracováva - preto si treba nájsť trošku viac času na nanášanie tohto krému . Ak sa krém zle vsiakne na pleti zanechá biely povlak na ktorý sa potom horšie nanáša make up . Musím priznať že mne sa to raz stalo , jednoducho som ti krém zle rozotrela a v pohode som celý deň takto behala po vonku . Až po pol dni som si všimla že na čele mám veľký biely fľak - nevedela som či sa mám smiať alebo plakať .Očividne sa na tom ale moje okolie dobre bavilo , aspoň podaktorý ktorý mi to nepovedali ja im to samozrejme ale raz všetko vrátim . :) Takže z vlastnej skúsenosti už viem - že si treba nechať čas na nanášať a rozotierať krém dôkladne . Aby sa stihol vsiaknuť do pleti a aby som na tvári nemala žiadne biele fľaky . 


Čo sa týka vône je veľmi zvláštna . Osobne som čakala nejakú hroznovú alebo podobnú vôňu . Krém vonia jednoducho krémov , neviem moc identifikovať k čomu táto vôňa patrí . Veľmi špecifická vôňa, na pleti ale nie je vôbec cítiť . Síce som na na vôňu zvykať musela ale čo sa týka nejakej vône priamo na pleti tak tam ju nie je vôbec cítiť  .  Sama som pátrala čo mi tá vôňa pripomína ale neviem . Na jednej strane je to príjemná vôňa ako keby byliniek ale na druhej v kréme cítim aj niečo iné . Na opisovanie vôní teda expert nie som . Oceňujem pekné balenie a hygienickú pumpičku vďaka ktorej nemusím dávať ruky do krému . Príde mi to omnoho lepšie ako tie klasické krémy v miskách . Obal je z tvrdého plastu a tým , že mne skoro vždy niečo padá z rúk plast  je odolný . Krém mi z rúk zletel už minimálne sto krát a stále všetko drží . Samozrejme veľkým plusom je aj to , že vďaka obalu viem koľko ešte v balení krému mám . Zvyčajne krémy v klasických tubách ešte musím nožnicami roztrihnúť aby som zvyšní krém dostala z tuby von . V tomto prípade to nejde samozrejme plastový obal ale pumpička vo vnútri krému vytláča všetok produkt . Tento princíp majú všetky krémy od For life & Madaga . Takže toto je veľké plus . 
Ako som sa dočítala výrobok Grapevine Line Therapy získal vďaka svojej kvalite najvyššie  ocenenie na World of Beauty & Spa 2015 v Prahe . Hodnotené bolo zoženie prípravku . Takže krém je tej najvyššej kvality ohodnotení zlatou medailou


Grapevine Line Therapy Cream má 50 ml a jeho cena je 22,90 € . Kúpiť sa dá TU . Cena je pomerne vyššia a preto ak si nieste istý či by Vám krém vyhovoval zakúpiť sa dá aj vzorka ktorá má 4 ml a stojí 2,00 € čo mi príde ako fér cena a aj množstvo je akurát na to aby si človek vedel urobiť názor aký krém je a či mu vyhovuje  .


Určite mi dajte vedieť či ste o tomto kréme už počuli ? A či ste už nejaký produkt od značky For Life & Madaga skúšali ? 

Budem sa tešiť na komentáre . 


♥ 


Majte sa pekne . 


xxx 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.