nedeľa 5. júla 2015

Sleek Pout Polish


Ahojte . 

Leto je obdobie v ktorom sa priam hodí nosiť výrazné pery .
Lenže je to aj obdobie kedy svoje pery musíme dostatočne chrániť pred slnečnými lúčmi . Na jednej strane krásne výrazné rúže ktoré ale nemajú ochranný faktor a na strane druhej balzam od Sleek s ochranným faktorom 15 . Čo myslíte aká je moja voľba ?


V mojom prípade je už voľba jasná . Aj keď ja milovníčka rúžov , ustúpila som a siahla  skôr po balzame ktorý moje pery ako tak ochráni pred slniečkom . Sleek Pout Polish je farebný balzam ktorý obsahuje mandľový , jojobový a avokádový olej , bambucké maso a vitamín E . 
Nie lenže je s ochranným faktorom on aj hydratuje . Pout Poish mám v odtieni Pink Cadillac , čo je krásna ružová farba. 
Niečo viac ako sú moje pery . Aj keď ide o balzam jeho pigmentácia mi doslova vytrela zrak .
O pigmentácii u značky ako je Sleek asi nejako moc hovoriť nemusím . Všetko čo oni vyrobia je nadmieru pigmentované . Je jasné že keď ide o balzam tá pigmentácia nie je hneď na prvý krát  výrazná , ak čakáte že si nanesiete jednu vrstvu na pery a balzam bude žiariť to veru nie - nie je to predsa rúž . V prípade tohto balzamu ide skôr o vrstvenie , čím viac vrstiev si dám tým viac je balzam na perách vidno . Ak si dám len jednu vrstvu na perách síce vidno je ale nie je to nič z čoho by som bola ohúrená . Ale ak si dám čo ja viem tri tenké vrstvy je vidno že mám na perách krásnu ružovú farbu .


Vôňa je veľmi príjemná . Balzam vonia po vanilke . Ja moc z vanilkovej vône v kozmetike nie som nadšená ale v tomto prípade je vôňa celkom akceptovateľná . Je to pomerne horká vanilková vôňa , ktorá povedzme si úprimne vonia skôr chemicky ako prírodne . Hydratácia je dobrá . Na to že ide o pomerne pigmentovaný balzam , jeho hydratačné schopnosti sú skvelé . Výdrž je tak isto dobrá, ide o balzam takže výdrž typu osem hodín nečkajte . Výdrž je ale nadpriemerná . V pohode dá tie dve hodiny . Na perách je veľmi príjemný . Vyhovuje mi jeho pomerne mastný film ktorý tento balzam robí . 



Na nanášanie odporúčam skôr nejaký štetec na pery ako prsty . Prvý dôvod je určite hygiena a druhý samozrejme s štetcom je práca precíznejšia a balzam sa s ním nanáša omnoho lepšie . Tým že balzam je mastnejšej konzistencie na prstoch sa pomerne rýchlo rozpúšťa a potom sa s ním horšie pracuje . Čo je paradox vzhľadom na to , že s niektorými produktami sa omnoho ľahšie pracuje keď sa nanášajú prstami . Ale to nie je prípad tohto balzamu . 


Oceňujem aj pomerne veľký výber odtieňov . Cez nude až po  výrazné , ktoré sú na leto ako stvorené . Tento balzam je výnimočný nie len tým že je hydratačný , pomerne vysoko pigmentovaný ale aj tým že má veľkú gramáž . Myslím si že tento balzam mi vydrží veľmi , veľmi dlho keďže má 10 gramov . Cena Sleek Pout Polish 6,49 € a kúpiť sa dá TU .  Cena je podľa mňa prijateľná - na to aký veľký je balzam . 


Tak a čo vy a balzamy na pery ? Ku čomu v lete viac inklinujete rúž alebo balzam s ochranným faktorom ? Určite mi dajte vediete dole do komentáru , budem sa tešiť . 

Majte sa pekne s pozdravom Barbora . 



xxx 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.