utorok 7. júla 2015

forl life & madaga mat control sérum


Ahojte . 

Neviem ako vy ale moja pleť sa dokáže niekedy tak neskutočne lesknúť , že to nie je podľa mňa normálne . Mám mastnú pleť takže áno lesknutie je normálne ale nie v niektorých chvíľach kedy to je až priam extrémne . Mat Control sérum od Českej značky For Life & Madaga by tomuto nežiadúcemu efektu mal zabrániť . 


Sérum je určené pre mastnú a problematickú pleť . Ide o sérum novej generácie ktoré je špeciálne prispôsobené požiadavkám mastnej a uhrovitej pleti . Zloženie obohatené o aktívne látky kontroluje a reguluje nadbytočnú tvorbu mazu , reguluje rozšírené póry . Aplikovať sa dá cez deň alebo po podľa potreby vždy na vyčistenú pleť . Samostatne alebo pod krém , prípadne make-up. 
Sérum je pomerne tekutej konzistencie . Ja by som konzistenciu prirovnala skôr ku nejakej vodičke Na môj vkus má dosť nepríjemnú vôňu . Prirovnala by som ju k nejakému plastu . Nič príjemné . Čakala som nejakú bylinkovú príjemnú vôňu ale v tomto ohľade je to sklamanie . Čo sa týka účinnosti, tak sérum je fajn . Pleť dokáže krásne zmatniť na dobu niekoľkých hodín . 


Sérum sa dokáže rýchlo vsiaknuť do pleti . Mala som menšie obavy že sa po sére nejako extrémne vyhodím alebo sa mi natoľko upchajú póry , že sa mi po odlíčený objaví akné . Už sa mi to pri podobnom produkte stalo - preto som prechovávala k tomuto séru menšiu nevôľu . Ale nič podobné sa mi neprihodilo , z čoho som bola nesmierne šťastná . Sérum používam už asi tri mesiace a mám pocit že sa nedá minúť . Prakticky na celú pleť mi stačia dve až tri pumpičky . Alebo teda potom podľa potreby . Občas nanášam sérum na celú pleť ale častejšie ho aplikujem len na T zónu . Mne sa osobne viac mastí T zóna , aj keď zvyšok pleti sa mastí tiež ale nie až tak extrémne ako práve problematická T zóna. Čiže na čelo , nos a bradu nanášam omnoho viac pumpičiek . Je aj pravda že som badala pomerne veľký rozdiel ak som dala dve až tri pumpičky pleť sa mi po niekoľkých hodinách začala lesknúť práve na T zóne . Ale ak teda pridám viac séra pleť a aj T zóna sa neleskne skoro celý deň . Výhodou pre mňa osobne je aj to , že sérum sa dá použiť či už po make - up alebo len tak na bežní deň kedy make - up nenosím ale nechcem aby som moja pleť leskla . Určite ale nečakajte hydratáciu . To určite toto sérum nespĺňa . Síce pleť suchú nemám ale je pravdou aj to , že svoju pleť mám samu o sebe mastnú . Ale vždy používam pod toto sérum krém . 


Neskúšala som aplikovať sérum na suchú pleť . Vždy sa snažím použiť krém ktorý mojej pleti dodá potrebnú hydratáciu . S mojou pleťou a ešte aj make-upom vytvorili skvelú kombináciu . Hlavne počas teplých dní kedy sa moja pleť leskne až až . 

Mat Control Sérum má 30 ml a jeho cena je 25,70 €  zakúpiť sa dá TU . 
Cena je pomerne vysoká preto oceňujem aj možnosť , že sa dá objednať len malá vzorka ktorá ma
 2 ml a stojí 2,00 € . Vzhľadom na to , že séra na pleť nemusíte dávať moc - som toho názoru že už aj zo vzorky poznáte či sa Vám toto sérum hodí . 
Predsa len pri tej cene ktoré plné balenie stojí , je toto prijateľnejšia  možnosť na vyskúšanie . 


Určite mi dajte vedieť čo si o matujúcich produktoch na pleť myslíte vy ? A či ste tento produkt skúšali , alebo či máte skúsenosti s nejakým podobným produktom ? 
Budem sa tešiť na komentáre . 


Majte sa pekne . 



xxx 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.