nedeľa 12. júla 2015

BrushArt štetec



Ahojte . 

Dnes som si pre Vás pripravila post o štetci na tvár od značky BrushArt . Ale poďme pekne po poriadku . BrushArt je profesionálna francúzska značky , vďaka ktorej sa stane líčenie umením . Štetce boli špeciálne vytvorené pre dokonalé nalíčenie tváre , očí a pier . Bezchybný make-up vyžaduje precíznosť v nanášaní , ktorú štetce BrushArt dosahujú za použitia kvalitných materiálov . BrushArt tvorí ucelená rada kozmetických štetcov pre akýkoľvek typ líčenia . Kolekcia BrushArt Eye je zameraná na štetce ktorú sa používajú na oči a obočie , kolekciu BrushArt Face tvoria štetce na nanášanie lícenky , púdrov a make -upu. Kolekcia BrushArt Lip zameraná na štetce určení na nanášanie rúžov alebo leskov . Značka má široký výber rôznych druhov kvalitných štetcov . 


Štetec je primárne určený na nanášanie lícenky alebo púdru . Ja som mu ale našla úplne iné využitie. 
Niekde som počula zaujímavú vetu - že štetce sa nemusia používať len na to na čo sú primárne určené. Takže ja si s ním nanášam make-up . Vzhľadom na to že je pomerne dosť dlhý make-up sa mi s ním nanáša veľmi dobre . Tvarovo je podobný stippling brush-u . Nevýhodou je len to , že vrchná časť je pomerne riedka . Ku koncu je štetec pomerne hustý ale jeho hustota sa stráca čím vyššie štetiny idú . 


Čo sa týka štetín tak podľa môjho názoru sú umelé . Nikde som sa ani nedočítala z čoho sa štetce BrushArt vyrábajú . Ale podľa dotyku usudzujem že sú z umelého chlpu . Na dotyk a pocti na tvári sú ale veľmi príjemné . Používam ho už nejakú dobu a zatiaľ drží tak ako má . Keď som ho prvý krát použila vypadlo zo štetca pár chlpov ale to je vlastne všetko . Bežne ho umývam detským šampónom a po každom použití naň nastriekam trochu čističa na štetce od ebelin  ktorý obsahuje síce alkohol ale v malom množstve štetce nejako radikálne nevysúša . Aj keď je štetec na môj vkus trochu riadky make-up s ním do pleti zapracujem dobre . Samozrejme trvá to o niečo dlhšie ale efekt je fajn . 
Pomer cena a kvalita odpovedá tomu čo som si objednala. 
Štetec stojí 2,11 € a zakúpiť sa dá TU . Oceňujem aj pomerne široký výber štetcov . V ponuke sa nachádzajú klasické štetce na make-up, púder, očné linky ale aj beauty bender . Všetky štetce sú za pomerne rozumné ceny. Ak s líčením začínate a hľadáte nejaké pomerne kvalitné štetce ale nechce sa Vám vrážať veľa peňazí do drahých značiek - za mňa len a len odporúčam . 

Pridávam obrázky štetcov aj s cenami . Zdroj fotiek parfums.sk .







A čo vy a štetce ? Používate ich ? 
Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť . 

Majte sa pekne s pozdravom Barbora . 



xxx 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.