streda 5. augusta 2015

Sleek Fall Fat Lash Mascara


Ahojte . 

Ja osobne ešte stále hľadám svoju ideálnu riasenku . Poviem Vám je to teda riadny boj , mojimi rukami prešli už desiatky týchto  malých pomocníc ale dodnes sa mi nestalo aby som našla takú z ktorej si poviem " wau toto je riasenka presne pre moja riasy " . Preto som pátrala a vďaka spolupráci som zalovila opäť vo vodách značky Sleek . Dobre viete že ja a Sleek sa môžeme - preto mi to prišlo ako fajn nápad vyskúšať ich Fall Fat Lash Mascaru


Riasenky partia u mňa do kategórie kozmetiky ktorú spotrebujem pomerne rýchlo . Ak si zaobstarám nejakú novú riasenku nepustím ju z rúk do momentu pokiaľ nie je prázdna alebo poprípade vysušená. Takže jej viem dať poriadne zabrať aby som vlastne vedela aká je . A aj keď mi riasenka nesadne buď ju klasicky vyhodím do koša alebo dôkladne vydezinfikujem a pošlem ďalej buď  putuje k mamine alebo ku nejakej mojej kamarátke - je vtipné že tie sú priam šťastné ak vidia že mi zase nesadla nejaká riasenka , keď poniektoré už dva roky nekupovali žiadnu riasenku  jednoducho im vždy nejakú dám . Veď ja im to raz spočítam . 


Riasenka je klasickej čiernej farby . Čo až tak moc klasické nie je je aplikátor teda štetec . Ten je silikónový a na konci má veľmi zvláštnu guľôčku . Už keď som si písala s Evkou (majiteľka obchodu) bolo mi povedané , že až tak klasický a obyčajný štetec táto riasenka nemá . Je niečo iné vidieť ju na obrázku a úplne niečo iné potom v reále . Keď som si vyberala produkty na recenziu pozerala som na ňu a hovorila som si , že to nebude až také obtiažne a že guľôčka na riasenke bude pohoda . Ale ono to tak úplne nebolo . Síce guľôčka nie je nejako extrémne veľká ale musela som si na ňu riadne dlho zvykať . 


Je veľmi dôležité nájsť si ten správny grif a potom to ide ako po masle . Takisto je podstatné s ňou pracovať pomaly a precízne aby sa natočili všetky mihalnice . Tým že riasenka má na konci guľôčku priam to až ťahá pracovať len s ňou . Lenže to nie je až taký skvelý nápad . Presvedčila som sa o tom sama . Najlepšie je ak sa riasenka nanáša celou svojou plochou a to veľmi dôkladne od korienkov až po končeky . A práve už toľko spomínaná guľôčka je skvelá na úplné dokončenie , ak chcem precízne dotiahnuť a ešte viac zhustiť mihalnice . A keď už som pri tom zhustení , tak musím uznať že to je fajn. Moje mihalnice si robia čo chcú - občas mám pocit ako keby si žili svoj vlastný život . Po tejto riasenke nie sú moja riasi nijako zlepené  . Skôr sú krásne natočené a oddelené . Riasenka robí pomerne prirodzený efekt . Ale ak máte radi výraznejšie riasy nie je žiaden problém vzhľadom na to , že sa dá riasenka dobre vrstviť dokáže vytvoriť aj dramatickejší look rias a dá sa to aj bez umelých mihalníc . Čo sa týka obalu tak ten je luxusný tak ako to Sleek vie . Čierny matný obal zaručene každého ohúri . Riasenka je aj pomerne skladná zmestí sa všade zo svojim tvarom nezaberie veľa miesta . Bežne s tým mám problém vzhľadom na to , že zvyčajne riasenky sú guľaté nedajú sa dobre skladovať - teda aspoň v mojom prípade . Potom sa mi povaľujú na poličke a občas sa dokážu aj stratiť . Tým že táto riasenka nie je guľatá skladovať sa dá dobe a podstatné nepadá mi z poličky .


Cena riasenky je 8,99 € a objednať sa tá TU .


A čo vy a riasenky ? Aké máte najradšej ? Určite mi dajte vedieť , aby som sa vedela poprípade inšpirovať . 



Majte sa pekne . 




xxx 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.